Adıyaman Çiğ Köftecisi Aziz Usta, Ahatlı (Ulusoy Cad.)

Forgot Password
or
Not registered? Sign Up!
Restaurant Ratings
Speed 9.5
Service 9.5
Flavour 9.3
Min. Delivery Amount
10.00 TL
Working Hours (today)
09:00 - 04:00
Delivery Time
35-45 min.
Best-selling Products

Top-rated and ordered products by Yemeksepeti users.

Working Hours:
Monday
09:00 - 04:00
Tuesday
09:00 - 04:00
Wednesday
09:00 - 04:00
Thursday
09:00 - 04:00
Friday
09:00 - 04:00
Saturday
09:00 - 04:00
Sunday
09:00 - 04:00
Sunday
09:00 - 04:00
Average Delivery Time:
35-45 minutes
Warnings

It became compulsory to purchase plastic bags for at least 0,25 TL according to the amendments on Environment Law by the Ministry of Environment and Urbanization. If you require a plastic bag, you should add it to your basket. The amount will be charged to you for each plastic bag.

Payment Types

Online Credit/Debit Card

Cash

Credit Card

Information

Kep Address: --- Company Name: Adıyaman Çiğ Köftecisi Aziz Usta Tax ID / Mersis Number: ---
The address information and the approved phone number of this restaurant are recorded in the Yemeksepeti system.
Restaurant Review (154 reviews)
Speed: 10
|
Service: 8
|
Flavour: 10
1d
...l

Keşke lavaşı daha çok, göbeğin yanında da maydanoz fln verseniz çok çok daha iyi olur.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
3d
...9

İnanılmaz kibar ve mutevazılar. Sonuna kadar inceliği savunacağız.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
4d
...5

Harika lezzet ve mükemmel kurye.. Kuryeci abi adamın dibi.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
4d
...l

Hell.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 9
7d
...a

Çok hızlıydı teşekkürler ama turşular bayattı.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
10d
...7

Diğer işletmelerin sizden öğrenceği çok şey var. Tek kelime ile muazzam hizmet servis hız lezzet. Ayrıca kurye abi çok güleryüzlü. Teşekkür ederim on numara.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
11d
...e

Harika :).

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
15d
...1

Cok ii.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
15d
...6

Bu işin kralıı.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
16d
...n

Adıyaman başkadır her seyiyle.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
17d
...7

Harika.

Speed: 9
|
Service: 9
|
Flavour: 9
18d
...7

Vallahi baya iyiydi ya reis beğendik yani.

Speed: 10
|
Service: 7
|
Flavour: 8
22d
...4

Nar ekşisi ciddi anlamda fazla konulmuş lavaş yapış yapış oldu akan nar ekşisini nasıl durduracağımı düşündüm umarım dikkate alırsınız kolay gelsin.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
24d
...k

Fiyat performans değil ama lezzetli.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
26d
...k

İlk siparişim di herşey gayet güzeldi böyle devam favorimsiniz artık çiğköfte de.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
26d
...6

Bu işin kalitenin hizmetin piiri diyebilirim.

Speed: 8
|
Service: 8
|
Flavour: 8
28d
...n

İyi.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
1mo
...t

Daha hızlısını görmedim açıkcası. Lezzet güzeldi bu ramazan gününde bizi çiğköftesiz bırakmadıkları için teşekkür ederiz. Paketçi abiye selamlar.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
1mo
...2

Böyle bir hız görmedim muhteşemsiniz çiğ köfte ye diyecek bir şey yok zaten her zaman olduğu gibi efsane :).

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
1mo
...8

Çiğköfte çok lezzetliydi paketci abi de cok guleryuzlu iyi biriydi. Siparis de ışık hızıyla geldi üstelik. 10/10 hizmet harikasınız.

Speed: 9
|
Service: 9
|
Flavour: 9
1mo
...0

Basarili.

Speed: 10
|
Service: 9
|
Flavour: 9
1mo
...i

Gayet güzeldi teşekürler.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
1mo
...3

Öyle leziz öyle titiz..

Speed: 9
|
Service: 9
|
Flavour: 9
1mo
...0

Abi lezzetliydi elinize sağlık ama daha güzel olabilirdi ufak bir pişmanlık yaşamadım değil yinede teşekkürler.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 7
1mo
...i

Eski siparişlere göre tadı lezzeti kötü geldi.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
2mo
...5

İyi.

Speed: 1
|
Service: 1
|
Flavour: 1
2mo
...7

Zili çalmayıp arayın dedim gecenin bir saatinde arasanız ölürsünüz sanki.

Restaurant's Answer

Böyle bir zamanda kapınıza kadar hizmet veriyoruz, teşekkür edeceğinize şikayet ediyorsunuz. Öyle bi not düştüyseniz mutlaka aramışızdır. Telefonunuz meşkulse zile basılmıştır. Birazda kendinizi eleştirin lütfen.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
2mo
...7

Güleryüzlülükle işinizi severek yapmanız çiğköftryle içli köfteye çokl güzel yansımış teşekkürler.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
2mo
...n

11.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
2mo
...r

Siparişi getiren beyefendi tam beyefendi birisi teşekkür ederim.

Online Market Siparişi
7/24 market alışverişini yapabileceğin Banabi'ye buradan geçebilirsin!
Kapat Banabi'ye Git