rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Express Teslimat

Bülent Börekçilik

TESLİMAT
4.6 üzerinden 5 yıldız, 88 inceleme
Çağdaşkent Mah. 229_1 Cad. Poyrazkent Sit No:49 ABA
...r21.06.2026Güzel ve lezzetli, teşekkürler.
...u20.06.2026Hızlı sıcak taze ve güzel bayıldım paketlemede harikaydı
...n17.06.2026Börekleri çok beğendik hatta 4 yaşında yemek yemeyen oğlum kıymalıyı tek başına yedi ellerinize sağlık 🤤
...r07.06.2026çağdaşkentte böyle kaliteli bir hizmet ve ürün sunan börekçi açıldığı için şanslıyız. son 1 haftada 4. siparişim. mükemmel elinize sağlık
...M30.05.2026Sıcacık geldi evime yakın olduğu için 5 dakika içinde geldi çıtır çıtır bir börekti
...ı17.05.2026Gelen siparişimiz sıcaktı.. çıtır çıtırdı.. getiren kurye arkadaş çok kibardı çok cana yakındı... elinize emeğinize sağlık biz ailecek çok memnun kaldık
...ş12.05.2026yediğim en güzel börek sicacik getiriliyor taze geliyor
...r30.03.2026Börekler çok lezzetli. Teşekkürler
...r30.03.2026Çok güzeldi teşekkürler.
....23.03.2026Lezzetli ve sıcak geldi. Teşekkür ederiz.
...k21.03.2026Hersey kusursuz ve sıcaktı kurye zamanında geldi teşekkürler 🙏🏻
...n18.03.2026yoruma gerek yok.. çünkü en iyisi... çok sıcak ve çok lezzetliydi.. ellerine sağlık..
...n15.03.2026borekler sicak ve tazeydi yagmura ragmen cok hizli geldi. kenar da gonderilmemisti. lezzetli ve keyifli bir siparis oldu ayrica kibar notunuz icin tesekkur ederim Allah bereket versin hayirli isler
...ı08.03.2026peynirli su böreği çok lezzetliydi ve sıcacık geldi. notuma dikkat edilerek hazırlanmış olması da ayrıca mutlu etti. kadınlar günü için güzel mesajları ve gönderdikleri çaylar da ince bir jestti...
...l25.02.2026Çok hızlı geldi ve bu hava da sıcacık geldi çok teşekkür ederim
...m09.02.2026altı üstü 3 dilim sipariş ettik (250gr) onun ikisini de tepsinin kenarlarını katmışlardı. bi daha tercih etmem onun dışında kurye çok hızlıydı.5 yıldız vermemin sebebi üste çıksın diye
...z08.02.2026Notlara yazdığım ricayı dikkate alıp börekleri sıcak göndermeniz beni çok mutlu etti. Hem lezzet hem hizmet harikaydı, emeğinize sağlık 👏
...y08.02.2026Gayet güzeldi çabuk da geldi galiba hazırda olduğu için bir öncekinde çok beklemiştim sıfırdan yaptıklarından. Ama yine de çok güzeldi. Sıcaktı, elinize sağlık
...m29.01.2026Çok güzeldi çok sevdim!
...n24.01.2026Kalitesi tartışılmaz hepsini ortadan göndermişler kim diyo köşeden diye anlamadım kusursuz malzeme sıcacıkk tertemiz kurye de çok hızlı ve güler yüzlüydü ellerinizi sağlık ⭐️⭐️⭐️⭐️
...l24.01.2026Sıcacık geldi çok teşekkür ediyorum
...y24.01.2026sıcacıktı,lezzetliydi çok beğendim.
...z16.01.2026Hızlı geldi ve sıcacıktı.Özellikle kenar kısımları istemedim.Notu dikkate aldıkları için teşekkür ederim. Lezzeti zaten tartısmaya gerek yok.
...l16.01.2026sıcak ve tazeydi
...a04.01.2026Efsane
...r30.12.2025elinize sağlık,muazzam.
...n27.12.2025agzimiz yana yana dedik acayip sicak geldi bağımlılık yapiyor lezzetiniz 10 üzerinden 10 ❤❤💐💐💐💐💐
...n24.12.2025Börek gayet güzel ve lezzetli idi, zamanında teslim için teşekkürler
...r14.12.2025biraz posiyonpari daha fazla olsa allahim tepsiyi yiyesim geliyor
...i13.12.2025Elinize emeğinize sağlık çok güzel görünüyor
Monday07:1517:30
Tuesday07:1516:45
Wednesday,Thursday07:1516:30
Friday07:1516:15
Saturday08:0016:00
Sunday08:0017:15

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: