Forgot Password
or
Not registered? Sign Up!

This restaurant is out of its working hours. You can only place future orders from this restaurant.

Altın Sini, Avcılar (Ambarlı Mah.)

Speed 8.2
Service 7.8
Flavour 7.9
Min. Delivery
10.00 TL
Delivery Time
30-40 min.
Best-selling Products

Top-rated and ordered products by Yemeksepeti users.

Working Hours:
Monday
11:00 - 23:00
Tuesday
11:00 - 23:00
Wednesday
11:00 - 23:00
Thursday
11:00 - 23:00
Friday
11:00 - 23:00
Saturday
11:00 - 23:00
Sunday
11:00 - 23:00
Saturday
11:00 - 23:00
Average Delivery Time:
30-40 minutes
Promotions

Special to Yemeksepeti, buy 'Seçilmiş Menü (2 Kızartma İçli Köfte)' only for 19,90 TL instead of 22 TL!

Warnings

It became compulsory to purchase plastic bags for at least 0,25 TL according to the amendments on Environment Law by the Ministry of Environment and Urbanization. If you require a plastic bag, you should add it to your basket. The amount will be charged to you for each plastic bag.

Payment Types

Online Credit/Debit Card

Cash

Credit Card

Wallet

Information

Kep Address: --- Company Name: Altın Sini Tax ID / Mersis Number: ---
The address information and the approved phone number of this restaurant are recorded in the Yemeksepeti system.
Restaurant Review (311 reviews)
Speed: 6
|
Service: 8
|
Flavour: 9
2mo
...n

Sadece lahmacun lezzetliydi gevrek degildi onun icin bir puan kırdım. Elinize sağlık.

Speed: 6
|
Service: 1
|
Flavour: 1
3mo
...4

Haşhaş istedim urfa geldi yanında sadece sumaklı sogan ile gavurdagı salatası çoban salata gibi gelmişti kuryeside ilgisizdi ilk ve son siparişim bu mekandan.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 8
3mo
...ı

Hız servis iyi ama adana dürümde lezzetin artması lazım.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
3mo
...3

Güzeldi.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
3mo
...y

Yemekler lezzetli de her defasında çatal kaşık gönder demek zorundaymışız. Telefona bakan kişi hem fırçalıo hem de neden sinirleniosunuz dio. Very interensting bir mevzuu.

Speed: 10
|
Service: 8
|
Flavour: 1
3mo
...5

Sanırım joker ile normal siparişin arasında fark var çok eski bi müşterisi olmama rağmen böyle kötü bir şiş daha yememiştim umarım dikkate alınır.

Speed: 10
|
Service: 3
|
Flavour: 10
3mo
...a

Sac kavurmanın porsiyonu iyi çok doyurucu. Keşke yanında bi ikram gönderseniz. Bir parça pide gönderiyorlar, rezillik.

Speed: 10
|
Service: 1
|
Flavour: 1
3mo
...k

Herzaman yedigim yer ustasimi degismis yoksa bayram diyemi lezzetiniz kayboldu mercimek corbasi yerine bildiginiz bulyon corbasi geldi mercimekle alakasi yok bulyonu doldurmussunuz icine cok cok kotuydu lahmacun desen önceki lahmacunlarla alakasi yok berbatti.

Speed: 9
|
Service: 1
|
Flavour: 9
3mo
...i

Yahu o kadar lahmacun söyledik. İnsan yanında bi ezme falan gönderir. Lahmacun gayet güzeldi fakat servis sıfır.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
3mo
..._

Kebap inanılmazdı çok beğendim elinize sağlık.

Yemeksepeti
3mo

Ortalama teslimat süresinin aşılmasından dolayı, sipariş kullanıcı isteğiyle iptal edilmiştir. (Bu yorum Yemeksepeti tarafından otomatik yapılmıştır.)

Speed: 1
|
Service: 2
|
Flavour: 1
3mo
...m

Kıymalı pide söyledim, 55dk da sebzeli pide geldi ve bomboş. Ne çiğköfte ne de herhangi bir meze yok, 20tl ye gelen bu, bir daha mı asla...

Speed: 1
|
Service: 8
|
Flavour: 4
3mo
...0

2 dakikalık mesafeye 65 dakika sürdü. Lahmacun porsyonu büyük ama lezzetli değildi.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
3mo
...n

Bence daha yüksek puanları hak eden bi yer.

Speed: 9
|
Service: 9
|
Flavour: 9
3mo
...1

Yeşillik biraz fazla olabilirdi.

Speed: 7
|
Service: 9
|
Flavour: 9
3mo
...h

Gönderdikleri salata ve mezeler çok güzel, belirtilen süreden bi 20 dk geç geldi sadece onun dışında lezzet ve servis güzel.

Speed: 10
|
Service: 9
|
Flavour: 10
3mo
...0

Pide biraz soğumuştu onun haricinde gayet iyi. Elinize sağlık.

Speed: 7
|
Service: 1
|
Flavour: 1
3mo
...i

Normalde satır lahmacundan alıyorum, joker çıkmasa buradan sipariş vermezdim. Hayatımda yediğim en kötü lahmacundu direk çöpe gitti. Lahmacun hamur olmuş, kıyması pişmemiş, kıyma olduğu bile şüpheli. 5 lahmacun için gönderdikleri yeşillik iki lahmacuna yetmez.

Speed: 10
|
Service: 9
|
Flavour: 9
3mo
...4

Lahmacunlar gerçekten iyiydi. İçli köfte de güzeldi ama bana hitap etmedi. Bir tek 4 lahmacuna 2 lahmacunluk garnitür yollamaları ve orada yediğimiz guzel mezelerden mahrum kalmamız dışında her şey güzeldi.

Speed: 10
|
Service: 7
|
Flavour: 6
3mo
...t

Sipariş hizli ve gayet sicakti. Fakat lahmacunun yaninda sadece yesillik vardi en azindan az az olsa da meze koyulabilirdi. Gerekli buyuklukteydi fakat lezzet acisindan et tadi alamadik. Yine de emeklerine sağlık.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
3mo
...5

Güzeldi.

Speed: 7
|
Service: 7
|
Flavour: 8
3mo
...4

Lahmacunlarin yanına bı ezme veya yoğurtlu sos olsa güzel olurdu. Bı ıslak mendil dahi yoktu, yazık.. Altın sini adınız, o eski özeni göremedim ne yazikki.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
3mo
...5

Yediğim en güzel lahmacun malzeme bol çok teşekkür ederim.

Speed: 6
|
Service: 5
|
Flavour: 5
3mo
...l

Özellikle notlara bir kase yoğurt gönderirmisiniz diye yazdım. Bana gelen yoğurtlu patlıcan ve minicik bir şey. Ben sade yoğurt istemiştim. Gönderdiğiniz şey çöpe gitti ve haksız bir kazanç elde ettiniz. Yakıştıramadım.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
3mo
...o

Gerçekten on numara.

Speed: 1
|
Service: 1
|
Flavour: 1
3mo
...k

Öncelikle yemek yeme keyifimizi ve vaktimizi ziyan ettiğiniz teşekkürler. 2 adet lahmacun ve 1 adet çöp şiş söylemiştik. Çöp şiş tatsız tuzsuz ve baştan sona kalitesizdi yemedik. Lahmacun yenilebilir düzeydeydi ama onu da 2 adet göndermek yerine 1 adet göndermişlerdi. Diğeri 30dk sonra geldi.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
3mo
...2

Siparişim çok hızlı sürede geldi ve pide hala sıcacıktı lezzeti de çok iyiydi.

Speed: 8
|
Service: 5
|
Flavour: 7
3mo
...1

Ne peçete ne çatal bişi var. Eskiden mezeler ikram ederdiniz hiç bişi yok kalitenizi düşürmüşsünüz.

Speed: 9
|
Service: 9
|
Flavour: 9
3mo
...1

Güzeldi.

Speed: 10
|
Service: 8
|
Flavour: 5
3mo
...n

Halep işi söyledim aşırı yağlıydı. Beğenmedim.

Online Market Siparişi
7/24 market alışverişini yapabileceğin Yemeksepeti Banabi'ye buradan geçebilirsin!
Kapat Yemeksepeti Banabi'ye Git