Hayat Su, Çanakkale (Çarşı)

Forgot Password
or
Not registered? Sign Up!

This restaurant has an average delivery time of 120 minutes for now.

Restaurant Ratings
Speed 7.5
Service 7.4
Flavour 7.5
Min. Delivery Amount
0.00 TL
Working Hours (today)
09:00 - 18:45
Avg. Delivery Time
2 hr.
Warnings

Carboy deposit cost is 10 TL for whom does not have one.

Payment Types

Cash

Information

Kep Address: --- Company Name: Hayat Su Tax ID / Mersis Number: ---
The address information and the approved phone number of this restaurant are recorded in the Yemeksepeti system.
Restaurant Review (24 reviews)
c...r
Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
26 days ago

Valla 10 numara su 10 numara hizmet.

i...7
Speed: 1
|
Service: 1
|
Flavour: 1
1 months ago

Siparişim dağıtım saati içinde olduğu halde gelmedi.

t...7
Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
1 months ago

Gayet hızlı teşekkürler.

m...n
Speed: 7
|
Service: 7
|
Flavour: 7
1 months ago

D.

c...r
Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
1 months ago

Hızlı güzel.

c...r
Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
2 months ago

Bunun neyine puanı düşük veriyosunuz bi yazın merak ettim.

o...4
Speed: 10
|
Service: 8
|
Flavour: 8
2 months ago

Hızlı.

s...n
Speed: 10
|
Service: 9
|
Flavour: 9
2 months ago

Servis süresi 120 dakika yazmasına rağmen notumu dikkate alıp hızlı bir şekilde getirdiler. Çok teşekkür ederim.

s...t
Speed: 7
|
Service: 8
|
Flavour: 8
2 months ago

İyi tat.

s...t
Speed: 7
|
Service: 8
|
Flavour: 9
2 months ago

İyi tat.

c...r
Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
2 months ago

On numara hizmet.

r...g
Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
3 months ago

Mükemmel.

s...c
Speed: 7
|
Service: 8
|
Flavour: 8
3 months ago

Siparişimi getiren kişi numaramı kaydetmiş. Sürekli arayıp rahatsz ediyodu. Evli, çocuğu olan 50 yaşlarına yakın bir adamdı üstelik. Şikayet ettim fakat bi sonuca ulaşamadım. Siz siz olun asla buradan sipariş vermeyin.

c...r
Speed: 7
|
Service: 8
|
Flavour: 8
3 months ago

Eve su siparişi cermenin hızlı kolay yolu.

c...r
Speed: 7
|
Service: 8
|
Flavour: 8
3 months ago

Çok iyi.

c...r
Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
3 months ago

Çok hızlı geliyo zaten markasıda belli daha ne olsun.

m...n
Speed: 7
|
Service: 8
|
Flavour: 8
3 months ago

/.

c...r
Speed: 10
|
Service: 8
|
Flavour: 10
4 months ago

Çok hızlı olması gerektiği gibi.

c...r
Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
4 months ago

Servis hızlı.

e...r
Speed: 1
|
Service: 1
|
Flavour: 1
4 months ago

Fiyat yemek sepetinde 8. 5 tl iken 9. 5 tahsil eden hayat su, fiyat 9. 25 iken 8. 5 tahsil ederek neyin peşindesin sen hacı dedirtiyor kendine. Gozu kaşı ayrı oynuyor. Mucuks.

o...a
Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
4 months ago

Bekledigimden cabuk geldi. 120 dakika diye bir uyari cikiyor siparisi vermeden once. 40 dakikada teslim ettiler.

c...r
Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
4 months ago

Yani yemek sepetinde böyle bi hizmet sunulması güzel gayette hızlı.

c...r
Speed: 7
|
Service: 8
|
Flavour: 8
5 months ago

Bu setvisin sepette olması bile çok iyi.

o...4
Speed: 10
|
Service: 8
|
Flavour: 8
5 months ago

Hızlı.