Gerçek Kebap, Ramazan Paşa Mah.

Forgot Password
or
Not registered? Sign Up!
Super Delivery Restaurant Ratings
Speed 9.0
Service 8.8
Flavour 8.4
Min. Delivery Amount
10.00 TL
Working Hours (today)
11:00 - 23:59
Avg. Delivery Time
45 min.
Best-selling Products

Top-rated and ordered products by Yemeksepeti users.

Promotions

Buy 10 Dürüm, get 1 Dürüm for free! Only at Yemeksepeti.

Warnings

Minimum delivery amount is 30 TL to Mimar Sinan Mah. (Polis Okulu & Lojmanları) regions.

There is no delivery to Ata Mah. (Astim Organize Sanayi) region.

Payment Types

Online Credit/Debit Card

Cash

Credit Card

Information

Kep Address: --- Company Name: Gerçek Kebap Tax ID / Mersis Number: ---
The address information and the approved phone number of this restaurant are recorded in the Yemeksepeti system.
Restaurant Review (197 reviews)
Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 9
1d
o...0

Süperrrr.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
1d
g...7

Güzel.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
2d
k...8

Mükemmeeellll.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 9
2d
k...a

Beğenerek sipariş verdiğim bi yer. Fakat bugunkü siparişim de adanada biraz kuzu eti kokusu vardı. Ancak genel olarak başarılı ve lezzetli bi mekan.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
3d
c...z

Yorumlara bakıpta aldanmayın 23. Dk da geldi gayet hızlı ve aydında yediğim en iyi çiğer, tavuk dürümdü elinize sağlık birde sizden bişey rica ediyorum lavaşları asla değiştirmeyin harikaydı..

Speed: 9
|
Service: 7
|
Flavour: 6
3d
b...7

Adana istedik urfa geldi.

Speed: 9
|
Service: 9
|
Flavour: 9
3d
m...s

Gayet lezzetliydi.

Speed: 9
|
Service: 9
|
Flavour: 10
4d
s...7

Tavuk şiş dürüm harika bir şey.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 9
5d
b...5

On numara beş yıldız gerçekten hocam elinize sağlık ufak bir ayrıntı ciğer dediğin yalı yenir araya bı kaç yağ daha fazla koyarsan mükemmel olur.

Restaurant's Answer

Aynen,. Bir dahaki siparişde not kısmında belirtirseniz geekeni yaparız. Teşekkürler.

Speed: 8
|
Service: 8
|
Flavour: 8
5d
h...6

Lezettli.

Restaurant's Answer

Afiyet olsun.

Speed: 1
|
Service: 1
|
Flavour: 1
6d
n...t

Kötü.

Restaurant's Answer

Eyvah.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
10d
c...9

Harika ellerinize sağlık..

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
10d
d...k

Bu restoranttan bir aydir ciger yiyorum az evvel hastaneden geldim kan degerlerim normale dönmüş nasıl mutluyum anlatamam. Kansızlıktan muzdarip olanlara kesinlikle tavsiye ederim cigeri cok guzel ve işe yariyor. İyi ki varsın gerçek kebap.

Restaurant's Answer

Bizide mutlu ettiniz inanın.

Speed: 9
|
Service: 9
|
Flavour: 9
10d
m...i

Tşkler.

Speed: 9
|
Service: 10
|
Flavour: 10
11d
t...4

İçindekiler istediğim gibi gelmişti, lezzeti zaten hiç değişmedi aynı, çok teşekkür ediyorum :).

Speed: 9
|
Service: 10
|
Flavour: 10
11d
s...j

Adana kebap gayet lezzetliydi. Fiyat da uygun. Basarili restoran. Ancak eleştirilere biraz daha olumlu cevap verirseniz bu sizin artınıza olacaktır restoran yetkilisi.

Restaurant's Answer

Dikkate aldım.

Speed: 8
|
Service: 9
|
Flavour: 9
11d
e...r

Aydında kebabı iyi yapan nadir mekanlardan biri.

Restaurant's Answer

Alkış.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
12d
h...7

Fevkalade.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
12d
g...1

Gerçekten şahaneydi.

Speed: 7
|
Service: 9
|
Flavour: 1
14d
r...3

Tavuk sis rezaletti hocam gogsu nerden aliyosaniz acilen degistirin.

Restaurant's Answer

Size katılmıyorum.. Kasabımızı filan da değiştirmemizi istermisiniz.

Speed: 9
|
Service: 9
|
Flavour: 8
16d
u...i

Tat olarak beklentinizi karşılar.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
17d
d...n

Kaliteli ürün güzel tat hızlı servis.

Speed: 10
|
Service: 9
|
Flavour: 10
18d
s...u

Adana kebap ancak bu kadar güzel yapılır, doğulu olan arkadaşlar da beğeniyor. Kutuda yeşillik közlenmiş domates biber ve bulgur pilavıyla sanki dükkanı mekanı ayağımıza getiriyorsunuz, teşekkür ederim ustanın eline sağlık.

Speed: 9
|
Service: 9
|
Flavour: 9
18d
G...0

Domatezsiz olsun diye not düşmüştüm ama domatesli geldi dürümler. Neyse sağlık olsun çok güzeldi.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
18d
t...k

On numara.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
20d
o...r

Süper hız.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
20d
z...2

Daha önce severek yediğim bir yerdi. Uzun bir zamandır burayı arıyordum. Tesadüfen denk geldi mükkemel.

Speed: 8
|
Service: 7
|
Flavour: 4
21d
o...e

Kanat güzeldi ama ciğer dürümde ağır bir koku vardı ekşimiş gibiydi iki ısırık almama rağmen midemi bozup acillik olmama neden oldu.

Restaurant's Answer

Bozuk ürün kesinlikle satmıyoruz. Size başka bi şey dokunmuş olmalı. Ciger hakkında ki yorumları galiba görmediniz.

Speed: 2
|
Service: 1
|
Flavour: 1
22d
m...f

Dürümler çok kalın içinde çok az malzeme var ekmek yedirdiler resmen.

Restaurant's Answer

Gerçek kebab olarak, hem hesaplı hem lezzetli hem doyurucu olma amacını taşıyoruz. 8 yada 9tlye ne bekliyordunuz.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
24d
o...0

Muhteşemdi.