Şifremi Unuttum
veya
Üyeliğiniz yok mu? Yeni Üyelik!

‎Cadde Katık, İnönü

Hız 8,7
Servis 8,4
Lezzet 7,7
Min. Tutar
5,00 TL
Servis Süresi
20-30 dk.
En Çok Tercih Edilenler

Yemeksepeti kullanıcıları tarafından en çok sipariş edilen ve en çok favori olarak belirtilen ürünler.

Promosyonlar

Sadece Yemeksepeti'nde, 'Algida Menüsü (Katık Tavuk Döner Dürüm)' 21 TL yerine 18,5 TL!

Uyarılar & Bilgiler

Çevre Kanunu kapsamında yapılan değişiklikle her bir plastik poşetin en az 0,25 TL ek bedelle temin edilmesi Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından zorunlu hale getirilmiştir. Plastik poşet talep etmeniz halinde ürünü sepete eklemeniz gerekmektedir. Sepete eklenen her bir plastik poşet için ilgili bedel tarafınızdan tahsil edilecektir.

Ödeme Şekilleri

Online Kredi/Banka Kartı

Nakit

Kredi Kartı

Ticket Restaurant Yemek Çeki

Sodexo Yemek Kartı

Sodexo Yemek Çeki

Multinet

SetCard

Cüzdan

MetropolCard

Bilgiler

Kep Adresi: --- İşletme Adı: Cadde Katık Vergi No / Mersis Numarası: ---
Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepeti'nde bulunmaktadır.
Restorana yapılan yorumlar (344 yorum)
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 9
3 ay önce
...3

Sipariş gayet hızlı geldi. Kurye abim çok cana yakın birisiydi. Lezzet olarak lavaş biraz kötüydü ve patatesler taze olabilirdi ama yine de gayet iyidi.

H��z: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
3 ay önce
...a

Turgay abime çok teşekkür ederim gayet hızlı ve sıcaktı aynı zamanda ilk defa denedim lezzetliydi.

Restoran Cevabı

Değerli müşterimiz güzel düşünceleriniz için teşekkür ediyoruz. Güzellikler diliyoruz. Saygılarımızla.

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
3 ay önce
...7

Lezzet ve hız süperdi özellikle hakan bey çok güleryüzlüydü tesekkürler.

Restoran Cevabı

Değerli müşterimiz sizlere memnuniyet sunabildiysek ne mutlu bize. Sizlere en güzelini sunmanın çabası içerisindeyiz. Güzel günlerde buluşmak dileğiyle. Saygılarımızla.

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
3 ay önce
...x

Kurye turgay abi çok güler yüzlüydü en sevdiğim dönerci katık olabilir.

Hız: 4
|
Servis: 1
|
Lezzet: 1
3 ay önce
...1

Patates söyledim gelmedi lezzeti zaten kuru bi tavuk hızıda iyi değildi elle tutulur bi yanı yoktu umarım düzeltirler.

Hız: 9
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
3 ay önce
...3

Hem çalışanları hem sahibi çok güleryüzlü. Başarılarının devamını dilerim.

Restoran Cevabı

Güzel bakan, güzel gönüllü değerli müşterimiz nezaketiniz için çok teşekkür ediyoruz. Saygılarımızla.

Hız: 10
|
Servis: 9
|
Lezzet: 9
3 ay önce
...3

Motokurye turgay abi çok samimi ve babacan bi adam ne kadar maaş alıyorsa daha fazlasını hak ediyor...

Restoran Cevabı

Çok değerli müşterimiz güzel bakış açınızdan dolayı çok teşekkür ediyoruz. Sizlere daha iyi hizmet vermenin gayreti içerisindeyiz. Takım olarak sizleri önemsiyoruz. Güzel bakan ve güzel gören sizlersiniz. Saygılarımızla.

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
3 ay önce
...3

Çok iyi.

Restoran Cevabı

Sayın müşterimiz afiyet olsun. Sizler için en iyi hizmeti sunmak için gayretle çalışıyoruz. Güzel günlerde buluşmak dileğiyle. Saygılarımızla.

Hız: 10
|
Servis: 9
|
Lezzet: 9
3 ay önce
...8

Gelen patates hariç gerisi çok iyiydi. Patates de bi sıkıntı vardı ama anlamadım tadı çok kötüydü. Onun dışında döner çok iyiydi.

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
3 ay önce
...5

İlk defa söyledim uzak olmasına rağmen ilk defa bir sipriş sıcak geldi çok teşekküler.

Restoran Cevabı

Sayın müşterimiz güzel düşünceleriniz için çok teşekkür ediyoruz. Güzellikler, yenilikler, ilkler, için hizmetinizdeyiz. Saygılarımızla.

