Şifremi Unuttum
veya
Üyeliğiniz yok mu? Yeni Üyelik!

Pilavcı 05, Kartal (Yakacık Çarşı Mah.)

Hız 9,0
Servis 8,7
Lezzet 8,6
Min. Tutar
20,00 TL
Servis Süresi
20-30 dk.
En Çok Tercih Edilenler

Yemeksepeti kullanıcıları tarafından en çok sipariş edilen ve en çok favori olarak belirtilen ürünler.

Çalışma Saatleri
Servis Süresi:
20-30 dakika
Promosyonlar

Sadece Yemeksepeti'nde, kampüslerden verilen siparişlerde tüm ürünler % 10 indirimli!

Sadece Yemeksepeti'nde, 'Algida Menüsü (Pilav Üstü Kuru Fasulye)' 24 TL yerine 21,5 TL!

Sadece Yemeksepeti'nde, 'Algida Menüsü (Nohutlu Pilav)' 21 TL yerine 18,9 TL!

Sadece Yemeksepeti'nde, 'Seçilmiş Menü (Tavuklu Pilav)' 19 TL yerine 17 TL!

Sadece Yemeksepeti'nde, 'Seçilmiş Menü (Nohutlu Tavuklu Pilav (1,5 Porsiyon))' 23 TL yerine 20,75 TL!

Uyarılar & Bilgiler

Çevre Kanunu kapsamında yapılan değişiklikle her bir plastik poşetin en az 0,25 TL ek bedelle temin edilmesi Çevre Şehircilik Bakanlığı tarafından zorunlu hale getirilmiştir. Plastik poşet talep etmeniz halinde ürünü sepete eklemeniz gerekmektedir. Sepete eklenen her bir plastik poşet için ilgili bedel tarafınızdan tahsil edilecektir.

Sipariş öncesi son adım olan "Sipariş Onayı" sayfasındaki ilgili alandan, adresinizi "Gel Al" olarak seçtiğiniz takdirde, siparişinizi restoranın bulunduğu adrese giderek kendiniz teslim alabilirsiniz.

Ödeme Şekilleri

Online Kredi/Banka Kartı

Nakit

Kredi Kartı

Bilgiler

Kep Adresi: --- İşletme Adı: Pilavcı 05 Vergi No / Mersis Numarası: ---
Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepeti'nde bulunmaktadır.
Restorana yapılan yorumlar (178 yorum)
Lezzet: 10
2 gün önce

Çalışanları çok ilgili.

Lezzet: 8
5 gün önce
...a

Pipet yoktuayranlar patlamıştıacı biberler paralı.

Restoran Cevabı

Merhaba aramıştınız, 5 dk içinde yenisini gönderdik. Servisiniz gecikmedi, sorun giderildi. Burası bir işletme farkındaysanız. Telefonda çalışana hakaret etme boyutuna getirdiniz olayı yine de sakin davrandık. Bu şekilde insanların emekleriyle oynama hakkına sahip değilsiniz. Görüşmeyelim mümkünse.

Lezzet: 9
11 gün önce
...5

Başarılı.

Servis: 4
Lezzet: 4
16 gün önce
...z

Hızlı geldi fakat servis ve lezzet/sunum hayal kırıklığı. 6 tl ye salata sipariş ediyorsunuz içinde iki kaşık bayat salata geliyor. Tavuk/pilav servisi bayat. Beğenmedik.

Restoran Cevabı

Aynen 10 liraya kaşık salata satıyoruz, indirimden 6ya alıyorsunuz. 30 liraya göbekleri bütün gönderseydik keşke. Kusura bakmayın kaşık salatanın malzeme oranının bütün gönderilen sebzelerden fazla olduğunu açıklamaya yazmayı unutmuşuz :)) günlük ürünlerime bayat diyemezsiniz emeğe saygınız olsun. !

Lezzet: 10
18 gün önce
...ı

Her defasında tutar ne olursa olsun muhakkak bir ikramları var. Paketleme, lezzet, hız her zaman üst seviyede. Kurye arkadaş kibar. Yapılan olumsuz yorumlara katılmıyorum ve gerçekçi gelmiyor. Sadece bir tavsiyem olabilir. Ekmek konusunda belki bir değişiklik yapabilirsiniz. Küçük, paketli halk ekmek gibi.

Restoran Cevabı

Afiyet olsun efendim, tabi ki dikkate alacağız, görüşmek dileğiyle :).

Lezzet: 10
19 gün önce
...y

Çok lezzetliydi elinize sağlık.

Lezzet: 10
25 gün önce
...o

Geç saatte sipariş verdim gayet hızlı geldi ve tazeydi.

Lezzet: 10
27 gün önce
...o

Hızlı geldi lezzet mükemmel.

Lezzet: 10
30 gün önce
...ı

Bu ikinci siparisimdi. Yine ayni kalite, ayni lezzet. Ayrica 1 tane tatli siparisi vermeme ragmen 1 tane de ikram etmisler. Cok ince ve nazik bir davranis. Bol kazanclariniz olsun. Kurye arkadas guleryuzlu saygili bu da cok onemli.

