Battalbey Çiğ Köftecisi, Yeni Kordon

Şifremi Unuttum
veya
Üyeliğiniz yok mu? Üye Ol!
Restoran Puanları
Hız 8,6
Servis 8,5
Lezzet 8,6
Minimum Paket Tutarı
5,00 TL
Çalışma Saatleri (bugün)
11:00 - 04:00
Servis Süresi (ortalama)
45 dk.
Bu restoranın en çok satılan ve en favori ürünleri

Yemeksepeti kullanıcıları tarafından en çok sipariş edilen ve en çok favori olarak belirtilen ürünler.

Promosyonlar

Sadece Yemeksepeti'nde, 'Seçilmiş Menü (Çiğ Köfte Dürüm)' 5 TL yerine 4,25 TL!

Sadece Yemeksepeti'nde, 'Vodafone Menüsü (Çiğ Köfte)' 7,5 TL yerine sadece 6 TL! Vodafone bireysel hat üyelerine özel indirimli Vodafone Menülerinden faydalanabilmek için, siparişi tamamlamadan önce Vodafone üyesi bireysel hattınızın numarasını sorgu alanına girerek Gönder’e tıklayın. SMS ile alacağınız kampanya şifresini ekrana girerek Yemeksepeti hesabınızı Vodafone üyesi olarak olarak tanıttıktan sonra, telefon numaranızı değiştirmediğiniz veya üyelikten çıkmadığınız sürece şifresiz olarak indirimli Vodafone Menülerinden faydalanabilirsiniz. Ayrıca Avantaj Cepte uygulamasından veya YEMEKSEPETI yazıp 6666’ya SMS göndererek gelen onay şifresini Sipariş Onay sayfasındaki Vodafone Kampanyası bölümüne girerek de kampanyadan faydalanabilirsiniz. Aksi halde seçtiğiniz Vodafone Menüsü standart tutarı üzerinden indirimsiz fiyatlandırılacaktır.

Ödeme Şekilleri

Online Kredi/Banka Kartı

Nakit

Kredi Kartı

Bilgiler

Kep Adresi: --- İşletme Adı: Battalbey Çiğ Köftecisi Vergi No / Mersis Numarası: ---
Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepeti'nde bulunmaktadır.
Restorana yapılan yorumlar (97 yorum)
y...n
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
bugün - 04:18

Fiyatlarıyla öğrenci dostu.

d...u
Hız: 8
|
Servis: 8
|
Lezzet: 6
2 gün önce - 15:58

3 liraya çiğköfte yiyip lezzet değerlendirmesi yapmak çok saçma.

o...8
Hız: 9
|
Servis: 8
|
Lezzet: 8
3 gün önce - 00:26

Efsane.

l...l
Hız: 7
|
Servis: 4
|
Lezzet: 8
5 gün önce - 22:27

Her şey iyi fakat tatlılarınızın tarihleri geçikti.

b...s
Hız: 9
|
Servis: 9
|
Lezzet: 9
9 gün önce - 21:34

Servis ve lezzet güzel.

g...m
Hız: 8
|
Servis: 8
|
Lezzet: 8
11 gün önce - 19:37

Delicious.

t...3
Hız: 6
|
Servis: 8
|
Lezzet: 8
13 gün önce - 16:33

Bu sefer geç geldi.

a...l
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
15 gün önce - 03:51

Efsane hız her şey çok güzel gidiyor böyle devam edersiniz umarım.

t...5
Hız: 1
|
Servis: 1
|
Lezzet: 3
18 gün önce - 23:40

Sipariş tam 1. 5 saat sonra geldi insanları böyle bekletmeye hakkınız yok tadı da kötüydü çiğ köftenin.

Restoran Cevabı:

Öngörülen gecikmeleri sizinle paylaşıyoruz 1. 5 saat beklettiğimiz hiç müsterimiz olmadı. Daha sparişin 20. Dakikasında nerde kaldı diye arıyorsunuz. Çiğköfteler günlük taze üretim kötü olması sizin damak tadından anladığınız.

t...3
Hız: 8
|
Servis: 8
|
Lezzet: 10
18 gün önce - 03:09

Acı severler için kötü haber.

y...k
Hız: 4
|
Servis: 7
|
Lezzet: 4
19 gün önce - 18:29

Kolayı unuttukları halde 15 lira para üstü verilip 1 liraya cokmuslerdir teşekkürler türkiye.

