rider-banner-icon
  • Dünya Mutfağı
  • Tost & Sandviç
  • Express Teslimat

The Crush

TESLİMAT
4.6 üzerinden 5 yıldız, 34 inceleme
81154. Sk. No1/F
...n20.06.2026incirli mozerellalı sandviçi söyledim ben bayıldık arkadaşlarımla , tavsiye ederim
...r16.06.2026Kaç kere sipariş verdim bilmiyorum ama günün her saati yiyebilirim,elinize sağlık harika harikaa
...ü29.05.2026Güzel ve Marjinaldi yarısıyla bile doydum.
...ı22.05.2026Mükemmel lezzet ...
...N09.05.2026aşşşırı lezzetliydi💯
...E08.05.2026Cok lezzetliydi❤️
...l08.05.2026Her zamanki gibi çok beğendim. Hızlı ve özenle geliyor. Aşırı doyurucu ve lezzetli. Not kısmına yazdığımız şeyleri dikkate almaları çok hoş
...ı12.04.2026Daha önce acı reçelli sandviçini çok beğenmiştim, cookieleri de oldukça başarılı.
...n09.04.2026Her zaman Crush 2 yi yiyordum...bu sefer Crush 5 denedim...artık favorim Crush 5 oldu... gerçekten içi bol,doyurucu ve lezzetliydi...tavsiye ederim
...k30.03.2026Harika çok beğendim
...a22.03.2026Malzemeler gayet kaliteli ve taze, tadı çok güzel. Porsiyonu benzerlerine göre daha küçük görünse de ideal olduğunu düşünüyorum. Kullandıkları zeytinyağı da çok hafif çok güzel geldi.
...i22.03.2026Harika bir sandviç incir detayına bayıldım ❤️
...ı16.03.2026Geçen sefer churros u yemiştim çok güzeldi bu sefer de lotuslu cookie sini denedim tatlıları aşırı lezzetli.
...ş15.03.2026İlk kez denemek için söyledim çok çok memnun kaldım her şey çok taze malzeme dolu doluydu ayrıca bir cookie söyledim iki tane gönderip minik bi ikramda da bulunmuşsunuz çok teşekkür ederimm
...k19.03.2026Güzel ve tazeydi, sadece rokanın biraz daha az ve sapları ayıklanmış bir şekilde olmasını isterdim
...i07.04.2026Malzemeler kalitesiz değil fakat çok lezzetli de değildi.Ekmeği yeni yapılmamıştı,taze değildi ve buz gibiydi yeni dolaptan çıkmış gibi. Benzer başka yerden yediğim çok daha iyiydi. Ekmeği taze olmalı
...u10.06.2026Hayatımda yediğim en kötü sandvic olabilir o kadar kötüydü ki balzemişi gelip direkt ağzıma dökseydiniz dahaz midem bulanırdı ki normalde çok severim ilk deneyişimdi burayı maalesef kötü bi deneyimdi
...n22.04.2026İçine bozuk çilek koymuşsunuz hemde 1 tane okadar para veriyorum bozuk çilek koyuyorsunuz çok ayıp gerçekten
Tuesday,Saturday08:4519:00
Wednesday,Thursday08:3019:00
Friday09:0019:00
Sunday09:3017:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: