Butta Döner, Anıttepe

Forgot Password
or
Not registered? Sign Up!

This restaurant is out of its working hours. You can only place future orders from this restaurant.

Restaurant Ratings
Speed 7.5
Service 7.0
Flavour 7.0
Min. Delivery Amount
0.00 TL
Working Hours (today)
11:00 - 23:59
Avg. Delivery Time
45 min.
Best selling and most favorite products of this restaurant

Top-rated and ordered products by Yemeksepeti users.

Delivery Regions:
Min. Delivery Amount
0.00 TL
Working Hours:
Monday
11:00 - 23:59
Tuesday
11:00 - 23:59
Wednesday
11:00 - 23:59
Thursday
11:00 - 23:59
Friday
11:00 - 23:59
Saturday
11:45 - 23:59
Sunday
11:45 - 23:59
Wednesday
11:00 - 23:59
Average Delivery Time:
45 minutes (average)
Promotions

Only on Yemeksepeti, buy 'Vodafone Menüsü (Butta Cheddar Tavuk Döner Dürüm)' only for 7,8 TL instead of 9,8 TL! Order with exclusive discounts on “Vodafone Menus”, just by entering your Vodafone registered individual mobile number into the related query field and hit Send. Upon entering the campaign code you'll receive via SMS, your account will be recognized as a Vodafone member for you to enjoy discounted Vodafone Menus without campaign codes on each order, unless you change your number or leave membership. You may also benefit from this campaign with the codes you receive from Avantaj Cepte mobile app or by texting YEMEKSEPETI to 6666, you need to type the code in Vodafone Kampanyası slot on the Order Confirmation page before completing your order. Otherwise, your Vodafone Menu order will be charged on its actual list price.

Special to Yemeksepeti, buy 'Seçilmiş Menü (Ekmek Arası Tavuk But Izgara)' only for 9,8 TL instead of 11,8 TL!

Payment Types

Online Credit/Debit Card

Cash

Credit Card

Information

Kep Address: --- Company Name: Butta Döner Tax ID / Mersis Number: ---
Restaurant Review (153 reviews)
b...m
Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
9 hours ago - 19:10

Hızlı ve sıcacık geldi. Ankarada yediğim en lezzetli tavuk dönerdi diyebilirim. Bu puanı sonuna kadar hak ediyosunuz! Bundan sonra müdavimiz :).

t...n
Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
2 days ago - 22:36

Hem hizli hem lezzetli. Olcay usta harikalar yapiyo. Tum motorcularla tanistim yalniz gozluklu olan biraz asik suratli. Gulumsemeyi ogretin ona.

r...s
Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
3 days ago - 20:40

Yalan yanlış yorum yapanlarla yüz göz olmanız daha kötü yapıyor durumu. Bazen müşterilerin çocuk gibi davrandığı oluyor. Ayrıca yorumlara bakarak sipariş vermekten vazgeçmek çok saçma herkesin ağız tadı bir değil. Butta dönere yorum/puanlamada haksızlık yapıldıgını düşünüyorum.

o...0
Speed: 1
|
Service: 1
|
Flavour: 1
5 days ago - 14:58

Tavuk dürüm deyin ama hatay demeyin buna hatay dönerinin kemikleri sızlayacak.

Restaurant's Answer:

Hatay döneri değil zaten. Dikkat ederseniz menüde de hatay soslu yazıyor. Yani sadece hatay sosu var. Extradan hem but döner hem hatay döner çevirmiyoruz. Ayrıca bu yorumu onaylayan ys çalışanını da muhakeme kabiliyetinden dolayı tebrik ederim.

s...a
Speed: 9
|
Service: 9
|
Flavour: 8
7 days ago - 13:31

Önceden cheddarlı dürüme sos koymuyorlardı. Koydukları sos çok baskın. Ya daha az kullanılmalı ya da müşteriye bırakılmalı soslu olup olmaması.

