Anadolu Taş Fırın, Barbaros Mah. (Troya Cad. Bölgesi)

Forgot Password
or
Not registered? Sign Up!

This restaurant is out of its working hours. You can only place future orders from this restaurant.

Restaurant Ratings
Speed 6.6
Service 6.8
Flavour 6.8
Min. Delivery Amount
5.00 TL
Working Hours (today)
10:00 - 21:45
Avg. Delivery Time
45 min.
Best selling and most favorite products of this restaurant

Top-rated and ordered products by Yemeksepeti users.

Promotions

Get 10 % off for all products when you order from campus! Only at Yemeksepeti.

Payment Types

Online Credit/Debit Card

Cash

Credit Card

Ticket Restaurant Food Check

Sodexo Restaurant Food Check

Multinet

Information

Kep Address: --- Company Name: Anadolu Taş Fırın Tax ID / Mersis Number: ---
The address information and the approved phone number of this restaurant are recorded in the Yemeksepeti system.
Restaurant Review (85 reviews)
k..._
Speed: 3
|
Service: 1
|
Flavour: 2
3 days ago - 17:48

50 dk da felan geliyor çatal bıcak peçete tuz hiç bişey koyulmamış servis gerçekten çok kötüydü ve bu son 3-4 seferdir böyle ve son 4 siparişimin 3 ü eksik geldi ayranı koymuyolar falan servisler hep eksik geliyor yazılan nota grram önem verilmiyor son siparişim gerçekten rezaletti...

y...3
Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
4 days ago - 18:52

Servis hızlı geldi. Lahmacunun salata mantığını bilen nadir yerlerden...

r...7
Speed: 6
|
Service: 6
|
Flavour: 4
4 days ago - 02:42

Soğuk geldi yemek yanlış kola geldi küçük boy geldi daha önceki siparişim çok iyiydi.

a...z
Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
6 days ago - 15:04

Sıcak ve hızlı geliyor. Notlara da çok özen gösteriyorlar.

f...y
Speed: 1
|
Service: 1
|
Flavour: 3
7 days ago - 22:23

Verdiğim sipariş tam 1 saat 40 dakika da geldi. Pide soğumuş. Ayranı koymayı unutmuşlar böyle bir şey var mı? Tam anlamıyla rezalet bir daha kesinlikle sipariş vermem. Sipariş veren kişiler mutlaka 10 defa düşünün!

o...y
Speed: 1
|
Service: 1
|
Flavour: 1
7 days ago - 19:28

Siparişi verdim ve beklemeye başladım 1. 5 saat sonra yemek sepetinin canlı yardımına başvurdum ve öğrendimki siparişimi unutmuşlar çok teşekkür ederim size mükemmel bi yemekti.

c...r
Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
8 days ago - 12:03

Baya gecikti ama burda kendini gurme zannedenler fakat pek bişey bilmeyenler gibi saçma yorumlar yapmayacağım gecikir tabi tam iftar vakti sipariş verdim hata bende herşey mükemmeldi ellerinize sağlık..

s...z
Speed: 8
|
Service: 8
|
Flavour: 9
12 days ago - 01:28

Hızlı ve lezzetli.

i...0
Speed: 1
|
Service: 1
|
Flavour: 1
13 days ago - 00:45

Hocam asiri soğuk bir kunefe geldi be asiri gec geldi.

r...7
Speed: 4
|
Service: 5
|
Flavour: 9
20 days ago - 00:28

Servis hariç normaldi.

e...n
Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
24 days ago - 12:44

Çok iyiydi. Salata ilk defa bir işletmede temiz ve güzeldi. Kaliteliydi. Lahmacun sipariş etmiştik, efsane tat efsane içerik. Harikaydı.

e...0
Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
24 days ago - 01:06

Çok güzel.

l...o
Speed: 9
|
Service: 9
|
Flavour: 10
25 days ago - 12:53

Harika.

m...n
Speed: 3
|
Service: 5
|
Flavour: 3
29 days ago - 18:01

Pidenin iç malzemesi iyi olmasına rağmen hamuru lahmacun hamuru gibiydi. Keşke hiç hamur sermeseymişsiniz altına.

e...l
Speed: 3
|
Service: 5
|
Flavour: 6
1 months ago - 16:23

Menü küçük.

a...4
Speed: 7
|
Service: 10
|
Flavour: 9
1 months ago - 13:36

Biraz geç geldi ama olur arada.

u...7
Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
1 months ago - 11:30

Güzeldi.

e...n
Speed: 1
|
Service: 8
|
Flavour: 8
1 months ago - 18:17

Buz gibiydi hic zevk vermedi.

s...n
Speed: 8
|
Service: 8
|
Flavour: 8
1 months ago - 19:53

Hizi ve lezzeti basarili.

Restaurant's Answer:

Teşekkür ederiz.

k...7
Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
1 months ago - 10:10

Yılan gibi.

Restaurant's Answer:

Afiyet olsun :).

z..._
Speed: 1
|
Service: 1
|
Flavour: 10
1 months ago - 16:58

Hiç yakışmadı... Siparişim gelmeden onaylanmış 1 buçuk saat sonra ben aradığımda farkettiler ve yarım saatte yolladılar 2 saatte geldi en azından bi özür olarak bişey beklerdim çok güzel yapıyosunuz ama iki seferdir bu yollama hatalarından yoruldum hayırlı işler biraz daha dikkatli olun lütfen.

Restaurant's Answer:

Kusura bakmayın efendim yoğunluga denk gelmiştir tekrardan özür dileriz.

b...0
Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
1 months ago - 13:45

Çok güzel yapıyorlar.

s...2
Speed: 9
|
Service: 8
|
Flavour: 4
1 months ago - 11:33

Israrla acı lahmacun gönderiyorsunuz.

u...0
Speed: 8
|
Service: 8
|
Flavour: 8
1 months ago - 00:27

Keşke bi kaşık, çatal, ıslak medil olsa paketlerin içersisinde. Çorba söylüyoruz kaşık yok. Salataya çatal yok, ıslak mendil yok. Tuz yok...

d...n
Speed: 7
|
Service: 8
|
Flavour: 8
1 months ago - 19:34

Gayet başarılı.

a...4
Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
1 months ago - 22:16

Kıymalı pideyi güzel yapan ender yerlerden. Teşekkürler.

Restaurant's Answer:

Afiyet olsun teşekkür ederiz dükkanımıza da bekleriz.

s...4
Speed: 1
|
Service: 7
|
Flavour: 5
1 months ago - 14:18

Servis hızı maalesef cok kotuydu. 1 saat 10 dakikada geldi lahmacunlar. Acı olandan istemiştik ailece aciyi cok sevmemize ragmen yiyene kadar mahvolduk. Asiri asiri aci. Eger sipariş verecekseniz ona gore verin. Sicak yeseydik belki lezzetli diyebilirdim ama soğuk geldigi icin pek bi sey anlamadik.

L...p
Speed: 1
|
Service: 1
|
Flavour: 1
1 months ago - 11:09

1 saatte sipariş mi gelir?. Gelen pide birbirine girmiş soğumuş. Bir daha sipariş falan vermem.

x...6
Speed: 9
|
Service: 9
|
Flavour: 9
1 months ago - 10:52

Bu zamana kadar canakkalede yediğim en iyi lahmacundu, notumu dikkate alıp sıcak getirmişlerdi, künefenin de tadı damagımda kaldı, tesekkürler..

r...n
Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
1 months ago - 12:13

Lezzetli hızlı servis güleryüzlü paketçi teşekkürler.