Abi Balık Sofrası, Kavacık

Şifremi Unuttum
veya
Üyeliğiniz yok mu? Yeni Üyelik!

Bu restoran şu anda servis saatlerinin dışında olduğundan sadece ileri saat/tarihli sipariş verebilirsiniz.

Restoran Puanları
Hız 8,6
Servis 8,4
Lezzet 8,1
Minimum Paket Tutarı
5,00 TL
Çalışma Saatleri (bugün)
10:30 - 23:00
Servis Süresi (ortalama)
45 dk.
En Çok Tercih Edilenler

Yemeksepeti kullanıcıları tarafından en çok sipariş edilen ve en çok favori olarak belirtilen ürünler.

Promosyonlar

Sadece Yemeksepeti'nde, 'Seçilmiş Menü (Izgara Sardalya)' 24,5 TL yerine 22,05 TL!

Sadece Yemeksepeti'nde, 'Vodafone Menüsü (İstavrit Tava)' 23,5 TL yerine sadece 18,8 TL! Freezone ve Red tarifeli Vodafone hat üyelerine özel indirimli Vodafone Menülerinden faydalanabilmek için, siparişi tamamlamadan önce Vodafone üyesi bireysel hattınızın numarasını sorgu alanına girerek Gönder’e tıklayın. SMS ile alacağınız kampanya şifresini ekrana girerek Yemeksepeti hesabınızı Vodafone üyesi olarak olarak tanıttıktan sonra, telefon numaranızı değiştirmediğiniz veya üyelikten çıkmadığınız sürece şifresiz olarak indirimli Vodafone Menülerinden faydalanabilirsiniz. Ayrıca Avantaj Cepte uygulamasından veya YEMEKSEPETI yazıp 6666’ya SMS göndererek gelen onay şifresini Sipariş Onay sayfasındaki Vodafone Kampanyası bölümüne girerek de kampanyadan faydalanabilirsiniz. Aksi halde seçtiğiniz Vodafone Menüsü standart tutarı üzerinden indirimsiz fiyatlandırılacaktır.

Uyarılar & Bilgiler

Beykoz (Yeniköy), Beykoz Konakları, Göksu Evleri, Hisar Evleri bölgelerine minimum paket gönderim tutarı 50 TL'dir.

Ata-2 Sitesi, Nato Yolu, Rasathane bölgelerine gönderim yapılmamaktadır.

Çevre Kanunu kapsamında yapılan değişiklikle her bir plastik poşetin en az 0,25 TL ek bedelle temin edilmesi Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından zorunlu hale getirilmiştir. Plastik poşet talep etmeniz halinde ürünü sepete eklemeniz gerekmektedir. Sepete eklenen her bir plastik poşet için ilgili bedel tarafınızdan tahsil edilecektir.

Ödeme Şekilleri

Online Kredi/Banka Kartı

Nakit

Kredi Kartı

Ticket Restaurant Yemek Kartı

Ticket Restaurant Yemek Çeki

Sodexo Yemek Kartı

Sodexo Yemek Çeki

Multinet

SetCard

Cüzdan

Bilgiler

Kep Adresi: --- İşletme Adı: Abi Balık Sofrası Vergi No / Mersis Numarası: ---
Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepeti'nde bulunmaktadır.
Restorana yapılan yorumlar (65 yorum)
Hız: 9
|
Servis: 7
|
Lezzet: 10
bugün
p...n

Porsiyonlar küçücük ama her şey çok lezzetliydi. Yani, kendinizi ödüllendirmek için ya da bütçeniz iyiyse söyleyebilirsiniz. Patlıcanlı, meze gibi bir şeyleri var, ona bayıldım özellikle.

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
5 gün önce
e...k

Gerçekten nefisti. Her gün boşuna beykozaa gidiyormuşum.

Hız: 9
|
Servis: 8
|
Lezzet: 2
5 gün önce
c...o

Mezeler orta halli, salata çok güzeldi. Ancak tekir bayattı vallahi çöpe attım.

Hız: 6
|
Servis: 9
|
Lezzet: 9
6 gün önce
x..._

Gayet sıcak ve lezzetli geldi. Porsiyonları büyük. Yanına verdikleri ikramlar güzel bir jest. Sadece teslimat biraz yavaş. 55 dakikada geldi.

Hız: 1
|
Servis: 1
|
Lezzet: 1
8 gün önce
r...m

Lokantanın menüsünde fishn cips diye 24 tl lik bir yiyecek gördüm ve açıklama artı fiyatına bakınca doyurucu lezzetli göze hitap eden birşeydir diye düşündüm. Ancak gelen şey bir tabak patates kızartması ve en uzunu 4 cm uzunluğunda balık (mezgit diyordu ama ben demiyorum) parçacıkları vardı.

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
8 gün önce
r...4

Teşekkürler. Özellikle posta sıkıntı olunca nakit odeme yaptiktan sonra yeterli nakit olmadigindan kuryenin tekrar para üstü için gelmesi ve saygılı davranışları yüzünden 10puan. Lezzet ve ikramlarda zaten güzel. Midye gibi sosta bol olsun birdaha başka diyeceğim yok. Cok begendiksaygılar.

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
17 gün önce
f...1

Pos çekmeyince ücretini almadılar. İkramlar şahane.

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
18 gün önce
a...r

Hızlı ve güleryüzlü teslimat, üstelik hediyeler için ayrıca teşekkürler abi balık..

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
21 gün önce
K...p

İkramlarımız için teşekkür ederim.

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
25 gün önce
f...1

Sağ olsunlar. Mısır ekmeği de patlıcan salatası da harika. Üstelik hediye olarak geliyorlar.

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
26 gün önce
K...p

İkramlarımız için teşekkür ederim.

Hız: 9
|
Servis: 9
|
Lezzet: 9
26 gün önce
r...a

Lezzetli ve doyurucu. Fiyatlarda jokerli olunca gayet makul.

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
26 gün önce
m...2

Öncelik le motor kurye erhan beye çok teşekkür ederim samimi ve kibar biri ve yemek için ustalara çok teşekkür ederim sıcak ve lezzetli çok memnunum abi balık sofrasından başarılarınız devamını dilerim kolay gelsin.

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
26 gün önce
a...l

En lezzetli balıkların aderi abi balık sofrası. Güler yüzlü insanlar hepsi her kese tavsiye ederim deniz levreği harikaydı teşekkür ederim hepinize!

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
28 gün önce
h...n

Gerçekten her şey mükemmeldi emeğinize sağlık.

Hız: 9
|
Servis: 8
|
Lezzet: 9
1 ay önce
i...1

Balık böreği kesinlikle efsane.

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
1 ay önce
m...2

Abi balık sofrasından çok memnunum siparişlerin hem çok sıcak geliyor hemde çok lezetli ustaların eline sağlık ve motor kurye erhan beye çok teşekkür ederim çok kipar ve işini çok iyi yapan biri.

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
1 ay önce
m...2

Motorcu kurye erhan bey ve çalışan bütün ustalara çok teşekkür ederim siparişim 10 dk içinde geldi ve sıcak olarak.

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
1 ay önce
a...l

Her şey mükemmeldi ayrıca kalamar saha neydi yanında getirdikleri ikramlar çok güzeldi tavsiye edicem her kese teşekkür ederim.

Hız: 1
|
Servis: 1
|
Lezzet: 1
1 ay önce
f...2

Çöp karıştırıp yesem daha iyiydi.

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
1 ay önce
t...1

Teşekkürler tavsiye ederim.

Hız: 10
|
Servis: 5
|
Lezzet: 1
1 ay önce
r...n

Mezeler bayattı.. Hele patates salatası bu kadar kötü olamazdı.. Pişman oldum o kadar ücrete... Joker diye önemsemiyorlar sanırım.. Lakerda tadı çok kötüydü o da yenmedi... Yine de erhan beye teşekkürler.

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
1 ay önce
o...2

Sifarisi getiren motorcuya tesekurler sogutmadan getirdi ustalarimizinda eline emegine saglik hayir bol kazanclar dilerim.

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
2 ay önce
p...1

Hamsi tava efsane.

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
2 ay önce
K...p

Enfes elinize saglik.

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
2 ay önce
e...c

Mükemmeldi. Bir öğrenci olarak fast fooddan sıkılan bütün öğrencilere tavsiyemdir. Uygun fiyatlı ve söylediğiniz yiyece��in yanında bir sürü meze(mısır ekmeği turşu patlıcan ezmesi salata) gelmesi ev yemeklerini özleyen herkesin midesini bayram ettirir.

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
2 ay önce
a...l

Tek kelimeyle harika elinize sağlık tavsiye ederim çoook lezzetli...

Hız: 9
|
Servis: 7
|
Lezzet: 8
2 ay önce
s...m

Somon şiş bi avuç kadarlık.

Hız: 8
|
Servis: 1
|
Lezzet: 2
2 ay önce
z...a

Tarator soslu midye tava istedik, ekmek arası kurumuş midyeler, sossuz ve domates ve yeşillikle beraber geldi. Yiyemedik.

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
2 ay önce
b...n

Erhan bey işin uzmanı. Lezzet çok iyiydi teşekkürler.