Asmalı Battalbey Çiğ Köftecisi, Kınıklı (Asmalıevler Mah.)

Şifremi Unuttum
veya
Üyeliğiniz yok mu? Yeni Üyelik!
Restoran Puanları
Hız 8,5
Servis 8,2
Lezzet 8,2
Minimum Paket Tutarı
5,00 TL
Çalışma Saatleri (bugün)
11:00 - 06:00
Servis Süresi (ortalama)
45 dk.
En Çok Tercih Edilenler

Yemeksepeti kullanıcıları tarafından en çok sipariş edilen ve en çok favori olarak belirtilen ürünler.

Çalışma Saatleri
Pazartesi
11:00 - 05:30
Salı
11:00 - 06:00
Çarşamba
11:00 - 05:30
Perşembe
11:00 - 05:30
Cuma
11:00 - 05:30
Cumartesi
11:00 - 05:30
Pazar
11:00 - 05:30
Salı
11:00 - 06:00
Servis Süresi:
45 dakika (ortalama)
Ödeme Şekilleri

Online Kredi/Banka Kartı

Nakit

Kredi Kartı

Bilgiler

Kep Adresi: --- İşletme Adı: Asmalı Battalbey Çiğ Köftecisi Vergi No / Mersis Numarası: ---
Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepeti'nde bulunmaktadır.
Restorana yapılan yorumlar (57 yorum)
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
bugün
s...3

Tavsiye ederim :).

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
bugün
h...k

Servis çok hızlıydı kaliteli elemanlatı ile çiğköftecilikte faek yaratan bir restoran teşekkürler.

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
4 gün önce
o...7

Herşey mükemmeldi.

Restoran Cevabı

Afiyet olsun...

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
10 gün önce
h...8

Güzel.

Restoran Cevabı

Daha da güzel olacağına inancınız tam olsun. Afiyet olsun.

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
14 gün önce
h...t

Kuryeci çok iyi.

Restoran Cevabı

Kaliteli iş kaliteli insanlar olur kardeşim...

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
14 gün önce
s...3

6 dk da geldi süper.

Restoran Cevabı

Mesele asmalıevlerse gerisi teferruattır. 3 dk ya kadar paket iletmişliğimiz vardır:).

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
15 gün önce
s...3

Hizmetinizi takdir ediyorum 3. Siparisim sizden daha 15 dk yi gecmedi cigkofte deyince sizi tek gecerim sıddetle tavsıye ederım arkadaslar.

Restoran Cevabı

Cok saolasın kardeşim benim asmalıevlere max 30 dk iletim süresi var yoksa ücretsiz zaten:).

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
15 gün önce
c...6

İlk defa sizden söyledim çiğköfteniz denizlide yediklerimin en iyisi elinize sağlık bi harikasınız.

Restoran Cevabı

Afiyet olsun teşekkürler.

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
16 gün önce
g...s

5 dakikada geldi. Gayet de doyurucuydu. Başarılarınızın devamını dilerim :).

Restoran Cevabı

Özellikle asmalıevlerde yarım saati kesinlikle geçirmiyoruz. Teşekkürler.

Hız: 10
|
Servis: 9
|
Lezzet: 9
16 gün önce
c...3

Yanlış hatırlamıyorsam kurye kardeşimizin adı ademdi. Güler yüzlülüğü iyi diksiyonu adamsın sen adamm...

Restoran Cevabı

Teşekkürler kardeşim sizden anlayış ve güler yüz gördükce bizde yaptığımız işten zevk alıyoruz...

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
21 gün önce
g...8

Tam zamanında geldi ve paketçiniz her zaman güleryüzlü adamsın abi :).

Restoran Cevabı

Eyvallah kardeşim afiyet olsun.

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
22 gün önce
p...u

Çiğköfte denince daha iyisi yok tek geçerim hız servis lezzet muhteşemdi bi de asmalıevler e 30 dk içinde teslimat süresi vermeniz çok iyi olmuş.

Restoran Cevabı

Mesele asmalıevlerse gerisi teferruattır:).

Hız: 10
|
Servis: 9
|
Lezzet: 10
24 gün önce
a...n

Hazli ve kaliteli.

Restoran Cevabı

Teşekkürler afiyet olsun. Ürünlerimiz günlük taze ve temiz bi şekilde işleniyor ve size sunuluyor.

