rider-banner-icon
  • Ev Yemekleri
  • Express Teslimat

Çorba Kafe

KAPALI
TESLİMAT
4.1 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Basın Cad. No:188/C*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...n19.06.2026Porsiyonları çok büyük her şey çok lezzetli ve doyurucu kesinlikle öneriyorum
...n29.04.2026hayatımda yediğim en güzel yemekti sıcacık geldi elinize sağlık emeğinize
...r28.04.2026YEMEKLERİNİZ ÇOK GÜZELDİ ELLERİNİZE SAĞLIK 🫶🏻
...n08.04.2026Pilavın bulguru çok büyüktü değişmiş pilav bunu beğenmedik
...u21.03.2026sıcak ve lezzetli
...t14.02.2026yemek güzeldi fakat çorba en altta ezilmiş ve karton kase dağılmış, teslim edildiğinde çorbanın suyu tamamen poşetin dibine akmış durumdaydı.
...r26.11.2025Rica etmelerine rağmen kimseye bugüne kadar yorum yapmadım tereddüt ederek sipariş verdim ama gerçekten çok güzel hepsi ellerinize sağlık🙏🏻
...r19.11.2025Yine aşırı lezzetli bir yemekti bu restoran kapanırsa ben galiba bir daha sulu yemek yiyemem :))ama tek değişmeyen kötü yanı çatal kaşık koyulmaması :((
...n04.11.2025Hasta oldum mercimek çorbası söyledim. Soğuk algınlığına birebir! Hem sıcak geldi hem de çok lezzetliydi. Böyle özenli çorba uzun zamandır içmemiştim teşekkür ederim.
...y02.11.2025şu zeytin yağlı yemekleri yemek için mutlaka pilav ve çorba mı yemeliyiz?
...n01.11.2025Çorba, pilav, tavuk, salata hepsi 10/10.. Elinize sağlık..
...y29.10.2025karnıyarığın yanında salata nedir ya?
...z27.10.2025çorbanın yoğunluğu tadı muhteşem
...U17.10.2025Her defasında sıcacık ve lezzetini koruyarak devam ediyor.
...z08.10.2025çorbanın tadı gerçekten muhteşem, sarma da çok güzeldi ellerinize sağlık
...n04.10.2025Teşekkür ederiz sıcak ve lezzetliydi
...l03.10.2025Ev çorbası tadındaydı ellerinize sağlık
...k02.10.2025Çorbalar güzeldi oldukça sıcak geldi, yanında gelen ekmek bile lezzetliydi özeldi
...U30.09.2025Yemekler sıcacıktı. Lezzeti yerindeydi. Yıllardır aradığımız ev yemekleri yapan kafeyi bulduk.
...r20.09.2025Notları dikkate alıyorlar, çorba çok yoğun ve güzeldi, yemekler genel olarak lezzetli, Porsiyon dolu doluydu 2 kişi doyduk
...n18.09.2025çorba ve pilava bayıldım hastayken çok iyi geldi
...z09.09.2025Çok lezzetli yemekleri. İşletme nazik ve ilgili. Hasta halimle bir çorba yapamadım bari dışarıdan söyleyeyim dedim. Uzun zamandır dışarıdan bu kadar damak zevkimize uygun çorba içmemiştik. Teşekkürler
...I03.09.2025Güzel
...n12.04.2026Küçük bir kabağı üç tane küçük dolma biberi sığdırmışsınız keşke bir kişinin onunla doymayacağını tahmin edebilseydinz zaten üç tanesi bir tane küçük dolma biberi tekabül etmiş bu yüzden üzüldüm
...u25.01.2026yemkler sıcak ve lezzetli idi.
...U28.09.2025Çok lezzetliydi. Peçete ve kaşık yoktu maalesef. 1 puanı buradan kırdım.
...y26.08.2025Güzel...
...r24.11.2025Musakkada ki kıyma çok az koyulmuş.
...r06.10.2025Çorba ,pilav ,kapuska çok iyiydi ama biber dolmasında içinde garip tatlımsı şekerli gibi bir tat vardı ve sadece iki tane koyulmuştu bu kötüydü , çatal kaşık gibi servisler yoktu … kurye çok iyiydi
...ı04.10.2025beğenemedik maalesef
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday11:3021:30
Saturday,Sunday12:3021:00

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No: