Forgot Password
or
Not registered? Sign Up!

Kral Balık, Bağcılar (Kazım Karabekir Mah.)

Speed 8.9
Service 8.8
Flavour 8.7
Min. Delivery
15.00 TL
Delivery Time
20-30 min.
Best-selling Products

Top-rated and ordered products by Yemeksepeti users.

Delivery Regions:
Average Delivery Time:
20-30 minutes
Promotions

Special to Yemeksepeti, buy 'Seçilmiş Menü (Izgara Somon - 1 kg.)' only for 67,5 TL instead of 75 TL!

Only on Yemeksepeti, buy 'Vodafone Menüsü (Ekmek Arası Uskumru)' only for 16 TL instead of 20 TL! To benefit from exclusive discounts on “Vodafone Menus” only special for Vodafone members, just enter your Vodafone mobile number into the related query field and hit Send. Upon entering the campaign code you’ll receive via SMS, your account will be recognized as a Vodafone member for you to enjoy discounted Vodafone Menus without entering campaign codes on each order, unless you change your number or leave membership. You may also benefit from this campaign with the codes you receive from Fırsatlar Dünyası section in Vodafone Yanımda mobile app and typing it in Vodafone Kampanyası slot on the Order Confirmation page before completing your order. Otherwise, your Vodafone Menu order will be charged on its actual list price.

Buy any products except 'Soft Drinks', get 'Carte d'Or Monoportion Çilek Yoğurt (105 ml.), Carte d'Or Monoportion Çikolata Karnavalı (105 ml.), Algida FS Cup Premium Kaymak (100 ml.) or Algida FS Cup Premium Çikolata (100 ml.)' 6 TL! Only at Yemeksepeti.

Buy any products except 'Soft Drinks', get 'Algida Maraş Usulü Dondurmalı İrmik Helvası (150 ml.)' 12,5 TL! Only at Yemeksepeti.

Buy any products except 'Soft Drinks', get 'Algida Maraş Usulü Cup Dondurma (100 ml.)' 5,5 TL! Only at Yemeksepeti.

Special to Yemeksepeti, buy 'Algida Menüsü (Ekmek Arası Köfte) only for 26 TL instead of 31 TL!

Special to Yemeksepeti, buy 'Algida Menüsü (Izgara Levrek (Adet) (1 Kişilik)) only for 58 TL instead of 70,5 TL!

Warnings

It became compulsory to purchase plastic bags for at least 0,25 TL according to the amendments on Environment Law by the Ministry of Environment and Urbanization. If you require a plastic bag, you should add it to your basket. The amount will be charged to you for each plastic bag.

If you choose your address as "Pick Up " from the relevant field on the "Order Confirmation" page, which is the last step before the order, you can receive your order by going to the address of the restaurant.

Payment Types

Pay with Maximum Mobil

Online Credit/Debit Card

Cash

Credit Card

Wallet

Information

Kep Address: --- Company Name: Kral Balık Tax ID / Mersis Number: ---
The address information and the approved phone number of this restaurant are recorded in the Yemeksepeti system.
Restaurant Review (49 reviews)
3d
...e

tat lezzet servis dehşet ötesi hız biraz zaman aldı. ama kesinlikle tavsiye. sıcacık olayını geçtim hamsiler ellerine sağlık. mekan adları gibi. böyle yerler daim olsun. ellerinize sağlık

Restaurant's Answer

Teşekkür ederiz geç kalma sorunundan dolayı özür diliyoruz ayrıca. Herkesi sizin gibi memnun etmek isteriz ama mevcut sistemsel eksikliklerden dolayı sipariş teslim edildiği an müşteri ile iletişim kopuyor. Lütfen bir sorunda (pişme ayarı, yanlış sipariş vb. ) anlık bize ulaşın ve hemen ilgilenelim.

Service: 5
3d
...q

Açıkcası yorumları okudum sipariş verip vermemek arasında biraz gidip geldim fakat o kadar pişman oldum ki 72₺nasıl çöpe gidilir adlı çalışmamız buydu balığı olduğu gibi çöpe attım pişmiş balık siparişi verdiğimisanıyordum fakat önüme çiğ balık geldi soğan yeşillik ve limon başarılıydı teşekkürederm

15d
...l

ellerinize sağlık

Teşekkürler.

15d
...2

Levrek gayet güzeldi, yanında hediye hamsi de yollamışlar sağolsunlar, 1 saat 20 dakikada geldi ama gayet sıcaktı, tavsiye ederim.

Restaurant's Answer

Özür dileriz öncelikle gün içinde bazen çok yoğunluk yaşayabiliyoruz. Ama tabii ki bizim hatamız, belirttiğimiz 50-60 dk. Olan servis süresi içerisinde size teslim etmemiz gerekiyor. En kısa sürede bu durumu en aza indirmeye çalışacağız.

Speed: 1
Flavour: 5
21d
...s

Berbat bir servis var. Aradım 1. 30 saat oldu dedim saate bakıp daha 1 saati 10 dk geçmiş gibi cümleler kullanıp sesini yükseltip üste çıkmaya çalışmalar vs. Yarı soğuk yarı ezilmiş balık göndermeselerdi bu davranışla iyiydi.

Restaurant's Answer

Sipariş verirken sayfanın başında büyük bir şekilde servis süresi 50-60 dk. Yazıyor. Servis 5-10 dakika geçti diye kuryemizi kapıda puanlamada 1 vereceğim diye tehdit etmekle kendinizin nasıl bir insan olduğunu gösterdiniz. Lütfen başka firmaları tercih edin ki bir daha sıkıntı yaşamayalım.

25d
...i

Ufak bir tavsiye de bulunmak isterim. Sipariş verirken balığın pişme kıvamını secebilsek çok güzel olur. Hamsi soylemistim biraz fazla pismisti onun dışında herşey güzeldi elinize sağlık. Sık sık joker açarsanız daha çok sipariş verebilirim. )).

Restaurant's Answer

Pişme ayarlarını notlar kısmında belirtirseniz daha iyi olur. Ortalama memnuniyete hitap etmeye özen gösteriyoruz. Ayrıca joker projesinde kullanıcı bildiğimiz kadarıyla tanıtım amaçlı bir kez sipariş verebiliyor. Notlar kısmında ki uyarınız için teşekkürler.

Service: 7
26d
...b

Somon yerine başka bir balık geldi. Somonla alakası olmayan bir şey yedim.

Restaurant's Answer

Size gelen balık somondu biz buna eminiz. Normalde somon at nalı şeklinde kesilip servis edilir. Haksız puanlamada bizim de hatamız var çünkü fotoğraf yok. En yakın zamanda fotoğraflar ekleyeceğiz. Ayrıca somon olduğu derisinden apaçık belli oluyor. Yerli somonun derisi yılan derisine benzer.

29d
..._

Yemek ayrı güzel kuryenin sıcak kanlı olması ve güler yüzü ayrı bir güzeldi ellerinize sağlık.

Restaurant's Answer

Memnun olmanıza sevindik. Tekrar bekleriz.

30d
...9

Levrek almıştım tek kişilik iyiydi yani normal bi restorantta yediğiniz gibi yollanmıştı. Balık taze ve sıcaktı.

Yorumunuz için teşekkürler.

...i

Jokerden levrek aldık, çok güzeldi. Elinize sağlık. Acaba joker ile normal sipariş arasında fark oluyor mu? Aynı boy balık ve aynı garnitür mü gönderiliyor? Bilgi verirseniz memnun olurum.

Restaurant's Answer

Hayır olmuyor. Levreklerin gramajı genel olarak yaklaşık 300-350 gram civarı gelir. Kişi başına da standart garnitür koyuyoruz. Yorumunuz için teşekkürler.

Service: 8
...r

Gayet lezzetli ve temiz tavsiye ediyorum kesinlikle.

Teşekkürler.

...9

Sipariş verirken tereddüt etmiştim ama çok iyiydi. Taze ve lezzetliydi siparişimin tekrarları olacak gibi :).

Restaurant's Answer

Teşekkür ederiz. Siparişlerinizi bekliyoruz.

Service: 8
...r

İyi pişmiş soğuk gelmedi salata ve balık taze ve lezettli idi teşekkür ederiz.

Yine bekleriz.

Süper.

Super tesekkuler.

...i

Seçmeme rağmen yeşillik hiç yoktu, soğan da yok denecek kadar az konmuştu. Yağ konusunada önceki yorumlarda çok kez değinmişler zaten tekrar aynı şeyleri yazmayacağım. Servis ve lezzetten puan kırma nedenlerim bunlar, hız iyiydi.

Restaurant's Answer

Biz müşterilerimize kendimizi inandırmaya çalışmaktan sıkıldık. Artık bunun kasıtlı yapıldığını düşünüyoruz. Çünkü aynı ızgarayı biz 1 yıldır kullanıyoruz. Bize güvenmeyen tava pişirme şeklini tercih edebilir. Ayrıca yeşilliklerin unutulması için özür dileriz.

Perfect,.

Restaurant's Answer

Thanks. We are waiting for you again.

...7

Levrek gayet büyüktü ve güzeldi. Canım çok balık çekmişti sayenizde bu isteğim karşılık bulmuş oldu. Teşekkürler. Bir çok kez açıklamışsınız balık kendi yağını salıyor diye ama balık gerçekten ızgara değil de yağda kızartılmış hissi veriyor.

Restaurant's Answer

Öncelikle rica ederiz. Bahsettiğiniz konu hakkında son zamanlarda çok yorum aldık. Bizde ızgaramızı değiştirmeye karar verdik. Sanırız ki elektrikli ızgara olduğu için böyle yorumlar alıyoruz. Çok yakında yenisini temin edeceğiz.

...c

Her şey çok güzeldi teşekkürler.

Rica ederiz.

...s

Elinize sağlık lezzetliydi.

Teşekkürler, yine bekleriz.

...d

Teşekkürler, restoranınızı tavsiye ederim.

Tavsiyeniz için teşekkürler.

...3

Ellerinize sağlık abim lezzeti de herşeyi de mükemmeldi.

Restaurant's Answer

Rica ederiz yalnız ürünlerin çoğunu emekçi bir ablamız hazırlıyor. :).

...n

Çipura gayet lezzetliydi ve sıcak geldi. Izgara istememe rağmen tava göndermişler ve salata 2 kişi için bayağı azdı. Bunlar için puan kırmaya gerek yok ama. Umarım bundan sonra daha dikkatli olurlar.

Restaurant's Answer

Balıklar ızgarada pişerken yağ bıraktığı için tavada piştiğini düşündünüz sanırız. Süzme işlemini yapmamıza rağmen az da olsa yağ akıtabiliyor. Aralarında fiyat farkı olduğu için pişme şekillerine olabildiğince dikkat ediyoruz. Anlayışınız için teşekkürler.

...5

10 numara balık, lezzetli ve güzeldi. Yeşillik salata da bol geldi. Teşekkür ediyorum.

Restaurant's Answer

Rica ederiz. Yeni sezonda umarız daha da iyi olmaya çalışacağız.

Speed: 1
...c

Gercekten15 liralık balıga 62 lira verdiğime inanamıyorum. Salata bile yoktu 2 marul yarım sogan koymuslar tuzsuz balıga.

Restaurant's Answer

Gözlerinizde bir problem yoksa seçtiğiniz üründe ne varsa onu gönderiyoruz. Ayrıca tuzu aşırı atmışız gibi abartmanız hiç hoş değil. Çok zor değil, gönderdiğimiz paket tuzu açıp balığın üstüne serpiştirebilirsiniz.

...e

Somon aldım gayet başarılı sıcak bir şekilde geldi teşekkürler tüm çalışanlara.

Restaurant's Answer

Rica ederiz. Teşekkürler yorumunuz için.

...a

Somon siparişi yanında 1 litre kolam gelmedi şimdi diyeceksiniz ki bir dahaki sefere hesaplaşırız yada dalgınlık olmuş diyeceksiniz biz size nasıl eksik para vermiyorsak sizde eksik servis yapmayın bende esnafım cidden merak ediyorum yarın kolam gelcek mi yoksa bir daha sipariş vermem mi beklenecek.

Restaurant's Answer

Kolanızın unutulduğundan haberimiz olsaydı eğer gönderirdik. Günde birçok sipariş alıyoruz. Haliyle bazen karışıklıklar olabiliyor. Yorumunuz sisteme yeni düştüğü için ertesi gün görme ihtimalimiz de yok. Lütfen bu gibi durumlarda bizle veya yemeksepeti yetkilileri ile iletişime geçin.

Speed: 7
...4

Balık güzel lezzetli sunum güzel değil.

Restaurant's Answer

Yaz aylarında olduğumuz için kutuya koymak durumunda kalıyoruz. Folyo kapların içinde sıcaktan buharlaşma yapıyor.

...D

Kral balik.

...9

İkinci defa siparis veriyorum lezetti mükemmel. Biraz geç geldi ama puan kırmak istemedim. Özelikle bol yeşillik istedim beni kırmayıp bolca yeşillik koymuşlar. Elinize emeğinize sağlık bir sonraki siparişte görüşmek dileğiyle.

Restaurant's Answer

Anlayışınız için çok teşekkürler.

Online Market Siparişi
7/24 market alışverişini yapabileceğin Yemeksepeti Banabi'ye buradan geçebilirsin!