Hız: 1
|
Servis: 1
|
Lezzet: 1
30 gün önce
o...7

Verdiğim paraya acıdım.

Restoran Cevabı

Hatamız neydı keşke yazsaydınız? Kasten böyle yorum yapmanız hoş değil.

Hız: 1
|
Servis: 1
|
Lezzet: 1
30 gün önce
o...7

Ekşi yoktu menü yarım geldi.

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
1 ay önce
e...n

Siz bu işi cok iyi yapıyorsunuz gerçekten denizliye geldiğim günden beri tek değişmezimsiniz bi ara kapalıydınız kıymetinizi daha iyi anladım.

Restoran Cevabı

Teşekkür ederiz.

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
1 ay önce
a...u

Çiğköfteniz taze ve güzeldi. Acılı olarak belirtmiştim dikkate almışsınız hemen elime ulaştı teşekkür ederim kesinlikle tavsiye ederim.

Restoran Cevabı

Afiyet olsun.. Müşteriyi velinimetimiz bilip her zaman paranızın karşılığını en iyi şekilde vermeye gayret ediyoruz.

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
1 ay önce
b...9

Bu adamlar bir harika dostum:).

Restoran Cevabı

Her zaman en iyisini yapmak firmamızın alışkanlığıdır :).

Hız: 1
|
Servis: 1
|
Lezzet: 1
2 ay önce
o...7

Birde ben vurayim.

Restoran Cevabı

Amaç ne? Neden? Art niyet! Bu yorumu ve puanı onaylayanın da ayıbı bu.

Hız: 8
|
Servis: 8
|
Lezzet: 8
2 ay önce
h...8

Marul biraz daha fazla olabilirdi.

Restoran Cevabı

Not a düşerseniz isteğinizi dikkate alınacaktır.. Teşekkürler afiyet olsun..

Hız: 1
|
Servis: 1
|
Lezzet: 1
2 ay önce
h...4

Acılı acısız yazmadıklarını belirttim bir önceki sipariş için ve nar ekşisi istedim geldi ama dürüm tam sarılmamış ve nar ekşisi poşetin içinde dağılmış bir daha sipariş vermem.

Restoran Cevabı

Bu yorumunuz acımasızca olmuş! Sonuçta bu motorla geliyo yolda illaki bi lakaya girilmiş ve hafif açılmış olabilir doğal olarakta nar ekşisi akmıştır bize ulaşıp siparişin tekrarını isteyebilirdiniz.. Yine de teşekkürler.

Hız: 8
|
Servis: 1
|
Lezzet: 1
2 ay önce
f...7

Limonsuz ve acı sos olmadan bir çiğ köfte sefası daha ne olsun ki.

Restoran Cevabı

Unutulmuş olabilir bi dahaki pakatizde hatırlatırsanız açığımızı telafi etmek isteriz.

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
2 ay önce
e...a

Battalbeyin çiğköfteci türkiyenin her yerin de en güzeli zaten zevk alarak yedim teşekkürler.

Restoran Cevabı

Bizi şımartıyorsunuz:) teşekkürler.

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
2 ay önce
d...2

Daha hizli olursaniz daha guzelsiniz.

Restoran Cevabı

Dikkate alındı elimizden gelenin fazlasını yapacağız.

Yemeksepeti
2 ay önce

Restoran, siparişi aldıktan 17 dakika sonra bu siparişi gönderemeyeceğini iletmiştir. (Bu yorum Yemeksepeti tarafından otomatik yapılmıştır.)

Hız: 10
|
Servis: 6
|
Lezzet: 10
2 ay önce
g...8

Ev adresimi yanlış verdiğim için hata bendeydi ama bilerek yaptığım birşey değildi paketçi arkadaş çok agresifti özür dilememe rağmen.

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 8
3 ay önce
h...9

O kadar hızlı geldi ki inanamadım. Tadı da her zaman ki gibi güzeldi.

Hız: 7
|
Servis: 8
|
Lezzet: 8
3 ay önce
s...6

İyi.

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
3 ay önce
a...u

5 dakika da elime ulaştı. Çok teşekkür ederim elinize sağlık.

Restoran Cevabı

Teşekkürler.

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
3 ay önce
p...u

Kötü olan yorumlar neden yapılmış anlamış değilim. 5 dakikada geldi ayrıca notları da okuyorlar.