Damak Döner, Hacı Ali Bey

Şifremi Unuttum
veya
Üyeliğiniz yok mu? Üye Ol!
Restoran Puanları
Hız 6,7
Servis 6,3
Lezzet 6,4
Minimum Paket Tutarı
2,50 TL
Çalışma Saatleri (bugün)
11:00 - 23:00
Servis Süresi (ortalama)
45 dk.
Bu restoranın en çok satılan ve en favori ürünleri

Yemeksepeti kullanıcıları tarafından en çok sipariş edilen ve en çok favori olarak belirtilen ürünler.

Çalışma Saatleri
Pazartesi
11:00 - 23:00
Salı
11:00 - 23:00
Çarşamba
11:00 - 23:00
Perşembe
11:00 - 23:00
Cuma
11:00 - 23:00
Cumartesi
11:00 - 23:00
Pazar
11:00 - 23:00
Çarşamba
11:00 - 23:00
Servis Süresi:
45 dakika (ortalama)
Ödeme Şekilleri

Online Kredi/Banka Kartı

Nakit

Ticket Restaurant Yemek Çeki

Sodexo Yemek Çeki

Bilgiler

Kep Adresi: --- İşletme Adı: Damak Döner Vergi No / Mersis Numarası: ---
Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepeti'nde bulunmaktadır.
Restorana yapılan yorumlar (84 yorum)
n...3
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
1 gün önce - 20:18

Güzeldi.

i...n
Hız: 7
|
Servis: 6
|
Lezzet: 4
4 gün önce - 12:27

Bazlama cok bayat ve sertti.

i...n
Hız: 7
|
Servis: 6
|
Lezzet: 4
4 gün önce - 12:27

Bazlama cok bayat ve sertti daha oncekiler daha guzeldi.

t...n
Hız: 6
|
Servis: 1
|
Lezzet: 4
7 gün önce - 17:37

Ayran getirmemişler boşa param gitti.

k...r
Hız: 1
|
Servis: 1
|
Lezzet: 1
7 gün önce - 16:32

2 saat boyunca siparişi bekledim. Bu sürede yemeksepetiyle 2 kez iletişime geçtim ancak yolda dediler. En sonunda siparişi iptal etmek zorunda kaldım.

y...n
Hız: 1
|
Servis: 1
|
Lezzet: 1
8 gün önce - 20:11

Tavuk döner siparişi verince ekmek arası marul geliyor arkadaşlar dikkat edelim:(.

a...s
Hız: 7
|
Servis: 3
|
Lezzet: 4
9 gün önce - 04:29

Yorumlara aldanmayin. Bir bazlama istedik yumruk kadar geldi. Yaninda ne tuz koyulmus. Ne tursu koyulmus. Ne bir pecete ilave edilmis. Hele hele getiren çocuğun hali tavrı hic iyi degil. Bu senin mi diye geldi. Bu senin mi ne çocuğum. Az biraz aldığınız kisilerin saygısına dikkat edin. Almayin...

c...u
Hız: 7
|
Servis: 6
|
Lezzet: 6
14 gün önce - 02:19

İçinde döner çok azdı.

h...3
Hız: 7
|
Servis: 7
|
Lezzet: 7
16 gün önce - 01:36

Güzeldi.

o...n
Hız: 8
|
Servis: 2
|
Lezzet: 2
17 gün önce - 18:40

Eskiden daha lezzetliydi.. Tavuk midemi rahatsiz etti tadı da iyi değildi. Yoğurt da gönderiyordunuz artık yok. Her defasında farklı bir sunumla karşılasıyoruz. Bi gün tereyağı eksik bi gün yoğurt yok... Her seferinde aynı lezzeti almak istiyoruz son bir kaç defadır memnun kalmıyorum. Bu sondu.

s...k
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
19 gün önce - 21:31

Tavuk dönerleri herzaman lezzetli oluyor. Tavsiye olunur. Emeğinize sağlık teşekkürler.

h...i
Hız: 7
|
Servis: 6
|
Lezzet: 5
19 gün önce - 20:34

Sosu degişmiş galiba degişik geldi.

a...8
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
21 gün önce - 12:25

Servis7 lezzet7.

s...r
Hız: 2
|
Servis: 1
|
Lezzet: 7
22 gün önce - 21:46

Net patlar.

a...r
Hız: 6
|
Servis: 8
|
Lezzet: 7
29 gün önce - 13:37

Paket servisi fena değil sıcak ve yerli yerinde geldi hamur olmamış ama bi tık daha yukarı çıksalar 9-9-9 falan olur puanlama.

h...9
Hız: 1
|
Servis: 1
|
Lezzet: 7
1 ay önce - 18:08

Siparişin gelmesini 1 saatten fazla bekledim.

s...c
Hız: 1
|
Servis: 4
|
Lezzet: 6
1 ay önce - 16:20

Yavaş servis.

e...y
Hız: 8
|
Servis: 3
|
Lezzet: 2
1 ay önce - 14:53

En son sipariş ettiğim tavuk dürümün lavaşı gerçekten sertti takır takır bir lavaş ile geldi üstelik daha önce memnun kalmıştım ama son sipariş tam bir fiyaskoydu.

H...k
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 9
1 ay önce - 16:32

Patates kızarması hariç güzel bir lezzet.

f...5
Hız: 8
|
Servis: 1
|
Lezzet: 1
1 ay önce - 17:30

Zaman açısından sıkıntı yaşatmadı ama yani ancak bu kadar kötü bi dürüm yememiştim. Şaka gibi gelecek ama poşetin içinde çürük ikiye bölünmüş bi biber vardı. Bu nedir yahu? Lezzetsizdi içinde pörsümüş marullar çoğunluktaydı. Kalite sıfır, fiyat uygun ama verdiğim paraya acıdım çünkü yiyemedim.

s...u
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
1 ay önce - 14:33

Güzeldi tadı tşkler.

y...r
Hız: 7
|
Servis: 7
|
Lezzet: 7
1 ay önce - 12:58

Bozmayın ).

m...9
Hız: 8
|
Servis: 8
|
Lezzet: 4
1 ay önce - 10:55

Eski güzelliği yok. Hergün severek yediğim döner artık bana güzel gelmiyor.

r...6
Hız: 5
|
Servis: 1
|
Lezzet: 1
1 ay önce - 08:14

Ekmek aras tavuk döneri hiç lezzetli değildi bimde hazır döner daha lezzetli hatta marul ve domates de iyi yıkanmamıştı ekmek bayattı hakikaten evde peynir ekmek yesem daha lezzetli olurdu saman gibi dönerdi.

y...i
Hız: 9
|
Servis: 8
|
Lezzet: 10
1 ay önce - 18:23

Et döneri lezzetli.

b...6
Hız: 8
|
Servis: 8
|
Lezzet: 9
1 ay önce - 16:58

Teşekkür ederim güzeldi.

g...n
Hız: 7
|
Servis: 7
|
Lezzet: 10
1 ay önce - 09:28

Lezzetli.

o...n
Hız: 7
|
Servis: 7
|
Lezzet: 7
1 ay önce - 02:07

Et döneri fena değil.

o...n
Hız: 7
|
Servis: 6
|
Lezzet: 7
1 ay önce - 02:36

Et dönerleri güzel ancak hız konusunda geliştirilebilir.

s...c
Hız: 8
|
Servis: 8
|
Lezzet: 9
2 ay önce - 16:06

Ellerinize sağlık.