Forgot Password
or
Not registered? Sign Up!

Adıyörem Çiğ Köfte, Atakum (Cumhuriyet Mah. - Lozan Cad.)

Speed 9.5
Service 9.3
Flavour 9.1
Min. Delivery
5.00 TL
Delivery Time
20-30 min.
Best-selling Products

Top-rated and ordered products by Yemeksepeti users.

Promotions

Special to Yemeksepeti, buy 'Seçilmiş Menü (XL Çiğ Köfte)' only for 14,75 TL instead of 16,5 TL!

Only on Yemeksepeti, buy 'Vodafone Menüsü (Çiğ Köfte Dürüm)' only for 6,5 TL instead of 8 TL! To benefit from exclusive discounts on “Vodafone Menus” only special for Vodafone members, just enter your Vodafone mobile number into the related query field and hit Send. Upon entering the campaign code you’ll receive via SMS, your account will be recognized as a Vodafone member for you to enjoy discounted Vodafone Menus without entering campaign codes on each order, unless you change your number or leave membership. You may also benefit from this campaign with the codes you receive from Fırsatlar Dünyası section in Vodafone Yanımda mobile app and typing it in Vodafone Kampanyası slot on the Order Confirmation page before completing your order. Otherwise, your Vodafone Menu order will be charged on its actual list price.

Special to Yemeksepeti, buy 'Algida Menüsü (Duble Çiğ Köfte Dürüm)' only for 18,5 TL instead of 20,5 TL!

Warnings

It became compulsory to purchase plastic bags for at least 0,25 TL according to the amendments on Environment Law by the Ministry of Environment and Urbanization. If you require a plastic bag, you should add it to your basket. The amount will be charged to you for each plastic bag.

If you choose your address as "Pick Up " from the relevant field on the "Order Confirmation" page, which is the last step before the order, you can receive your order by going to the address of the restaurant.

Payment Types

Online Credit/Debit Card

Cash

Credit Card

Wallet

Information

Kep Address: --- Company Name: Adıyörem Çiğ Köfte Tax ID / Mersis Number: ---
The address information and the approved phone number of this restaurant are recorded in the Yemeksepeti system.
Restaurant Review (302 reviews)
Speed: 5
|
Service: 5
|
Flavour: 5
1d
...p

2 mega durum soyledik 2 tane sade ufak bir parca cigköfte geldi. Pestil gibi birsey. Bende anlamadım.

Restaurant's Answer

İçine konulacak mazemeleri zahmet edip işaretlemediyseniz öyle gelir mega dürüm çiğ köfte içinde 150 gr ciğ köfte olan dürümümüzdür... 149 gr deseniz kesinlikle kabul etmeyiz o bir gr parasını allah bize nasıp etmesin..

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
2d
...5

Karnım zaten doymuyor da en azından gözümüz doyuyuor, elinize sağlık.

Restaurant's Answer

:) afiyet olsun baş tacısın.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
3d
...0

Her şeyiyle harika 19 dakika da geldi ve paketlenmesi müthişti gerçekten.

Restaurant's Answer

Afiyet olsun kardeşim teşekkürler :) baş tacısınız.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
4d
...5

Süper teslimat y. A. P.

Restaurant's Answer

Kardeşim teşekkürler afiyet olsun:)baş tacısın.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
6d
...r

Güzeldi.

Restaurant's Answer

Afiyet olsun kardeşim :)baş tacısınız.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
7d
...5

Kısa sürede geldi. İş yapar her türlü.

Restaurant's Answer

Eyvallah kardeşim afiyet olsun:)baş tacısınız.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
9d
...3

Siparişin gelmesi 5 dakika bile sürmedi lezzete diyecek yok 10 numara :).

Restaurant's Answer

Afiyet olsun kardeşim :)baş tacısınız.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 8
10d
...0

Lezzetli.

Restaurant's Answer

Afiyet olsun kardeşim:)kesenize bereket.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 9
11d
...5

Güzel.

Restaurant's Answer

Afiyet olsun kardeşim teşekkürler :)kesenize bereket.

Speed: 9
|
Service: 8
|
Flavour: 3
11d
...7

Ne yazık ki cigkofte si çok kötü macun gibi lezzet yok bence biseyler değiştirip yeniden tatlandirmalari lazım.

Restaurant's Answer

İddiamız 100 müşterilerimizin tamamının damak tadına hitap etmek inş sizlerde alışır seversiniz afiyet olsun:)kesenize bereket.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
11d
...5

İş yapar.

Restaurant's Answer

Teşekkürler kardeşim afiyet olsun :)baş tacısınız.