Restoran Cevabı:

Kusura bakamayın yoğunluktan dolayı kolanızı unutmuştuk. Dahası sparişteki tutarınızın içinde exra lavaşların ücretini almadık kimsenin parasında gözümüz yok. Afiyet olsun türkiye.

d...8
Hız: 7
|
Servis: 8
|
Lezzet: 9
20 gün önce - 23:15

Paketçiniz çok güler yüzlü ve kibar, teşekkürler.

o...r
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
20 gün önce - 18:02

Mekanda yerseniz anca bu kadar hızlı gelir.

m...1
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
21 gün önce - 19:37

Valla tam kapanmaniza yakin soyledik ona ragmen gelen arkadas isimiz diyip guler yuzlu davrandi. Buradan ona ayrica tesekkur ediyorum. Bi de ekstra lavas istedik doyalim diye. Sagolsun onuda kirmamis yollamissiniz. Cig kofte tazeydi. Bana kalirsa en iyi battalbey sizsiniz canakkalede. Tesekkurler :).

Restoran Cevabı:

Sizleri memnun etmek müessesemizin ilk görevi siz müşterilerimizi memnun edebildiysek ne mutlu bizlere.

t...3
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 7
22 gün önce - 07:22

Kötü bişey söylemek hiç içimden gelmiyor, cidden çok güler yüzlü birisi getirdi siparişi çok da hızlı geldi yeşillik tap tazeydi acı sos da çok lezzetliydi ama çiğ köfte alıştığım tatta değildi :(.

d...a
Hız: 7
|
Servis: 7
|
Lezzet: 8
25 gün önce - 16:03

Yok.

y...k
Hız: 9
|
Servis: 9
|
Lezzet: 10
26 gün önce - 20:53

Güzel.

c...o
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 7
26 gün önce - 12:18

Çanakkaleye geldigimde tercih ettigim bir cig köfteci. Severek de yiyorum ama temizlige daha cok ozen göstermeleri gerek. 200 gr çiğ köfte yesilliginin içinde dolaşan karınca görmek insanın iştahını kesiyor ister istemez. Daha özenli olursa tadindan yenmez.

h...l
Hız: 10
|
Servis: 8
|
Lezzet: 10
27 gün önce - 23:32

Battal bey çiğköfte konusunda gerçekten çok iyi, hız konusunda gerçekten başarılılar.

k...5
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
27 gün önce - 20:06

Guzel.

a...l
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
1 ay önce - 17:47

Yeşillikleri daha iyi yıkarsanız daha iyi olur geri kalan her şey mükemmel.

e...6
Hız: 6
|
Servis: 2
|
Lezzet: 6
1 ay önce - 11:51

Marul ve limon kötü nar eskisi az konmuş.

s...t
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
1 ay önce - 01:09

Güzeldi. Teşekkürler.

a...l
Hız: 1
|
Servis: 1
|
Lezzet: 1
1 ay önce - 22:11

Paketçi güleryüzlü midye bayat dişlerim acıdı taş gibi olmuş. Çig köfteyi yedikten sonra sabaha kadar karnım agrıdı bekletip yollamıssınız dürümü lavaş nar ekşisine bulanmış resmen cok kötüytü tavsiye etmiyorum.

Restoran Cevabı:

Teşekkürler art niyetle yazılmış bi yorum için. Herşey günlük olduğu halde neden sadece sizden gelen bi şikayet bu, madem o durumda bi rahatsizlığınız var bizi neden aramadınız. Hadi ürün bozuk diyelim sizden başkalarıda tüketti neden o kullanıcılardan böyle bi tepki gelmedi.

o...y
Hız: 9
|
Servis: 6
|
Lezzet: 8
1 ay önce - 00:33

Yeşillik konusunda biraz daha özenilse, eski tadı kalmadı.

s...k
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
1 ay önce - 22:25

10 dakikada geldi şok oldum.

s...a
Hız: 9
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
1 ay önce - 22:16

Cimri davranmıyorlar sağ olsunlar :).

s...t
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
1 ay önce - 15:47

Güzeldi. Teşekkür ederim.

e...0
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
1 ay önce - 23:32

Çiğ köfte zaten güzel birşey.

u...1
Hız: 9
|
Servis: 8
|
Lezzet: 6
1 ay önce - 22:32

Midyeler çok kötü.