Forgot Password
or
Not registered? Sign Up!

Eminönü Çıtır Balık Ekmek, Manavgat (Aşağı Hisar Mah.)

Speed 9.1
Service 9.1
Flavour 8.9
Min. Delivery
20.00 TL
Delivery Time
20-30 min.
Working Hours:
Monday
08:00 - 23:45
Tuesday
08:00 - 23:45
Wednesday
08:00 - 23:45
Thursday
08:00 - 23:45
Friday
08:00 - 23:45
Saturday
08:00 - 23:45
Sunday
08:00 - 23:45
Wednesday
08:00 - 23:45
Average Delivery Time:
20-30 minutes
Warnings

If you choose your address as "Pick Up " from the relevant field on the "Order Confirmation" page, which is the last step before the order, you can receive your order by going to the address of the restaurant.

Payment Types

Pay with Maximum Mobil

Online Credit/Debit Card

Cash

Credit Card

Ticket Restaurant Food Card

Wallet

Information

Kep Address: --- Company Name: Eminönü Çıtır Balık Ekmek Tax ID / Mersis Number: ---
The address information and the approved phone number of this restaurant are recorded in the Yemeksepeti system.
Restaurant Review (69 reviews)
Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
7d
...i

elinize sağlık

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
18d
...4

Hdjrhr.

Speed: 8
|
Service: 8
|
Flavour: 1
26d
...0

En berbat mezgit filetoydu cıtır balıktan bunu hiç beklemezdik.

Yemeksepeti
27d

This order was cancelled as requested by the user as it exceeded the average delivery time. (This is an automated review by Yemeksepeti)

Speed: 2
|
Service: 2
|
Flavour: 1
1mo
...8

Soguk ve az geldi... Salata yesillik yoktu sogam vardi sadece begenilmedi..

Restaurant's Answer

Merhabalar. Öncelikle afiyet olsun. Soğuk gelme ihtimali çok düşük bir ihtimal. Porsiyonlarımız standarttır. Salta ve yeşillik konusunda şöyle bir durumumuz var. Afet bölgelerine bütün imkanlarımızla yardım götürüyoruz. Yine de gelen siparişleri tam bir şekilde göndermeye çalışıyoruz. Afiyet olsun.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
1mo
...2

Paketçi kardeş yeni başlamış galiba 10 metre ilerisindeki binayı göremediği için 3. Kattan inmek zorunda kaldım. Balık çok lezzetliydi.

Restaurant's Answer

Yaww çok özür dilerim. Yemin ederim gülmekten yerlerdeyim. Wala kurye yetiştiremiyoruz. Balıklar soğumasın diye ekipte kim varsa pakete göndriyoruz. Sizin şansınıza kasım arkadaşımız denk gelmiş. Geçen günde evine gidememişti yanlış yerde inmiş.

Speed: 7
|
Service: 7
|
Flavour: 7
2mo
...t

Normalde restaurant servisinden ve hizmetinden memnunum ama bu siparişim. Tam 1 saat üzeri sürdü, yinede tşk ediyorum.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
2mo
...l

Kesinlikle tavsiye ederim.

Speed: 9
|
Service: 8
|
Flavour: 7
2mo
...2

İdare eder.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
2mo
...9

Hızlı ve güzel.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
2mo
...z

Bu kadar güzel tava balık yemedim bayıldım. Ayrica teslimat süresi olarak cidden gayet kısa ve cidden çok hizli geliyor. Ben cidden çok memnun kaldım. 10 numara bir isletme.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
2mo
...8

Çok beğendim, kurye çok nazik. Teşekkürler.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
2mo
...7

Hızlı, lezzetli, harika.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
2mo
...2

Hersey harikaydı kurye abi çok kibardı tekrar sipariş vereceğiz.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
3mo
...7

Eminönü bildiğimiz gibi tertemiz mükemmel lezzet.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
3mo
...6

Tadı güzel servis güzel hız güzel kurye abi kibar ve anlayışlı.