Speed: 10
|
Service: 7
|
Flavour: 8
12d
...a

Servis ve lezzet gayet güzel. Fakat servis konusuna gelecek olursak not kısmına ekstra lavaş istedim fakat beklediğim şekilde ilgi görmedim. İlk defa yaptığım bir durum değil. Farklı şubelerde bu isteğim gayet olumlu karşılanmasına rağmen burada istediğim şekilde servis alamadım. Sonuç başarılı :).

Restaurant's Answer

Elimizden geldiği kadar müşterilerimizin ekstra isteğine cevap vermeye çalışıyoruz abartılı olmamak kaydıyla. Yada yoğunluktan atlamışızdır.. Afiyet olsun:)baş tacısınız.

Speed: 9
|
Service: 9
|
Flavour: 9
12d
...k

Kuryeden gelen beyefendi maskesizdi. Lütfen daha dikkatli olunuz.

Restaurant's Answer

O an dalgınlığına gelmiştir kardeşim herkes işin ciddiyetinde kusura bakmayın :)afiyet olsun.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
12d
...l

Guzel miss.

Restaurant's Answer

Afiyet olsun kardeşim :)baş tacısınız.

Speed: 9
|
Service: 9
|
Flavour: 10
14d
...5

Lavaşı artık paketlenmiş hazır bekleyen garnitürün üstüne koyup sarıyorsunuz hijyenik olmuyor bence eskisi gibi direk streçlerseniz daha iyi olur. Lezzet her zamanki gibi.

Restaurant's Answer

Afiyet olsun kardeşim hijyen konusunda cok titiziz emin olabilirsin restoranımıza gelen müşterilerimiz bilirler sizleride bekleriz:)baş tacısınız.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
15d
...5

Harika.

Restaurant's Answer

Afiyyet olsun kardeşim:) baş tacısınız.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
15d
...5

Güzeldi beğendim kısa sürede geldi.

Restaurant's Answer

Afiyet olsun baş tacısınız:).

Speed: 5
|
Service: 5
|
Flavour: 1
17d
...z

Tadı tuzu yok.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
19d
...5

Harikasınız kankalar, çizginiz bozulmasın.

Restaurant's Answer

Eyvallah kardeşim teşşekkürler:) baş tacısın her zaman.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
20d
...5

Ellerinize sağlık çok güzel.

Restaurant's Answer

Afiyet olsun kardeşimm:)baş tacısın.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
20d
...l

Her şeyiyle mükemmeldi kesinlikle tavsiye ederim gönül rahatlığıyla sipariş verilebilir.

Restaurant's Answer

Eyvallah kardeşim teşekkürler iyiki varsınız:)baş tacısın.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 9
22d
...r

Hızlı servis. Suşi çiğköfte biraz dağınıktı ama lezzeti güzeldi. Teşekkürler.

Restaurant's Answer

Afiyet olsun kardeşim teşekkürler :)baş tacısınız.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
23d
...5

Çok güzel ve tazeydi ellerinize sağlık.

Restaurant's Answer

Teşekkürler kardeşim bizim dostlarımız bizim ne kadar titiz olduğumu zu bilir... (berbat diye yorum yapana hitaben) boş yorum yapanlar ı allaha havale ediyorum rızkı veren allah siz ne yazarsanız yazın:).

Speed: 1
|
Service: 1
|
Flavour: 1
24d
...1

Berbat.

Restaurant's Answer

Gercektenmi bende hiç beğenmiyom zaten bu restoranı ama ortalamaya bakıyorum bayağı seveni varmış:).

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
25d
...r

Herşeyi on numara. Düşünmeden söyle gitsin.

Restaurant's Answer

Eyvallah kardeşim:)baş tacısın.

Speed: 9
|
Service: 10
|
Flavour: 10
26d
...r

Süper.

Restaurant's Answer

Afiyet olsun kardeşim:) kesenize bereket.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
26d
...5

10 numarasınız :)).

Restaurant's Answer

Eyvallah kardeşim teşekkürler:)baş tacısınız.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
27d
...5

Her zamanki gibi lezzetli, daha hızlısı yok, servis güzel. O yağmurda getiren kurye kardeşin de emeğine sağlık.

Restaurant's Answer

Afiyet olsun kardeşim teşekürler:)baş tacısın.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
28d
...a

Çiğköftede ve hizmetinde üstüne tanımam.

Restaurant's Answer

Afiyet olsun kardeşim teşekkürler yorum için:)baş tacısınız.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
28d
...5

Güzeldi her şey 10/10.

Restaurant's Answer

Değerlendirmeniz için teşekkürler kardeşim afiyet olsun:) baş tacısınız.

Online Market Siparişi
7/24 market alışverişini yapabileceğin Yemeksepeti Banabi'ye buradan geçebilirsin!
Kapat Yemeksepeti Banabi'ye Git