Hız: 8
|
Servis: 8
|
Lezzet: 1
3 ay önce
...5

Yani et donerinin antakyadakiyle alakasi yok hic guzel degildi abdo doneri arayip tarif alin.

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
3 ay önce
...i

Harikaydı.

Restoran Cevabı

Çok değerli müşterimiz sizlerin düşüncelerini önemsiyor ve daha güzeli için mücadele ediyoruz. Sizler iyi ki varsınız. Güzel günler diliyoruz. Saygılarımızla.

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
3 ay önce
...3

Sahibi eski istanbul beyefendilerden çok kibar. Lezzette on numara böyle devam çizgiyi bozmadan.

Restoran Cevabı

Güzel düşünen, güzel gönüllü sayın müşterimiz nezaketiniz için çok teşekkür ediyoruz. Sizler en güzel hizmetleri hak ediyorsunuz. Sizler iyi ki varsınız. Saygılarımızla.

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
3 ay önce
...6

Hızlı geldi gayette lezzetliydi ellerinize sağlık.

Restoran Cevabı

Değerli müşterimiz memnuniyet derecenize layık olmak için gayretle çalışıyoruz. Güzel düşünceniz için çok teşekkür ediyoruz. Saygılarımızla.

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
3 ay önce
...3

Hız: 9
|
Servis: 9
|
Lezzet: 9
3 ay önce
...3

İlk defa söyledik döner güzel. Elinize saglık.

Restoran Cevabı

Değerli müşterimiz güzel düşünceniz için teşekkür ediyoruz. Afiyet olsun. Sizlere iyi hizmet sunmak için varız. Saygılarımızla.

Hız: 8
|
Servis: 8
|
Lezzet: 8
3 ay önce
...7

İyi.

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 9
3 ay önce
...3

İlk siparişimdi tavsiye etmemişlerdi ama güzeldi bilmediğim bişey var ama sanki bişey eksik patso da onun dışında güzeldi servis hız iyiydi bilmiyorum ilk siparişim diyemi ama patso malzemesi az gibi geldi ama doyurucu elinize sağlık.

Hız: 8
|
Servis: 8
|
Lezzet: 8
3 ay önce
...7

İyi.

Restoran Cevabı

Değerli müşterimiz daha iyisi için gayret edeceğiz. Saygılarımızla.

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
3 ay önce
...n

8 senedir yemeksepeti kullanırım bugüne kadar gördüğüm en müşteri odaklı işletme. İsteğimi karşılamak için ellerinden geleni gerek telefonla gerekse bireysel olarak yaptılar. Yemeğin ötesinde bir hizmet sağladığınız için teşekkür ederim.

Restoran Cevabı

Sayın müşterimiz sizin gibi anlayışlı bireylere hizmet sunmaktan onur duyuyoruz. Sizler en iyi hizmet ve saygıyı fazlasıyla hak ediyorsunuz. Elimizden gelenin fazlasıyla tüm müşterilerimize gereken önemi göstermenin çabası içerisindeyiz. Güzel düşünceleriniz için çok teşekkür ediyoruz. Saygılar.

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
3 ay önce
...n

Gayet güzel, lavaşı biraz daha kızdırın çıtır olsun lütfen.

Hız: 6
|
Servis: 7
|
Lezzet: 7
3 ay önce
...8

Yavaş.

Hız: 3
|
Servis: 3
|
Lezzet: 3
3 ay önce
...m

Dedikleri kadar varmış ekmek arası ekmek yedik çok teşekkürler.

Hız: 8
|
Servis: 8
|
Lezzet: 8
3 ay önce
...3

Lezzetiyle beni keşfeden güzel bir yer.

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
3 ay önce
...2

Mükemmel.

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
3 ay önce
...5

Süper.

Restoran Cevabı

Güzel gönüllü, güzel düşünceli değerli müşterimiz. Nezaketiniz için çok teşekkür ediyoruz. Sizlere en iyi şekilde hizmet sunma çabası içerisindeyiz. Saygılarımızla.

Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
3 ay önce
...7

Süper hız 1000 lezzet 1000 servis 999 :d.

Hız: 10
|
Servis: 7
|
Lezzet: 10
3 ay önce
...k

Gayet güzeldi fakat sos istememize rağmen sos konulmuş notlara dikkat edin.

Hız: 10
|
Servis: 9
|
Lezzet: 3
3 ay önce
...3

Tat olarak çok bi şey beklemeyin ama poşete koydukları turşu güzeldi.

Hız: 3
|
Servis: 3
|
Lezzet: 3
3 ay önce
...y

Tatsız tuzsuz bişey di genede elinize saglık.

Online Market Siparişi
7/24 market alışverişini yapabileceğin Yemeksepeti Banabi'ye buradan geçebilirsin!
Kapat Yemeksepeti Banabi'ye Git