Şifremi Unuttum
veya
Üyeliğiniz yok mu? Yeni Üyelik!

Mellybells, Bodrum (Konacık Mah.)

Hız 9,5
Servis 9,5
Lezzet 9,3
Min. Tutar
70,00 TL
Servis Süresi
20-30 dk.
En Çok Tercih Edilenler

Yemeksepeti kullanıcıları tarafından en çok sipariş edilen ve en çok favori olarak belirtilen ürünler.

Promosyonlar

Sadece Yemeksepeti'nde, kampüslerden verilen siparişlerde tüm ürünler % 10 indirimli!

Sadece Yemeksepeti'nde, 'Seçilmiş Menü (Classic Tavuk Burger)' 57 TL yerine 48,25 TL!

Sadece Yemeksepeti'nde, 'Vodafone Menüsü (Çikolatalı Donut (Büyük))' 35 TL yerine sadece 26,25 TL! Tüm Vodafone’lulara özel, indirimli Vodafone Menülerinden faydalanabilmek için, siparişi tamamlamadan önce Vodafone hattınızın numarasını ve Vodafone Yanımda mobil uygulaması Fırsatlar Dünyası bölümünden aldığınız şifreyi sorgu alanına girerek “Uygula”’ya tıklayın. İndirimlerin her seferinde şifre girerek değil otomatik olarak uygulanmasını istiyorsanız, ana sayfadaki “Vodafone Menüleri” butonuna tıklayarak, karşınıza çıkan görseldeki “Numaranı Gir” alanı ile numaranızı kaydedebilirsiniz. Aksi halde seçtiğiniz Vodafone Menüsü standart tutarı üzerinden indirimsiz fiyatlandırılacaktır.

Uyarılar & Bilgiler

Çevre Kanunu kapsamında yapılan değişiklikle her bir plastik poşetin en az 0,25 TL ek bedelle temin edilmesi Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından zorunlu hale getirilmiştir. Plastik poşet talep etmeniz halinde ürünü sepete eklemeniz gerekmektedir. Sepete eklenen her bir plastik poşet için ilgili bedel tarafınızdan tahsil edilecektir.

Sipariş öncesi son adım olan "Sipariş Onayı" sayfasındaki ilgili alandan, adresinizi "Gel Al" olarak seçtiğiniz takdirde, siparişinizi restoranın bulunduğu adrese giderek kendiniz teslim alabilirsiniz.

Ödeme Şekilleri

Online Kredi/Banka Kartı

Maximum Mobil ile Öde

Nakit

Kredi Kartı

Bilgiler

Kep Adresi: --- İşletme Adı: Mellybells Vergi No / Mersis Numarası: ---
Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepeti'nde bulunmaktadır.
Restorana yapılan yorumlar (314 yorum)
3 gün önce

Lezzet: 8
6 gün önce
...n

Hamburgeri malesef beğenmedik. Köftesi iyi pişmemişti lezzetli değildi.. Çikolatalı donut efsane güzeldi.. Yanında gelen pamuk şeker hediyesi çok ciciydi..

6 gün önce
...r

Budapeste pasta, tiramisu, donut yedigim her sey birbirinden lezzetliydi.. Dogum gunu kutlamasi icin pastanin yaninda maytap ve mum istemistim cakmak bile gondermisler. Keske her isletme sizin gibi ozenli, lezzetli olsa hatta keske ankaraya gelseniz sizin icin 10 puan az bile.

Lezzet: 10
9 gün önce
...0

Çok sempatik ve çok güzel tavsiye ederim.

Restoran Cevabı

Çok teşekkürler güzel yorumunuz için sevgiler...

10 gün önce
...a

Hersey çok lezzetliydi. Kurye de çok kibardi, kesinlikle 10 puan!

10 gün önce
...n

Herşey mükemmeldi yine, tüm çalışanlara teşekkür ederim.

Restoran Cevabı

Biz teşekkür ederiz mükemmel olan sizin yorumunuz bizi çok mutlu ettiniz. Çok teşekkür ederiz afiyet olsun. Sevgiler...

...r

Lezzeti bir yana tatliş sunum için çok teşekkürler mesajınızı çok güzel iletmissiniz:).

Restoran Cevabı

Bizi tercih ettiğiniz için biz teşekkür ederiz her geçen gün size daha iyi sunumlar yapabilmek için kendimizi geliştiriyor ve sevgilerimizi iletiyoruz :)...

...a

Harika donutlar, tesekkurler.

Restoran Cevabı

Harika yorumunuz için çok teşekkür ederiz...

...n

Harika herkese tavsiye ederim. Tebrik ediyorum.

...n

Her zamanki gibi mükemmeldi, tüm emek verenlere teşekkür ederim.

Restoran Cevabı

Mükemmel yorumunuz için çok teşekkür ederiz sizi memnun edebildiysek ne mutlu bize sevgilerle...

14 gün önce
...n

Donut aldık, çok taze ve lezzetliydi. Cok memnun kaldık.

Restoran Cevabı

Bizde bu güzel yorumunuzdan dolayı çok memnun kaldık:) çok teşekkürler afiyetler olsun sevgilerle...

Hız: 9
Servis: 9
Lezzet: 9
14 gün önce
...7

Hamburger eti de ekmeği de sosu da çok lezzetli. Elinize sağlık.

Restoran Cevabı

Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederiz. Afiyetler olsun sevgiler...

Lezzet: 10
18 gün önce
...8

Pamuk sekeriniz, ufak notunuz ve icten hizmetiniz icin tesekkurler :).

22 gün önce
...6

Milkshake ve ıce latte çok güzeldi hediyeler için teşekkürler.

Restoran Cevabı

Güzel yorumunuz için biz teşekkür ederiz, afiyet olsun. Sizleri memnun ettiysek ne mutlu bize.

22 gün önce
...i

Tek kelimeyle harika.. Hamburger çok güzeldi.. Çabucak geldi.. Sezar salatanın soslarını yanında koymaları çok iyiydi, istediğim kıvamı kendim verdim.. Ayrıca yanındaki ikramlarda çok şirindi teşekkür ederim..

Restoran Cevabı

Şirin yorumunuzla bizi çok mutlu ettiniz bir daha ki siparişleriniz de görüşmek üzere afiyetler olsun..

23 gün önce
...s

Çok memnun kaldık ellerinize sağlık.

Restoran Cevabı

Bizde yorumunuzdan çok memnun kaldık :) çok teşekkür ederiz afiyet olsun.

23 gün önce
...s

Hersey gercekten kusursuz bodrumda avrupa keyfi, gercekten cheesecakeleri cok guzel, tavsiye ediyorum.

Restoran Cevabı

Herşeyi en ince ayrıntısına kadar siz güzel misafirlerimiz için özenle yapmaya çalışıyoruz sizleri memnun edebildiysek ne mutlu bize çok teşekkür ederiz afiyet olsun sevgilerle.

Lezzet: 10
25 gün önce
...n

Mükemmel, mükemmel, mükemmel tüm emek verenlere teşekkür ederim.

Restoran Cevabı

Güzel yorumunuzla bizi çok onurlandırdınız çok teşekkür ederiz afiyetler olsun sevgilerle...

Hız: 8
Servis: 1
Lezzet: 1
27 gün önce
...s

Hamburgerler tatsız tutsuz paketleme çok çok kötü.

27 gün önce

her şey çok leziz.

Restoran Cevabı

Sizi memnun edebilmek bizim en büyük görevimiz çok teşekkürler afiyetler olsun sevgiler...

Lezzet: 10
28 gün önce
...n

Kahvaltı da bodrum da bir numarasınız. Göndermiş olduğunuz hediyelr içinde teşekürler.

Restoran Cevabı

Memnun edebildiysek ne mutlu bize tatlış yorumunuz için çok teşekkürler afiyetler olsun...

