rider-banner-icon
  • Döner
  • Restoran Teslimatlı

Londra 1987 Döner

2.8 üzerinden 5 yıldız, 33 inceleme
Atatürk Blv. 94/A
...z03.05.2026lezzetliydi bir daha söylenir
...v21.04.2026Tüm yorumlara ragmen denedim .Ve beğendin
...n21.04.2026Ehh işte kötü değil ama başka bir özelliği de yok döner box bana hitap etmedi ama kötü değil hayırlı işler
...v20.04.2026Farklı tadı var
...z15.04.2026Bir iki üç derken hep buradan sipariş vermeye başladım. Lezzetli ve doyurucu. Sipariş hızlı ve sıcak geliyor. Notlara dikkat ettiğiniz için ayrıca teşekkür ederim. Fiyatlar da çoğu yere göre daha iyi.
...R15.04.2026lezzet iyiydi porsiyon doyurucu sos harika. aliştığım dürümlerden farklıydi. ben bol soslu seviyorum bana gore sosu azdi ama tekrar soylerim
...v15.04.2026Artık favorim oldu
...z13.04.2026Dönerbox çok doyurucu geldi sosunu ve baharat dengesini cok begendim daha önce kütahyada karsilasmamistim pratik olmasi da hosuma gitti keyifliydi kargo hizliydi
...z11.04.2026Daha önce hep dönerlerini yemiştim soslu dürümü de denemek istedim. Çok beğendim . En az dönerleri ve dönerbox ları kadar iyidi. Ağır olmayan yormayan bir sostu .Kurye de çok hızlı geldi .
...z11.04.2026MÜKEMMELLL💯 Dönerin lezzeti oldukça başarılıydı, etler ne kuru ne yağlıydı tam dengedeydi. Lavaşı da yumuşacıktı ve iç malzemeler gayet tazeydi hizli geldi sicacikti özenli paket fiyatlar cok uygun💥
...R11.04.2026Sosu çok beğendim tavuğa yakışmış. Sadece surekli durum veya ekmek arasi doner tukettigimiz icin yaninda 1-2 dilim ekmek yollasanız bence tam olur.Yinede doyurucu ve lezzetliydi elinize sağlık
...v11.04.2026Kötü yorumlara rağmen denedim… ve iyi ki denemişim. Döner sağlam, box efsane. Kütahya’da tek . Elinize emeginize saglık
...k27.02.2026Sıcak ve hızlı geldi sossuz ekmek arası döner gerçekten lezzetliydi beğendim özellikle baharatı çok güzeldi
...k25.03.2026Lezzet olarak harikaydı ama ben tost şeklinde basılmış döneri sevmiyorum 1 yıldız kesmemin sebebi bu
...n05.03.2026Çok fazla kırıntı vardı ve az pişmişti belki geç söylediğim için olabilir fena değildi
...n03.03.2026geldiğinde soğumuştu ama tad olarak güzeldi patatesler de çiğdi maalesef iftar saatinden dolayıdır belki de
...e22.04.2026Fiyatına göre porsiyon küçük, ortalama lezzet
...m09.04.2026Tavuklar çiğdi resmen ve aşırı kötü kokuyordu ölmediğimize şükür zaten yiyemeyip kedilere verdik, kalan soğuk pörsümüş patateslerle kalan dönerlerin arasına pişmemiş katıp ısıtıp göndermişler
...T09.04.2026Hayatımda hiç bu kadar kuru Sert Tavuk Döner yememiştim birde Tavuk tadi asla yoktu Çok Kuru Sertti Ekmegi Aşırı ısıtılmış ve makinaya basılmısti Dönerden soguttunuz tesekkurler
...a09.04.2026kova gibi bişey geldi içinde döneri zor bulduk soğan marul patates yemek isteyenler için güzel ama . soğuk ve tatsızdı. açıkçası begenemedik
...k06.04.2026içecekler patlamış dökülmüş şekilde geldi.
Sunday07:4508:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Hülya AFŞAR

Londra 1987 Döner