Öncü Döner, Kemalpaşa Mah.

Şifremi Unuttum
veya
Üyeliğiniz yok mu? Üye Ol!
Restoran Puanları
Çalışma Saatleri (bugün)
Servis Süresi (ortalama)
45 dk.
Bu restoranın en çok satılan ve en favori ürünleri

Yemeksepeti kullanıcıları tarafından en çok sipariş edilen ve en çok favori olarak belirtilen ürünler.

Çalışma Saatleri
Servis Süresi:
45 dakika (ortalama)
Uyarılar

Stüdyo Çanakkale Sitesi bölgesine gönderim yapılmamaktadır.

İsmetpaşa Mah.(Kerime Sultan Kız Öğrenci Yurdu) bölgesine minimum paket gönderim tutarı 25 TL'dir.

Ödeme Şekilleri

Online Kredi/Banka Kartı

Nakit

Kredi Kartı

Bilgiler

Kep Adresi: --- İşletme Adı: Öncü Döner Vergi No / Mersis Numarası: 0656032531400016
Restorana yapılan yorumlar (72 yorum)
b...n
Lezzet: 10
6 gün önce - 23:39

Harika laaa!

g...i
Lezzet: 10
6 gün önce - 23:34

Hızlı servis için teşekkürler sıcak lavaşı harika tavsiye ederim deneyin.

m...r
Lezzet: 10
6 gün önce - 23:20

Sosunu ve lavasıni cok begeniyorum. Lavasi kendileri uretmeye basladiktan sonra cok ciddi bir fark atmaya basladilar başarılar öncü.

y...2
Lezzet: 10
6 gün önce - 21:37

Bu yorumu yapmamın sebebi 1 seneye yakındır bu restoranı tercih ediyorum. Zaman zaman tabiki eksiklikleri oldu. Son zamanlarda yapmış olduğumuz şikayetleri göz önüne alarak sosu ve lavasi değiştirmişler. Mükemmel olmuş hepinize tavsiye ederim. Tekrardan ilgilerinizden dolayı teşekkürler öncü :).

t...5
Lezzet: 10
7 gün önce - 21:07

Rakiplere gore cok başarılı. Diğerleri basiyor patatesi. Gercekten dürüm yedigimi hissettim. Lavasa bi haller olmus. Pamuk gibi. Ellerinize saglik yemegin gelis hizi da sicakligi da cok iyiydi emegi gecenlere tesekkurler.

g...1
Lezzet: 10
7 gün önce - 20:59

Ara tatilden sonra siparis verdim. Bazi seyler degismis. Firin acmislar lavas inanilmaz guzel. Paketciler hizli. Sinav doneminde normal olarak biraz surse de bu alanda 1 numara. En azindan adam gibi ne yedigimizi biliyoruz. Tesekkurler öncü.

u...7
Lezzet: 1
8 gün önce - 17:54

İçinde 27 gram tavuk 64 gram patates vardı.

c...0
Lezzet: 10
8 gün önce - 14:11

Zamanlama harika lezeti süperdi herkese tavsiye ederim isminin hakkını vermiş.

m...3
Lezzet: 10
9 gün önce - 16:40

Öğrenci dostu ve bu alanda çanakkale nin en iyi firması diyebilirim patatesleri de duzeldigi için puan kirmiyorum kampanyalar için ayrıca teşekkür ederim.

Restoran Cevabı:

Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

o...8
Lezzet: 10
9 gün önce - 16:02

Yorumları okudum. Hepsi yalan. Servis max 25 dk kapınızda. Bu soğukta 5 tl lik dürümü gecenin 12 sinde getirdiler. Sipariş geç diyenlere demekki paketleri çok demekki tercih ediliyor. Çomü lü işletmeci arkadaşı destekliyoruz. Diğerlerinden kat kat temiz ve güzel.

Teşekkür ederiz.

Lezzet: 10
10 gün önce - 23:50

Sos mayonez zaten süperdi. Lavaş için fırın açmışlar. Böyle bir lavaş yok. Mükemmel. Çalışanlar çomü lü. İşletme sahibi de. Öğrencinin kıymetini bilmeyen çanakkale esnafına kapak olarak bu arkadaşları desteklemek lazım. Öncü zaten en büyük dürüm restoran zinciri. On numara.

Hız: 6
Servis: 6
Lezzet: 4
13 gün önce - 18:47

Önceden çok memnundum ancak zamanla çok bozdu. Son zamanlarda dürümler aşırı yağlı geliyor. Yağ konusunu acilen düzeltmelisiniz. Bu problem düzelirse dönerinizin tadı ve servisiniz güzel.

s...7
Hız: 4
Servis: 3
Lezzet: 1
16 gün önce - 22:41

Geldiğinde soğuktu ve gelmesi baya bi uzun sürdü ve tam para üstü getirmiyorlar döner den çok patates vardı resmen patates yedik.

Restoran Cevabı:

Merbaha, sınav haftası ve soğuk dikkate alınırsa ve yoğunluğumuzu belirtmemize rağmen sipariş verildiği için bu tarz dönemlerde hoşgörü ile karşılamanız gerekir. Gramajla çalışan bir firmayız. 80gr tavuk 50 gr patates standartımız var.

Lezzet: 10
16 gün önce - 15:38

Öncü candır.

Lezzet: 10
22 gün önce - 17:28

Döner diyince akla hemen öncü gelir puanlara aldanmayın aranan tat burası gerisi teferruat.

b...r
Lezzet: 2
25 gün önce - 23:46

9 da verdigim siparişi allah razi olsun sahura yetiştir diler sipariş i verdigimi unuttum yemek yedim o derece.

Restoran Cevabı:

Merhaba, günde 250 ile 300 pakete cevap veriyoruz. Sınav haftası daha artıyor. Sizde hoş görürsünüz ki bu kadar siparişi bu hava şartlarında bu sürelerde gelmesini bizde istemesek de normal karşılamak gerek. Teşekkür ederiz.

A...m
Servis: 8
Lezzet: 3
28 gün önce - 19:13

Bütün dürümcülerin sonu aynı mı olur? Bi okula gittim manisaya geldim 3-4 ayda bu kadar mı değişir eskiden en geç 30 dk da geliyordu şimdi gelmesi 1, 5 saate yaklaşıyor. Lütfen titreyin ve kendinize gelin.

u...7
Lezzet: 1
29 gün önce - 16:42

Patatesli ekmek yedim resmen çocukluğuma geri gönderdiğiniz için teşekkür ederim.

m...z
1 ay önce - 17:39

Önceden yine 40-50 dk geliyordu, şimdi 1 saati geçiyor.

a...7
Servis: 4
1 ay önce - 20:06

Nasıl oluyor datürkiyenin en büyük dürüm zinciri olmuş anlamış değilim? Belki de bu şube restoran zincirinin en zayıf halkasıdır. Bi kere daha şans vermekle bir kere daha hatta ettim. Teşekkürler öncü.

Restoran Cevabı:

Sipariş verip kapıyı açmayanlar, adresini bilmeyenler, ev arkadaşının telefonundan arayıp ben sipariş vermedim diyenler, gelibolu da ki öncü döner le karıştırıp bize sipariş verenler, iskenderun usulu dürüm yaptığımızı söylememize rağmen : tursu, sos mayonez domates olmasın diyenler, hava yağmurlu diye işi bırakan paketçiler... Olaylara böle bakarsanız bizce bi şansı daha hak ediyoruz.

Hız: 3
Servis: 3
1 ay önce - 19:12

Dürümün içine biraz da döner koysanız hani!

Restoran Cevabı:

Gramajla çalışan bir firmayız. 80gr tavuk 50 gr patates standardımız var. Az patates dıye belırtmedıgınız sürece aynı gramajla gelmeye devam edecektır. 30 gr la ekmek arası yemektense 80 gr şen piliçten gdo suz ve helal sertifikalı dürüm yemek bizce daha iyidir.