Restaurant's Answer:

Sorduk ustaya abi bişey denedim bi daha denemem dedi kusura bakmayın tekrarı olmaz.

k...k
Speed: 8
|
Service: 8
|
Flavour: 10
8 days ago - 14:07

Her zaman tercih edilecek lezzetli ürünleriyle fark açar.

o...9
Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
9 days ago - 21:14

Hem ucuz hemde lezzetli süper.

g...8
Speed: 10
|
Service: 8
|
Flavour: 8
9 days ago - 21:12

Güzel zamanlama ve lezzet. Teşekkürler.

s...n
Speed: 7
|
Service: 1
|
Flavour: 10
10 days ago - 21:09

Yemek ikinci kez soğuk geldi. Telefonla arayıp değişim istediğimizi belirttik. Sağolsunlar anlayışla karşıladılar ancak değişimi getiren kurye bu soğuk değil ki diye çıkış yaptı ve kurumun saygınlığını düşürecek davranışlarda bulundu. Servis elemanlarının iletişim konusunda uyarılması gerekiyor.

Restaurant's Answer:

Evet hatırlıyorum. Soğumamış bir paketi değiştirmemizi istemiştiniz, değişştirdik. Ayrıca anlayışla karşılayıp hemen değiştireceğimizi söyleyen kişi de, paketi getiren ve sadece gülümseyerek abi o kadar da soğumamış diyen de, bu yoruma cevap veren de aynı kişi. Zaten 10 liralık spariş için markanın değerini yerlere düşürmeyeceğimizden emin olabilirsiniz.

o...l
Speed: 1
|
Service: 1
|
Flavour: 8
10 days ago - 17:16

Çok açsanız söylemeyin. Mikrodalganız yoksa söylemeyin. Siparişi verdikten 1saat 10 dakika geldi. Kaplumbağanın üstüne koy siparişi daha hızlı getirir. Gelen yemek ankara ayazı kadar soğuktu. Tadı güzel olan bi döneri bu halde nasıl getiriyorsunuz ya.

Restaurant's Answer:

Ankara ayazını soğukluğu tabir ederken kullanmak ve ankara ayazında gelen paketin yavaş olmasından şikayet etmek te çok iyiymiş.

b...t
Speed: 7
|
Service: 7
|
Flavour: 3
10 days ago - 16:30

Uzun zamandır sipariş verdiğim bir yerdi baya da seviyordum son 2 siparişimde ne dönerini ne tavuklu pilavını beğenmedim ustası mı değişti diye düşünmekteyim ilk beğenmediğim zaman kötü yorum yazmamıştım ama 2. Ye tekrar edince bir daha sipariş vermem artık.

m...7
Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
10 days ago - 15:13

Harikaydı gerçekten:).

Restaurant's Answer:

Bizi sizler var ettiniz.

o...c
Speed: 3
|
Service: 1
|
Flavour: 3
12 days ago - 22:28

Çatal, bıçak, peçete getirilmedi. Hız ve lezzet olarak ortalamanın biraz altıydı. Ayrıca tavuk but döner menünüzdeki değişiklik iyi olmamış. Eskiden lavaş koyuyordunuz şimdiyse pide koymaya başlamışsınız ve emin olmamakla birlikte pilav ve tavuk miktarı eskiye oranla daha az gibi.

a...n
Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
13 days ago - 16:24

Caddedeki en güzel dönerci. Servis hızlı, paketleme özenli, bu da siparişi cok sıcak tutuyor. Maltepedeki en iyi dönerci.

Restaurant's Answer:

Wuuuuhuuuuuuuu! Vurdu gol olduuuu! Allah razı olsun sayın müşteri! Layık olmaya çalışıyoruz :).

r...s
Speed: 1
|
Service: 10
|
Flavour: 7
15 days ago - 15:20

Ekmek dönerin lezzetini baya etkiliyor. Çıtır olması ve taze olması çok önemli.

Restaurant's Answer:

Tabi öyledir ama bunun hızla bi alakası olmasa gerek.

h...5
Speed: 8
|
Service: 5
|
Flavour: 8
16 days ago - 20:54

Dürümün lavaşı ıpıslak olmuş, sadece içindekileri yedim. Ekmek arası güzeldi.

Restaurant's Answer:

Dışarısı -8, paketlediğimiz ve streçlediğimiz kabın içi de yaklaşık 40 derece olunca bi buharlaşma ve nemlenme olmaması mümkün değil tabiki. Anlayışınıza sığınıyoruz efem.

b...r
Speed: 7
|
Service: 6
|
Flavour: 8
16 days ago - 19:10

Getiren abi yanlışlıkla ankara üni yerine gaziye gitmiş. Haliyle de biraz gecikti ve soğudu. Ama abi sempatikti. Teşekkürler. Tadı sıcak olduğunda güzel olduğunu belli ediyor. Bir de soğan istemediğimiz halde bol soğanlı gelmiş. O gün de öpüşmeyiverin demiş abiler. Bi bildikleri vardır. Hayırlı işlr.

Restaurant's Answer:

:) estağfirullah öpüşmenize karışmak haddimize değil, ama sizi öpüşmekten mahrum bıraktıysak 5786756 kere çok çok çok çok özür dileriz. Ayrıca sempatik abi de zaten bizi bırakıp kaçtı, bi daha üni. Ler karışmaz inş. Bir sonraki siparişinizde size tatlı ikram etmeyi çok isteriz. Saygılar efem.

a...9
Speed: 10
|
Service: 6
|
Flavour: 1
18 days ago - 21:21

Hizli gelmesine ragmen buz gi iydi chedar soslu yarim tavuk. Genel olarakhava guzelse hizlilar. Servisse kotu.

Restaurant's Answer:

Nasıl çabuk ve soğuk yolladığımızı biz düşündük, bulamadık. Heralde paketçi arkadaş gelirken yolda üfleyerek soğuttu siparişi siz değerli müşterimizin ağzı yanmasın diye. Başka bişey gelmedi bizim aklımıza.

k...n
Speed: 1
|
Service: 1
|
Flavour: 6
18 days ago - 19:51

Gayet boş bir saatte sipariş verdim ve tam 1saat 20dakika sonra geldi. Evim buraya yakın olmasına rağmen.

Restaurant's Answer:

Öncelikle dükkanın boş olduğunu nasıl bildiğinizi çok merak ettim kameraların şifresi sizde varsa bana da söyleyin biz unuttuk şifreyi. Ayrıca eviniz yakın bile olsa kurye arkadaşlar bazen sizden önce uzak yerlere de gidebiliyor, ve hava muhalefetinden dolayı çabuk gelin diyemiyorum. Gecikme bundan dolayıdır. Kusura bakmayın.

o...c
Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 8
20 days ago - 22:20

Sipariş vermeyeli uzun zaman olmuştu. İyiydi.

o...1
Speed: 10
|
Service: 1
|
Flavour: 10
22 days ago - 23:20

Lavaş bırakmayın dedğim halde bıraktınız gerisi çok iyi.

c...m
Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
24 days ago - 13:19

İzgara tavuk kanat soyledik tavuklar cok guzeldi ancak bulgur pilavi cok yagli.

n...n
Speed: 9
|
Service: 4
|
Flavour: 8
24 days ago - 18:02

20 dakikadan az sürede geldi, tadı da gayet güzeldi, ama kısa sürede gelmesine rağmen buz gibiydi yemek, belki hava soğuk olduğundandır bilemiyorum.

o...s
Speed: 9
|
Service: 10
|
Flavour: 9
28 days ago - 16:01

Uzun zamandır sipariş vermemiştim. Notları okur olmuşsunuz. :) çok güzeldi teşekkürler.

a...g
Speed: 8
|
Service: 8
|
Flavour: 6
28 days ago - 15:27

Eğer çok dikkatli bakarsanız dürümün içindeki çedar peynirleri görülebiliyor.

e...r
Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
28 days ago - 09:41

Her zamanki gibi harikaydı. Siparişimiz hızlı, eksiksiz ve sıcaktı. Siparişlerimizin yanına jalapeno biberi de gönderilmişti çok sevindik. Daha yüksek puan hak ediyor bu restaurant.

o...t
Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
1 months ago - 11:33

Tek kelimeyle nefis!

t...n
Speed: 5
|
Service: 8
|
Flavour: 9
1 months ago - 12:49

Lezzeti mükemmel ama hız biraz yavaş kaldı. Yine de memnun kaldım.

r...s
Speed: 7
|
Service: 10
|
Flavour: 10
1 months ago - 21:58

Ekmekleriniz değişti mi bilmiyorum ama yeni ekmekleriniz daha güzel döner daha lezzetli oluyor.

h...p
Speed: 7
|
Service: 10
|
Flavour: 10
1 months ago - 12:59

Yaklaşık 1 saatte gelmesine rağmen (yoğun bir saatte) sıcak ve lezzetliydi.