Speed: 1
|
Service: 1
|
Flavour: 1
3mo
...a

Soğuk kılçıklı.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
3mo
...l

Kola d gelmesi gerekiyordu gelmedi fakat yine de puan kırmadım. Çünkü tertemiz, sıcak ve lezzetliydi.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 9
3mo
...0

Kurye abi çok nazikti her sey iyiydi.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
3mo
...a

Kaç kere aldığımı hatırlamıyorum çok lezzetli yapıyorlar ve çok titizler.

Speed: 10
|
Service: 8
|
Flavour: 6
3mo
...2

Gitgide kotu siparisler gelmeye basladi.

Speed: 4
|
Service: 1
|
Flavour: 1
3mo
...4

Hamsiden daha küçük istavrit satan, ve adına ısrarla istavrit diyen, aldığı parayı haketmeyen bir işletme.. Tekrar asla sipariş vermeyeceğim kötü bir işletme.. Umarım yardımcı olmuşumdur. !

Restaurant's Answer

Merhabalar. Öncelikle afiyet olsun. İstavritin küçüğü ve büyüğü var bunu bilmiyor olmanıza ayrı üzüldüm bunu bilmediğinizi burada yayınlamanıza ayrı üzüldüm. Bu boyuttaki istavrite kimi bölgede kıraça kimi bölgede yine istavrit denir. Umarım yardımcı olmuşumdur.

Speed: 3
|
Service: 3
|
Flavour: 3
3mo
...3

Sıcak istememıze ragmen soguk geldı sert koparılıyodu bu kadsr kotu beklemıyordum.

Restaurant's Answer

Yaşattığımız memnuniyetsizlikten dolayı çok çok özür dileriz. Çok çok yoğun bir gündü restoranımızı sistemden yoğunluğa almış olmamıza rağmen siparişler çok fazla geldi. Öncelikle siparişleri teslim etmeye çalıştık. Her şeye rağmen bu bizim için bahane olamamalı. Tekrardan özür dileriz.

Speed: 5
|
Service: 1
|
Flavour: 10
3mo
...k

Her zaman ki harika lezzet. Umarim servise gelen abi geri gelir zira ekmek arasi siparislerin hepsi salata suyuna bulanmisti. Balik tadindan cok salata tadi aldik. Her seye ragmen lezzeti ile vazgecilmez.

Restaurant's Answer

Çok çok özür dileriz müthiş yoğun bir gündü. Kurye arkadaşı daha dikkatli olması konusunda bilgilendirdik. Tekrara dan özür dileriz. Lütfen bir dahaki siparişinizde not bölümüne yaşadığınız sorunu not düşer misiniz. Şahsen özür dilemek isteriz.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
3mo
...3

Her zamanki gibi.

Speed: 10
|
Service: 9
|
Flavour: 8
3mo
...2

Fileto miktari değişiyor, bi standart koyun. Bi gun az bi gün normal geliyor. Bunun harici iyiydi.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
3mo
...l

Değerlendirmeyi unutmam benim hatam. Şahane bi lezzet restaurantta yemiş kadar güzel bir ev hizmeti sunuyorsunuz valla helal olsun.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
3mo
...s

Balık konusunda en iyi işletme.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
3mo
...n

Herşey her zamanki gibi sıcacık, doyurucu, lezzetli ve mükemmel. Ayrıca kuryenin kibarlığına da tekrar teşekkürler.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
3mo
...k

Aile restontamız oldu resmen. Harika insanlar enfes lezzetler. Umarım uzun zamanlar devam eder. Gönül rahatlığı ile lezzette nirvanaya ulaşmaya devam.

Online Market Siparişi
7/24 market alışverişini yapabileceğin Yemeksepeti Banabi'ye buradan geçebilirsin!
Kapat Yemeksepeti Banabi'ye Git