Kırmızı Döner, Bosna Hersek Mah.

Şifremi Unuttum
veya
Üyeliğiniz yok mu? Üye Ol!

Bu restoran şu anda servis saatlerinin dışında olduğundan sadece ileri saat/tarihli sipariş verebilirsiniz.

Restoran Puanları
Hız 5,7
Servis 5,8
Lezzet 5,7
Kullanıcı Yorumları

Kalite mi gel kirmizaya baba siz bi harikasiniz pac soyledim 2 kisi doyduk fiyatlarda uygun aynen devam harikasiniz elinize saglik :).

s...m 2 gün önce

Kalite fiyat orantısı bu kadar kötü olamaz. Ekmeğin içine konulan domatesin içi geçmiş kokuyordu. Dürümün lavaşı taştan bi önceki evreydi. Siz bırakın işi gücü gidin limon satın pazarda. Verdiğiniz dükkan kirasına yazık.

b...8 4 gün önce

Lavaş çok sertti.

m...m 16 gün önce

Dürümün içinde 20 gr dan fazla tavuk yok gerçekten verilen paraya değmez ve lezzetli de değil.

m...m 1 ay önce

1 saatte geldi sipariş. Psikopat dürümdeki acı yenilmeyecek bir acı uzak durun.

A...l 2 ay önce

İskender söyledik döneri yanıktı resmen sanki hayrına gönderir gibi özensiz ve az koyuyorsunuz. Artık şipariş vermeme kararı aldık. Bosnada çok basit mekanlar bile iskenderi sizden daha iyi yapıyor. Bir de çok iyiymiş gibi gönderim ücreti alıyorsunuz. Cevaplarda keşke arasaydınız telafi ederdik yazıyorsunuz ama hiç bir şekilde geri dönüş yapmıyorusunuz. Üstelik hem arayıp hem mesajla bildirmemize ve devamlı müşteriniz olmamıza rağmen. Benden söylemesi seneye kadar zor kalırsınız ayakta.

w...a 2 ay önce

Dürümdeki sogan baya acı bi soğandı.

c...m 2 ay önce

30 mayısta sipariş verecektim (bugün 30 mayıs geçmiş siparişime yorum yapıyorum) 15 lira üzerine de 1 lira gönderim ücreti almanız siparişten vazgeçmeme sebep oldu. Hiç hoş olmadı bu.

g...m 3 ay önce

1 saat 10 dk da geldi buz gibi geldi tam bi rezalet degisiklik olsun diye soyledim cok pismanim.

a...t 3 ay önce

9. 50 lira fiyat olmasına rağmen, yemek sepetinin kestiği parayı bizden kesiyorlar. Ekstra 1 lira para para alıyorlar kapıda. Açıklamalara yazdık diyorlar bir de. Yol parası ücretiymiş :d.

o...m 3 ay önce

1 saatte yemek getirilmez.

f...m 3 ay önce

Lezzet aşırı düşmüş.

k...h 3 ay önce

25 dkda geldi.

c...m 3 ay önce

Gelen yemek gerçekten çok kötüydü birbirine karışmıştı yemeği yiyemedim künefe ninde tadına bakmak istedim fakat çok kötü ve dondurlmuş olduğu gayet belliydi bir çatal aldım ve dediğim gibi çıktı yiyemedim yani siparişimden memnun kalmadım hatta yiyemedimde puanım 0 dır.

y...n 3 ay önce

Her şey iyi güzel de abi psikopat dürümünüz nedir arkadaş; alın biz bi şey yaptık ama hayırlısı der gibi. Zaten ustanın o kutudaki seçeneklerde psikopatı karalamasından anlamak lazımdı hıncını çıkarmış. Böyle acı olmaz evlat acısı gibi, ürünün yasaklanması lazım arz ederim.

s...x 3 ay önce

Kesinlikle şikayet yorumu değildir ama psikopat dürümü söylerken bi kaç defa düşünmenizde fayda var. Aşırı acı severim diyen söylesin sadece.

e...m 3 ay önce

Keske notlara baksaniz.

e...m 3 ay önce

Dürümler ufaldı gibi geldi. Ama lezzet her zaman efsane.

k...m 4 ay önce

Künefe lezzetli.. Lakin kaymaklı istiyorsun kaymaksız getiriyor kaymaklı ücreti alıyor..

b...i 4 ay önce

Her şey on numara ama şu tavuklardaki deri mi tavuk yağı mı neyse o olmasa çok daha güzel olacak. Yerken insanın ağzına gelince tüm iştahı kaçırıyor.

t...r 4 ay önce

Hersey birbirine girmis, dönerin lezzetini alamiyosunuz, usulünüz böyle olabilir ama ben sadelikten yana oldugum icin beğenemedim.

b...m 4 ay önce

Fiyatlar artmış hizmet azalmış ilginç serviste hep biseyler eksik.

e...m 4 ay önce

Sırrık çok kötü.

e...m 4 ay önce

Kaymaklı künefe istedik üstünde kaymağa dair hiç birşey yok.

0...r 4 ay önce

Sırrrrrııııık baya bildiğiniz tüfek gibiydi haberiniz olsun.

b...y 4 ay önce

Not kısmı okunmuyor heralde, dürümlerin birini mayonezli istedim sade gelmiş ikiside. Ayrıca gelirken haber vermelerini rica ettim msjla yada arayarak oda yapılmadı.. Bunun haricinde bi sorun yok not kısmını dikkate alın lütfen.

d...5 4 ay önce

Harikasiniz alinan parayi sonuna kadar hak eden baska yerle karsilasmadim tesekkurler...

s...m 4 ay önce

Et döner kuru ve lezzetsizdi. Ne peçete ne tuz hiçbir şey yoktu ve soğuk geldi. Severek yediğim bir yerdi bu servsiten sonra tekrar uğrayacağımı sanmam.

b...m 4 ay önce

Kırmızı Döner 10 numara döneriniz var teşekkürler :).

j...m 4 ay önce

Hastasıyım.

o...m 4 ay önce

Çalışma Saatleri
Pazartesi
12:00 - 23:30
Salı
12:00 - 23:30
Çarşamba
12:00 - 23:30
Perşembe
12:00 - 23:30
Cuma
12:00 - 23:30
Cumartesi
12:00 - 23:30
Pazar
12:00 - 23:30
Salı
12:00 - 23:30
Servis Süresi:
45 dakika (ortalama) Gönderim Ücreti: 1,00 TL

Online Kredi Kartı

Nakit

Kredi Kartı

Ticket Restaurant Yemek Çeki

Sodexo Yemek Çeki

Mevlana Yurdu bölgesine minimum paket gönderim tutarı 15 TL'dir.

Stüdyo Loft Sitesi bölgesine minimum paket gönderim tutarı 20 TL'dir.

Sipariş ücretinize ek olarak, 1 TL paket servis gönderim ücreti alınmaktadır.

Restoran'ın gönderim ücreti 1,00 TL'dir.

Bu restoranın en çok satılan ve en favori ürünleri

Yemeksepeti kullanıcıları tarafından en çok sipariş edilen ve en çok favori olarak belirtilen ürünler.