Restoran Cevabı

Vakit ayırıp not yazmanız tamamen sizin nezaketiniz efendim, sizinle karşılaştığımız için çok mutlu olduk. Kibarlığınız ve güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederiz. Tekrar karşılaşmak dileğiyle sevgilerimizle :).

Lezzet: 1
...k

1 gram tavuk 100g pilav.

Restoran Cevabı

Bu söylediğinize siz inandınız mı gerçekten? :)) ayrıca hız ve serviste mi 1 gramdı? :)) neyse afiyet olsun :)).

...n

Kurye çok iyi beyefendi. Pilav lezzetli güzel. Ayran bi iki tık daha iyi olabilir.

Restoran Cevabı

Vakit ayırdığınız için teşekkür ederiz efendim, afiyet olsun. Önerinizi dikkate alacağız :).

...0

Herşey çok güzeldi elinize sağlık.

...r

Tavuklu pilav iyiydi kıbrıs tatlısıda güzeldi teşekkür ederiz.

...o

Ciğerli söyledim güzeldi 20 dakikada geldi servis eksizsizdi tercih edilebilir.

Süperddii.

...s

Her şey olması gerektiği gibiydi. Teşekkürler.

Hız: 3
Servis: 7
Lezzet: 5
...n

Çok geç geldi fasulye pişmemişti pilav içindeki nohut pişmemişti.

Restoran Cevabı

Merhabalar. Not kısmına hızlı gelsin yazınca yağmurlu havada kuryeyi hızlı gönderemiyoruz yine de teslimat süresini aşan bir teslimatımız olmadı süreyi daha dikkatli okumanızı tavsiye ederim. Pişmemiş nohut ve fasulye gönderimi sağlamıyoruz efendim. Bizi tercih ettiğiniz için teşekkürler. İyi günler.

...t

Yedigim en iyi pilavlardan biriydi.

...5

Mukemmel di gercekten..

Restoran Cevabı

Çok teşekkür ederiz, afiyet olsun efendim :).

Yemeksepeti
1 ay önce

Restoran, siparişi aldıktan 19 dakika sonra bu siparişi gönderemeyeceğini iletmiştir. (Bu yorum Yemeksepeti tarafından otomatik yapılmıştır.)

Gayet iyi.

...3

Amasyayı temsil eden pilavcı kardeşimizin eline sağlık lezzet 10 değil 100 puan.

Restoran Cevabı

Vakit ayırdığınız için çok teşekkür ederiz, afiyet olsun efendim :).

...8

Gayet iyiydi hız biraz kötüydü ve soğuk geldi azcık.

Restoran Cevabı

Pilavı belirli bir ısıda tutmamız gerekiyor efendim afiyet olsun, teşekkür ederiz.

...t

15-20 dakikada geldi. Güzel bir pilavdı.

Restoran Cevabı

Mümkün olan en kısa sürede teslimat sağlamaya çalışıyoruz efendim, teslimatta belirttiğimiz süreyi aşmamaya gayret ediyoruz. Umarım diğer siparişinizde kırılan 1 puanı alabiliriz, çok teşekkür ederiz :).

Lezzet: 1
...9

Pilav çok kuruydu nohutda pişmemiş sertdi yazık günah okadar para verdik.

Restoran Cevabı

Yazık gerçekten.. ! O kadar emek veriyoruz, çaba harcıyoruz yazdığınız yoruma bakın! Civara göre en uygun ve kaliteli hizmeti veriyoruz, indirimden hizmet veriyoruz yine de yazık diyebiliyorsunuz. Beğenmemenizi anlayabilirim ama lütfen sınırınızı aşmayın. Memnuniyetinizi bizden uzakta arayın lütfen!

Hız: 8
Servis: 8
Lezzet: 8
...8

Tesekkürler.

Lezzet: 6
...7

Yediğim en kötü fasulyeydi.

Restoran Cevabı

Kuru fasulye için sipariş veren dükkana gelen misafirlerim var benim, yine de saygı duyarım, damak tadınıza uymamış olabilir. Umarım tekrar şans verirsiniz. Puanlama için teşekkür ederiz.

...o

Bayıldımmm harikaydı özellikle ilk sipariş diye birsuru ikram göndermişler çok çok çok mutlu oldum güzel dilekleriniz için teşekkür ederim. Yeni yılda güzel işleriniz olsun teşekkür ederim.

Restoran Cevabı

Yılın ilk siparişiyle güzel bir yıla başlayalım istedik, özellikle aradığınız için de biz çok teşekkür ederiz, umarım güzel bir yıl olur hepimiz için, çokça sevgilerimi iletiyorum, çok teşekkürler :).

Süperrrrrdiii.

2 ay önce
...u

Gercekten harikaydi ve cok lezzetliydi ilk defa pilavdan memnun kaldik tesekkur ederiz.

Online Market Siparişi
7/24 market alışverişini yapabileceğin Yemeksepeti Banabi'ye buradan geçebilirsin!