Forgot Password
or
Not registered? Sign Up!

Lezzet Yağmuru & Çiğköftenin Alası, Buca (Yaylacık Mah.)

Speed 8.8
Service 8.6
Flavour 8.4
Min. Delivery
10.00 TL
Delivery Time
30-40 min.
Best-selling Products

Top-rated and ordered products by Yemeksepeti users.

  • 100 gr. çiğ köfte, çift lavaş, marul, turşu, acı sos
    5.00 TL
  • Salam, sosis, sucuk, kaşar peyniri, ketçap, mayonez, turşu
    14.00 TL
  • Sucuk, kaşar peyniri, domates
    13.00 TL
  • Kaşar peyniri, salam, sucuk, ketçap, mayonez, turşu
    12.50 TL
  • Çift lavaş, domates, soğan, marul, ketçap, mayonez
    10.00 TL
Promotions

Special to Yemeksepeti, buy 'Seçilmiş Menü (Mega Çiğ Köfte Dürüm)' only for 12,25 TL instead of 13,5 TL!

Warnings

It became compulsory to purchase plastic bags for at least 0,25 TL according to the amendments on Environment Law by the Ministry of Environment and Urbanization. If you require a plastic bag, you should add it to your basket. The amount will be charged to you for each plastic bag.

If you choose your address as "Pick Up " from the relevant field on the "Order Confirmation" page, which is the last step before the order, you can receive your order by going to the address of the restaurant.

Payment Types

Online Credit/Debit Card

Cash

Credit Card

Wallet

Information

Kep Address: --- Company Name: Lezzet Yağmuru & Çiğköftenin Alası Tax ID / Mersis Number: ---
The address information and the approved phone number of this restaurant are recorded in the Yemeksepeti system.
Restaurant Review (132 reviews)
Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
2d
...0

Sandviçler çok lezzetli.

Restaurant's Answer

En iyisi için uğraşıyoruz efendim :).

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
3d
...a

Elinize sağlık.

Restaurant's Answer

Afiyet olsun :).

Speed: 8
|
Service: 8
|
Flavour: 8
4d
...n

Güzel.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
6d
...6

Battalbeycilerin kralı esnafların kralı.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
7d
...t

Dürümü güzel ve uygun.

Restaurant's Answer

Teşekkür ediyoruz.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
8d
...2

Jokerden tost ve sandviç söyledim yine efsane yine efsane diyecek söz yok. Ellerinize sağlık.

Restaurant's Answer

-tşk ederiz.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
9d
...3

Herzaman...

Restaurant's Answer

Tşk edriz.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
10d
...1

Efsane.

Restaurant's Answer

Çok sglun tşk ler.

Speed: 8
|
Service: 8
|
Flavour: 8
11d
...n

İyi.

Restaurant's Answer

Tşk ederiz.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
12d
...c

Çiğ köfte sipariş etmiştim servisiniz mükkemeldi. Favorim oldu lezzet şahane hız efsane ve üstelik herşeyi boldu aldığımız parayı sonuna kadar hak ediyorsunuz. Elinize sağlık.

Restaurant's Answer

Teşekkürler her zaman en iyisi için elimizden geleni yapıyoruz :).

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
12d
...n

Her zamanki gibi mükemmel.

Restaurant's Answer

Tşk ederiz.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
13d
...0

Elinize sağlık müdavimi oldum lezzetlerinizin.

Restaurant's Answer

Tşk ederiz hergün ayrı bir ürün deniyorsunuz tahminim hepsindende memnunsunuz tşk ler.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
13d
...1

Her şey çok güzeldi. Uygun fiyat. Çiğ köftelerin lezzeti 10 numara. Notlara ve ayrıntılara da dikkat ettiğiniz için ayrıca teşekkür ederim. Gönül rahatlığıyla tercih edilebilir.

Restaurant's Answer

Çok sağolun herşey müşteri memnuniyeti için.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
14d
...p

Belirtilen notu dikkate alıp daha özenli bir şekilde hazırladılar çiğ köfteyi, teşekkürler.

Restaurant's Answer

Genelde yüzde 99 notlar kaçırılmaz tşk ederiz.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
15d
...0

Double cheeseburger efsaneydi tavsiye ederim.

Restaurant's Answer

Evet yeni usta ve çok kaliteli özel yaptırdıgımız bir ürün.

Speed: 9
|
Service: 9
|
Flavour: 9
16d
...7

İyidi.

Restaurant's Answer

Teşekkkürler efendim :).

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
16d
...0

Güler yüz desen var lezzet desen var hız zaten iyi ve mutlaka double cheeseburger i denemenizi tavsiye ederim.

Restaurant's Answer

Teşekkür ediyoruz yenilenen menümüz ile sizler için elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyoruz :).

Speed: 8
|
Service: 9
|
Flavour: 8
16d
...n

Jokerden geldi malzemeden kısılmamıştı.

Restaurant's Answer

Bugune kadar jokerle ilgili sıkıntımız olmadı olmucakta bu jokermiş diye bakmıyoruz siparişe.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 6
17d
...p

Genel olarak çiğ köfteyi buradan sipariş veririm fakat son günlerde marullarda bozulmalar var. Çiğ köfte tadı vesaire iyi fakat marulun neredeyse kökleri bana denk gelmişti gerçekten ısırdığımda sertlik ve kötü bir tad alıyordum. Düzelteceklerine eminim bu marulu.

Restaurant's Answer

Dikkat edeceğimize emin olabilirsiniz :).

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
19d
...n

Her şey için teşekkürler mükemmel lezzet :).

Restaurant's Answer

Asıl biz teşekkür ederiz sizler için çalışıyoruz :).

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
21d
...3

Tavuk ekmek yine değişmiş cig soğan koyulmuş gerçi her iki şekildede güzel ama karamelize olan ayrı bi güzeldi.

Restaurant's Answer

Ekrandada değiştirilecek karamelize kullanıcaz olumlu tepkiler geliyor.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
23d
...3

Efsanelerde bugün!

Restaurant's Answer

Morelsin moral tşk ler.

Speed: 1
|
Service: 1
|
Flavour: 1
24d
...2

Soğuk geldi.

Speed: 8
|
Service: 6
|
Flavour: 1
24d
...i

Sosisli patsonun içine sosis neden koymadınız canım sosis çektiği için sosisli almıstım :(.

Restaurant's Answer

Son 3 gündür birtane sosisli patso gelmiş saatine baktık kamera görüntüleri var sosis koyulmuş hatayı bulamadık.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
25d
...n

Mükemmel lezzet, mükemmel hız, mükemmel servis. İlk defa yemeksepetinde yorum yapıyorum çünkü gerçekten hakediyorlar. Paketi getiren kişi işletmenin sahibi imiş, ilk defa karşılaşmamıza rağmen bu kadar sıcakkanlı bir insanla denk gelince sanki yıllardır birbirimizi tanıyormuş gibi görüştük. Teşekkürler :).

Restaurant's Answer

Bu yaşadıgımız zor günlerde vaktimiz oldumu iki kelam etmek iyidir insan olarak aslında o senin güzelliğindir o zor yagmur şartlarında beni nasıl karşılandi bende senle dertleşmişimdir buna ihtiyacımız var dün sel oldu bugün bir yıgın kötü puan ki ö motorcular hayatlarını ortaya koydu tşk ler.

Speed: 6
|
Service: 9
|
Flavour: 3
25d
...3

Soğanın kavrulmuş değil diri olması gerekirdi ya ben ilk defa böyle bir köfte ekmek arası yedim köfteler okeydi ama soğan tüm olayın içini mahvetmişti.

Restaurant's Answer

Evet başvurumuzu yaptık sogan kısmı karamelize diye değişecek.

Speed: 1
|
Service: 1
|
Flavour: 1
25d
...a

Yaptığınız işe saygı duyuyoruz ama valla kusura bakmayın herhalde buca da yediğimiz en kötü yemekti. Tavuk burger istedik hamburger yollamışsınız eti çok ama çok kötüydü. Paketleme sıfır zaten çünkü her şey kağıda bulaşıp karman çorman olmuş. İlk ve son siparişimizdi. Size iyi çalışmalar abi.

Restaurant's Answer

Evet haklısın çok tepki aldık tavuk burgerden satmıcaz degiştiriyoz neden biliyormusunuz bugune kadar dana diye size satılan tavuklardan biz ne sattıgımızı iyi biliyoruz evet dana diye herkes tavuk satıyor o fiyata dana satmam zaten ama siz dana diye genel tavuk yiyiyorsunuz sorun burda bizde degil.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
26d
...3

Ya üstünüze bu bucada tavuk ekmek yokkkkk!

Restaurant's Answer

Çok tşk ederiz sg lun.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
26d
...n

Gayet güzel ve bol malzemeliydi.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
26d
...2

Kötü yorum yapanların yemeklerini kalbine göre hazırladıkları doğrudur tşk.

Restaurant's Answer

Tşk ederiz.

Online Market Siparişi
7/24 market alışverişini yapabileceğin Yemeksepeti Banabi'ye buradan geçebilirsin!
Kapat Yemeksepeti Banabi'ye Git