Komagene Etsiz Çiğ Köfte, Cevat Paşa

Şifremi Unuttum
veya
Üyeliğiniz yok mu? Üye Ol!
Restoran Puanları
Hız 7,9
Servis 7,5
Lezzet 7,3
Minimum Paket Tutarı
5,00 TL
Çalışma Saatleri (bugün)
12:00 - 01:30
Servis Süresi (ortalama)
45 dk.
Bu restoranın en çok satılan ve en favori ürünleri

Yemeksepeti kullanıcıları tarafından en çok sipariş edilen ve en çok favori olarak belirtilen ürünler.

Promosyonlar

Sadece Yemeksepeti'nde, 'Çiğ Köfte (600 gr.)' 21 TL yerine 19,5 TL!

Ödeme Şekilleri

Online Kredi/Banka Kartı

Nakit

Cüzdan

Bilgiler

Kep Adresi: --- İşletme Adı: Komagene Etsiz Çiğ Köfte Vergi No / Mersis Numarası: ---
Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepeti'nde bulunmaktadır.
Restorana yapılan yorumlar (59 yorum)
y...k
Hız: 7
|
Servis: 4
|
Lezzet: 1
3 gün önce - 04:14

İstedigimiz sekilde içerik gönderilmedi.

y...k
Hız: 5
|
Servis: 5
|
Lezzet: 5
10 gün önce - 17:40

Kötü.

e...8
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
12 gün önce - 00:38

Süper hız süper servis süpperr lezzet 10 uzerinden 10.

c...7
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
13 gün önce - 00:06

Arkadaş, istedim kapı çaldı abartı demeyin çok kısa zamanda geldi çok teşekkür ederim..

o...1
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
14 gün önce - 13:04

Tek kelimeyle muhteşem.

s...j
Hız: 8
|
Servis: 1
|
Lezzet: 10
16 gün önce - 17:07

Garnitür yeşillik olayını da artırırsanız marka zaten başarılı.

a...n
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
17 gün önce - 19:07

Herşey mükemmel hız lezzet servis.

s...2
Hız: 8
|
Servis: 8
|
Lezzet: 6
22 gün önce - 02:41

Çiğ köfte güzeldi ama lavaşı sararken parçalanacak kadar bayattı ilk defa.

s...r
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
28 gün önce - 12:08

Bu seferki harbi iyiydi.

m...g
Hız: 3
|
Servis: 3
|
Lezzet: 1
1 ay önce - 15:23

Nar ekşisi akmış berbat bişidi.

t...s
Hız: 3
|
Servis: 1
|
Lezzet: 1
1 ay önce - 15:21

İstemediğim her şey varken, istediğim hiçbir şey yoktu. Madem seçenekleri önemsemeyeceksiniz neden seçenek koyuyorsunuz?

d...u
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
1 ay önce - 13:02

10 dk da geldi teşekkürler.

e...l
Hız: 8
|
Servis: 8
|
Lezzet: 8
1 ay önce - 13:45

İçi çok az.

a..._
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 2
1 ay önce - 14:51

Dürümün içine seçmediğim bir ürün vardı veya seçtiğim ürünlerden biri bozuktu. Tadı farklıydı yiyemedim.

g...i
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 1
1 ay önce - 16:02

Kötü tat.

a...4
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 9
1 ay önce - 21:21

Sadece içli köfte beklentinin altındaydı. Geri kalan herşey gayet lezzetliydi.

p...s
Hız: 1
|
Servis: 1
|
Lezzet: 2
1 ay önce - 18:15

Servis bir saatte geldi içli köfte söyledim pakati bi açtım darmadağan olmuş ilgisizler yani bidaha tercih etmem.

b...n
Hız: 7
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
1 ay önce - 23:25

Biraz yavaş geldi ama lezzetli ve herşey tam geldi teşekkürler.

k...i
Hız: 9
|
Servis: 2
|
Lezzet: 2
1 ay önce - 14:17

Mega dürüm istedim normal dürüm geldi ve de büyük ihtimal kenarda yapılmış satılamamış beklemiş dürümü yolladılar.

t...d
Hız: 7
|
Servis: 8
|
Lezzet: 6
1 ay önce - 21:07

Lezzet konusunda rakip firmadan geri gördüm hızı da çigköfte siparışıne göre yavaştı neticede pişme süresi filan yok.

m...7
Hız: 10
|
Servis: 9
|
Lezzet: 9
1 ay önce - 18:56

Yediklerimin en güzeli.

t...7
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
1 ay önce - 14:09

Gerçekten çok iyi.

e...e
Hız: 8
|
Servis: 8
|
Lezzet: 8
1 ay önce - 00:53

Koymuyacağınız malzemeleri neden menüde o kadar seçtiriyorsunuz bide kafanıza gore acı biber dolduruyorsunuz lütfen biraz dikkat.

a...7
Hız: 9
|
Servis: 9
|
Lezzet: 9
1 ay önce - 00:33

Durumun icine malzeme secme secenegi cok iyi olmus.

s...7
Hız: 8
|
Servis: 10
|
Lezzet: 8
2 ay önce - 21:00

Çiğköfteler çok lezzetli yanlız gelen gramaj miktarları düşük özellikle merak edip tarttım listede yazan porsiyon miktarından eksik. Ayrıca ayın 15. İnde yarısı bizden kampanyasında gelen promosyon çiğköftelerde vaad edildiği gibi sipariş edilen miktarin yarısı kadar gelmiyor.

t...4
Hız: 10
|
Servis: 6
|
Lezzet: 9
2 ay önce - 15:31

Servis konusuna dikat edilmeli. Marış çeyrek geldi. 400 gramdaki söylenen yarım değil.

t...4
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 8
2 ay önce - 19:13

İrmik helvası olmamış :).

m...n
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 9
2 ay önce - 12:56

3 dakikada falan geldi müthiş bi hız.

s...r
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 1
2 ay önce - 12:47

Lavas çok kötüydü.

b...n
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
2 ay önce - 16:46

Harikaydi.