Mekan Cafe, İzmit (Bayındırlık Konutları)

Forgot Password
or
Not registered? Sign Up!
Restaurant Ratings
Speed 8.8
Service 8.2
Flavour 7.4
Min. Delivery Amount
0.00 TL
Working Hours (today)
13:00 - 04:00
Delivery Time
20-30 min.
Best-selling Products

Top-rated and ordered products by Yemeksepeti users.

Working Hours:
Monday
13:00 - 04:00
Tuesday
13:00 - 04:00
Wednesday
13:00 - 04:00
Thursday
13:00 - 04:00
Friday
13:00 - 04:00
Saturday
13:00 - 04:00
Sunday
13:00 - 04:00
Tuesday
13:00 - 04:00
Average Delivery Time:
20-30 minutes
Promotions

Get 10 % off for all products when you order from campus! Only at Yemeksepeti.

Warnings

It became compulsory to purchase plastic bags for at least 0,25 TL according to the amendments on Environment Law by the Ministry of Environment and Urbanization. If you require a plastic bag, you should add it to your basket. The amount will be charged to you for each plastic bag.

Payment Types

Online Credit/Debit Card

Cash

Credit Card

Information

Kep Address: --- Company Name: Mekan Cafe Tax ID / Mersis Number: ---
The address information and the approved phone number of this restaurant are recorded in the Yemeksepeti system.
Restaurant Review (80 reviews)
Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
1d
b...8

Gerçekten çok lezzetliydi malzeme boldu notumu dikkate almışkardı çok mutlu oldum, ve en yakışıklı kuryeye sahipler.

Speed: 7
|
Service: 3
|
Flavour: 2
11d
e...1

Mantı menü ve çikolatalı pasta söyledim, yediğim en kötü mantıydı, sosu neredeyse hiç yoktu, kesinlikle tavsiye etmem, getirdikleri kaptan mantının yoğurdu akmıştı paketleme konusu çok zayıftı, mantı boş ve kaşığa 3 tane anca giriyordu, fotoğraflamasını yaptım isterse mekan sahibine atarım.

Speed: 7
|
Service: 7
|
Flavour: 7
13d
m...6

Buldozer fena değil ama malzeme daha bol olabilirdi.

Speed: 3
|
Service: 5
|
Flavour: 3
14d
f...9

Yiyecekler ve içecekler aynı yere konduğu ve geç geldiği için yiyecekler buz gibiydi siparişim çok kötüydü.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
18d
l...r

Elinize sağlık.

Speed: 8
|
Service: 8
|
Flavour: 5
18d
s...u

Hamburgerlerinde bim burgeri kullanıyorlar. İçinde bir köfte yok ve kocaman iki dilim domatesle doldurmuslar. Makarnanın üstünde kaşar olmasın dediğim halde kaşar vardı ama makarnanın tadı yerindeydi. Yine de elinize saglik.

Speed: 1
|
Service: 8
|
Flavour: 1
19d
n...r

Isletmeci hanim efendi kibardi ama yemekler buz gibi geldi, cok soguktu uzgunum...

Speed: 9
|
Service: 9
|
Flavour: 8
19d
n...n

Belki bi tık lezzet artabilir ve ya bilemiyorum ama hız iyi.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
23d
b...7

Kaliteli, hızlı, lezzetli.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
24d
b...9

Çok tatlı dilli işletmeci.

Restaurant's Answer

Çok teşekkür ederim sizin iyi niyetinizden.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
24d
m...6

Porsiyonu büyük ve lezzetli ayrıca tatlılarınız da şahane :).

Restaurant's Answer

Afiyet olsun tşk. Her zaman bekleriz.

Speed: 1
|
Service: 1
|
Flavour: 1
24d
k...o

Malzemeye dair hicbir nam yok.

Speed: 1
|
Service: 2
|
Flavour: 2
27d
k...o

Keske sosisin yanindan gecirmek yerine icinede koysaydiniz.

Restaurant's Answer

Genelde malzemelerimizin bol olduğunu söylerler ama size neden öğle denk geldi anlayamadım dikkate alıcam.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
28d
m...6

Mükemmeldi çok teşekkürler.

Restaurant's Answer

Biz teşekkür ederiz afiyet olsun. ))))).

Speed: 10
|
Service: 6
|
Flavour: 5
1mo
b...8

Dünyanın en yakışıklı güler yüzlü kuryesi için 10 puan verdim hıza. Ama beni üzen şey her tavuklu bir şey aldığımda kekik ve pulbiberi aşırı derece oluyor, her tavuklu ürününüze keşke bu kadar kekik koymasanız çok üzüldüm.

Restaurant's Answer

Not düş ablacım baharatsız olsun diye tavukla ilgili evet baharat kullanıyoruz bu tadı sevenler çok sen not düş elimden geleni yaparım.

Speed: 7
|
Service: 7
|
Flavour: 7
1mo
a...n

Çatal ve kaşık getirmediler.

Restaurant's Answer

Herhangi bir ev adresi atıp park da yiyeceğinizi düşünemedik. Keşke açıkca bildirseydiniz.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
1mo
y...1

Her şey harika :).

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 8
1mo
m...7

Servis hız ideal. Tatlıları kötü değil standart. Kurye daha tatlı :).

Restaurant's Answer

Afiyet olsun kuryemize yoğun ilgi var bizde bundan çok memnunuz tşk.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
1mo
l...3

Makarna sipariş ettim hem lezzetli hem doyurucuydu :) sevimli kuryeniz getirsin siparişleri :).

Restaurant's Answer

Afiyet olsun, okullar açılana kadar sevimli kuryemiz var tşk.

Speed: 10
|
Service: 5
|
Flavour: 5
1mo
a...n

Kurye çok çok tatlı, hız da iyi ama lezzet ve miktar çok kötü. Soya soslu tavukta tavuk miktarı o adar az ki.

Restaurant's Answer

Her şeyin fiyatı o kadar arttı ki bizde ne yapacağımızı şaşırdık. Daha dikkatli olacağız tşk.

Speed: 10
|
Service: 9
|
Flavour: 10
1mo
d...k

Elinize sağlık.

Restaurant's Answer

Afiyet olsun. ))))))).

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
1mo
a...h

Hızlı ve buldozerlerı gercekten lezzetlı malzemesı boldu yerken posete dokuldu tavsıye ederım.

Restaurant's Answer

Biz çok mutluyuz sizlerin memnuniyeti çok önemli tşk.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 9
1mo
s...9

Çok hızlı geldi, sevimli kurye süper. Ayvalık tostu ve tavuk dürüm lezzetliydi.

Restaurant's Answer

Afiyet olsun sizleri önemsiyoruz. ))))))).

Speed: 10
|
Service: 9
|
Flavour: 8
1mo
o...2

Lezzetli ve hızlıydı. Paketlemeye dikkat edilmeli biraz daha yoğurt dökülmüştü biraz. Gelen kurye kardeşler çok tatlıydı :d.

Restaurant's Answer

Afiyet olsun dikkate alacağız tşk.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
1mo
i...4

Köri soslu tavuk yapmayı iyi biliyorlar çok beğendim.

Restaurant's Answer

Afiyet olsun.

Speed: 10
|
Service: 8
|
Flavour: 8
1mo
b...8

Tavuklu kaşarlı dürüm ortalama bir lezzetti sevdim.

Restaurant's Answer

Afiyet olsun her zaman bekleriz.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
1mo
a...s

Servis gayet guzeldi ve acayipte lezzetliydi herşey.

Restaurant's Answer

Tşk.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 9
1mo
b...8

Beğendiğim lezzet, ayrıca dünyanın en yakışıklı kuryesi için bile sipariş verilebilir, ellerine sağlık küçük adam!

Restaurant's Answer

Bizim küçük adam şımardı sizin yorumlarınızı özenle okuyor ilginiz için tşk.

Speed: 10
|
Service: 10
|
Flavour: 10
1mo
b...8

Sürekli olarak sipariş ediyorum burdan zaten beğeniyorum çokta düşünceliler, ayrıca yemeksepetinin en minik ve en yakışıklı kuryesi de burda! :).

Restaurant's Answer

Her zaman bekleriz yakışıklı kurye işini çok seviyor. Tşk.

Speed: 9
|
Service: 8
|
Flavour: 9
2mo
d...k

Elinize sağlık.

Restaurant's Answer

Afiyet olsun.

Online Market Siparişi
7/24 market alışverişini yapabileceğin Banabi'ye buradan geçebilirsin!
Kapat Banabi'ye Git