Burcu Pide, Kınıklı (Siteler Mah.)

Forgot Password
or
Not registered? Sign Up!
Restaurant Ratings
Speed 8.8
Service 8.1
Flavour 7.8
Min. Delivery Amount
5.00 TL
Working Hours (today)
10:30 - 00:55
Avg. Delivery Time
45 min.
Best selling and most favorite products of this restaurant

Top-rated and ordered products by Yemeksepeti users.

Promotions

Special to Yemeksepeti, buy 'Seçilmiş Menü (2 Pide)' only for 21,5 TL instead of 24 TL!

Special to Yemeksepeti, buy 'Seçilmiş Menü (Sucuklu)'only for 13,5 TL instead of 15 TL!

Warnings

There is no delivery to Gümüşpala-Bayraklı areas.

Payment Types

Online Credit/Debit Card

Cash

Credit Card

Information

Kep Address: --- Company Name: Burcu Pide Tax ID / Mersis Number: ---
The address information and the approved phone number of this restaurant are recorded in the Yemeksepeti system.
Restaurant Review (245 reviews)
m...2
Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
today

Tek kelimeyle harika.

b...o
Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
today

On numara.

S...5
Speed: 7
|
Service: 7
|
Flavour: 8
1 days ago

Siparişler dikkate alınmıyor ama lezzet güzel.

t...6
Speed: 8
|
Service: 3
|
Flavour: 10
2 days ago

Tadı tuzu güzel ama iki seferdir şu yemeklerin içine adam akıllı kuşbaşı koymuyorsunuz. Elle sayılacak kadar kuşbaşı var bu be ya. Kaşarlı pide mi kuşbaşılı kaşarlı pide mi belli değil. Bi an önce şu işi halletmenizi öneriyorum artık sizden hiç memnun değilim!

n...0
Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
3 days ago

Hızlı ve güzeldi, ellerinize sağlık.

d...m
Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
3 days ago

Lahmacunu çok lezzetli. Teşekkürler.

i...3
Speed: 1
|
Service: 8
|
Flavour: 1
4 days ago

Pide de bi sıkıntı vardı kıymayla alakalı garip bi koku vardı.

o...k
Speed: 9
|
Service: 6
|
Flavour: 1
4 days ago

Sürekli sipariş verdiğimiz bi yerdi lakin bugün pide sipariş ettim bende aşcıyım kıyması bayattı biraz dikkat edicin sürekli bir müşterinizi kaybettiniz.

e...6
Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 9
5 days ago

Herşey güzeldi, teşekkürler.

b...t
Speed: 9
|
Service: 8
|
Flavour: 9
5 days ago

Her şey güzel.

t...r
Speed: 10
|
Service: 9
|
Flavour: 10
6 days ago

Her zaman iyi. Şaşırtmaz, sürpriz yapmaz.

c...3
Speed: 9
|
Service: 10
|
Flavour: 9
6 days ago

10 dakika da geldi valla mükemmel.

r...t
Speed: 8
|
Service: 8
|
Flavour: 9
7 days ago

İyisiniz iyi.

c...3
Speed: 9
|
Service: 9
|
Flavour: 10
8 days ago

Hızlı, sıcak, güler yüzlü çalışanları var.

c...7
Speed: 6
|
Service: 1
|
Flavour: 3
8 days ago

Çorbanız gayet güzeldi fakat kebap çeşitleriniz aşırı tuzlu ve kutudaki herşey birbirine karışmıştı çorba dışımda bi siparişim olamaz.

g...9
Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
9 days ago

Kısa boylu hafif tombik kurye adam gibi adam.

t...6
Speed: 8
|
Service: 3
|
Flavour: 1
10 days ago

Kiremitte kuşbaşı söyledim ama kuşbaşıyı koymayı unuttunuz galiba. Kiramitte domates soğan yazsaydınız daha anlamlı olurdu hayırlı işler!

m...a
Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
10 days ago

Denizlideki vazgeçilmezim burcu pide her şey çok lezzetli, kesinlikle tavsiye ediyorum.

c...k
Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
11 days ago

Kıymalı kaşarlıya biraz daha kaşar lazım eskiden böyle değildi.

g...s
Speed: 7
|
Service: 2
|
Flavour: 4
11 days ago

Üç kişiyiz ona göre salata ve limon gönderin dedik, adamlar iki dilim limon gönderdi. Lahmacun sayısı dört be kardeşim, en azından dört dilim gönderiverin. Hayır gelen limon da berbat, ayrıca lahmacun da pek güzel değildi. Aman göndermeyin fazladan limon, batarsınız falan.

m...a
Speed: 10
|
Service: 9
|
Flavour: 1
12 days ago

Normalde iyi bir pide. Fakat çok daha iyileri denizlide mevcut. Karışımı düzgün yapın iyi olursunuz.

d...t
Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
13 days ago

Buranın fiyatı porsiyonları servisi lezzeti 10 numara.

k...r
Speed: 9
|
Service: 8
|
Flavour: 9
14 days ago

Güzel.

i...o
Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
14 days ago

Süper.

d..._
Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
15 days ago

Pide konusunda tartışılmaz denizlinin en iyisi. Tabiri caizse akraba olduk :d :d çok memnunum hızlı teslimat(getiren elemana selamlar) :) servis 10 numara lezzete gelince deneyin zaten birdaha istiyeceksiniz :).

h...5
Speed: 9
|
Service: 9
|
Flavour: 9
15 days ago

Tadı güzeldi salata iyiydi tavsiye edilir.

a...b
Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
16 days ago

Harika.

g...s
Speed: 9
|
Service: 9
|
Flavour: 9
18 days ago

Notumu dikkate aldılar ve lahmacun gayet güzeldi.

v...r
Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
18 days ago

Gayet başarılı.

t...e
Speed: 6
|
Service: 6
|
Flavour: 2
20 days ago

Sucuk kokusu alamadım.