Servis: 9
Lezzet: 8
1 ay önce - 18:10

Dün verdiğim siparişin gelmesi uzun sürdü. Öncü döner iyi bir markadır ve yemeksepetinden döner söylediğimde ilk tercihimdir. Geç gelmesi dışında tek sorun, dürümlerin dibinde aşırı derecede yağ birikmesiydi. Daha önce bu şekilde olmuyordu. Bu ufak pürüzler düzeldiği durumda kalitesini koruyor.

Restoran Cevabı:

Merhaba, çanakkale de bir paketçinin 100 tl kazandığını ve başvuru yapan paketçi dahi olmadığını düşünürsek siz de bize hak verirsiniz. Mağdur etmeyelim diye taksi tutup paket bile dağıttığımız günler oluyor. Biz de en az sizin kadar çanakkale de ki paket sisteminden şikayetçiyiz. İşsiz kalırım diye üzülmeyin :). İlginize teşekkür ederiz.

e...i
Lezzet: 7
1 ay önce - 17:37

Et dürüm istedik tavuk dürüm yolladılar ve bunu telafi etmediler.

Restoran Cevabı:

Merhaba, yanlışımızı bize ulaşırsanız hemen telefi ederiz. Her zaman telefi ettik. Yine ederiz. Bize ulaşmanız yeterli. İlginize teşekkür ederiz.

a...0
1 ay önce - 15:07

Sipariş verdiğim yerle dükkanlarının arası 8 saniyelik mesafede. Ama yemeği 1 saat 10 dakika sonra getirdiler söyleseler ben bi koşu geçer alırdım.

o...r
Servis: 5
Lezzet: 5
1 ay önce - 17:57

Dnerden fazla patates vardı lütfen bozmayın :(.

e...5
Servis: 2
Lezzet: 4
1 ay önce - 20:47

18:36 vermiş olduğum sipariş bana 20:46 da ulaşmış bulunmakta bana hava şartlarını bahane ederek geçiştirmeye calışıyorlar birde madem bugün don varsa o zaman paket servisini kapat ben neden verdiğim siparişi 2 saat 10 dk beklemek zorundayım.

c...7
1 ay önce - 10:05

Cok gec kaldı ve patatesler buz gibiydi hepsini attık patateslerin.

Restoran Cevabı:

Merhaba, hava soğuk dolayısıyla herkes paket söylüyor. Dolayısıyla paketler geç geliyor ve yine dolayısıyla patatesler soğuk olabiliyor. Siz de bize biraz hak verin. Anlayışınız için teşekkürler.

e...4
1 ay önce - 02:45

Herşeyiyle onnumara.

Restoran Cevabı:

Olumsuz yazmak kolay, evinde bizi beğenen milyonları zor tutuyoruz. Teşekkürler çanakkale :). Eyv dostum.

s...k
1 ay önce - 15:11

1saatten uzun sürede geldi. Tabi geldiğinde buz gibiydi çünkü 45dkyı yolda geçirmişti. Tadı hakkında fikrim yok çünkü tekrar ısıttıktan sonra bişeye benzemiyordu.

Restoran Cevabı:

Merhaba, her paketçi max 3 paket ile mağazadan çıkıyor ve aynı istikamet olursa. Yolda gezdiği için soğuma ihtimali düşük. Fakat günde 250-300 paket çıkıyor. Bu sınav zamanı daha da artıyor. Telefonla siparişlerde yoğunlugu belirtiyoruz fakat yemek sepetinde size belirtemıyoruz. Hava soğuk olduğu için poşetin ağzı tam kapanırsa hamur olur. Lütfen anlayısla karsılayın bizi. İlginize teşekkürler.

u...1
Servis: 5
Lezzet: 5
1 ay önce - 22:01

Çok yağlı.

Restoran Cevabı:

Merhaba, aslında en başlarda çok kuru diye şikayet aldık. Şikayetleri göz önüne alarak hem de tat versin diye daha pahalı olan but ilave ettik. Bu kez but un yağından şikayet ediliyor. Ne yapacağımızı şaşırdık. İlginize teşekkür ederiz.