Hız: 1
Servis: 2
Lezzet: 2
29 gün önce
...n

Pasta ve dondurma siparişi verdim ama dondurma erimişti ve su gibi geldi. Bunun üzerine şikayette bulundum şoför aynı siparişi tekrar getireceğini söyledi ama daha sonra telefonla beni arayan bayan dondurmanın tekrar eriyeceğini söyledi ve beni şubeye davet etti. Burada size ikramda bulunacağım dedi.

Hız: 8
Servis: 7
Lezzet: 7
...2

Onceki yediğim yemeklerine göre siradandiekstra bi lezzet bulamadım. Buyuk boy söyledim bildiğin orta boy geldi.

Restoran Cevabı

Bu durum bizi üzdü, her siparişimize özenimizi ve sevgimizi ekliyoruz, bize ulaşırsanız hemen telafi edelim, teşekkür ediyoruz!

Servis: 8
...6

Yemek süper kurye müthiş biri her kuryeden beklediğimiz saygı ve beyfendiliği sergileyen biri yanlız birtek çatal tuz peçete vs konulması unutulmuştu onun dışında herşey süper.

Restoran Cevabı

Tatlı yorumunuz için çok teşekkür ediyoruz, afiyetler olsun. Servisimize ekstra özen gösteriyoruz, servis istemiyorum seçeneğini yanlışlıkla işaretlemiş olabilirsiniz belki, bizden kaynaklı bir durum ise de kusurumuza bakmayınız efendim bir sonraki siparişinizde bilgilendiriniz lütfen, sevgilerle..

...u

Pazar sabahları başka alternatifleri olmamasına rağmen hiç bozmayıp lezzetlerinden bir şey kaybetmiyorlar. Elinize sağlık.

Restoran Cevabı

Pazar rutininizin bir parçası olmak, mellybells ailesi olarak bizleri çok mutlu ediyor. Her zaman elimizden gelenin en iyisini yapmayı amaçlıyoruz, güzel yorumlarınız mükemmel bir motivasyon kaynağı bizim için, kocaman teşekkür ve sevgilerimizle..

...l

Biz apartta tatil yaparken söyledik. Latte dangola ve makaron hepsi çok güzeldi. Özellikle lattesi bence latte seven herkese hitap edebilir. İkramlarınız için de çok teşekkür ederiz gerçekten ikisi de birbirinden lezzetliydi. Kesinlikle kaliteli ürünleri olan işletme.

Restoran Cevabı

Çok teşekkür ederiz çok tatlısınız, aynı zamanda sizler gibi kaliteli müşterileri olan bir işletme olmaktan mutluluk duyuyoruz, sayenizde birlikte büyüyoruz, kocaman sevgilerimizle..

...v

Muhteşem.

Restoran Cevabı

Muhteşem bir yorum! Afiyetler olsun:).

..._

Gerçekten kelimelerin anlatamayacağı kadar güzel bir yer... Kesinlikle herkes ama herkes denemeli... Emeklerinize, düşüncelerinize sağlık.

Restoran Cevabı

Kelimelerin anlatamayacağı bazı şeyleri sizlerin sayenizde kalbimizde hissediyoruz. Çok ama çok teşekkür ederiz! İyi insanların buluşma noktası olan mekanımız paket serviste de kapınıza mutluluk getirmeye devam ediyor. Her zaman bir sipariş uzağınızdayız, yorum yazan ellerinize sağlık sizlerin de:).

...n

Biz pizza sipariş verdik, muhteşemdi. Bir de çok tatliş hediyeler yollamışlar, jestlerine mest olduk. Kuryenin nazik ve sempatik bir hanım olması da ayrı bir güzellikti. Her şey için teşekkürler:).

Restoran Cevabı

Sizin nazikliğiniz de bizim günümüzü güzelleştirdi, her zaman bekleriz çok mutlu olduk! Afiyetler olsun, sevgi ve teşekkürlerimiz ile..

Online Market Siparişi
7/24 market alışverişini yapabileceğin Yemeksepeti Banabi'ye buradan geçebilirsin!