rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Tost & Sandviç
  • Express Teslimat

Calisto Sandviç & Kahvaltı

TESLİMAT
4.3 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Kurtuluş Sok. No5/A
...n19.06.2026Simit Kahvaltı tabağı sipariş ettim ve her şey taptaze geldi. Üstelik notunuz ve minik ikramınız için teşekkür ederim. Sanırım bundan sonra sürekli buradan sipariş edeceğim. :)
...v25.06.2026Son yudumuna kadar çok lezzetliydi. Teşekkür ederim.
...z25.06.2026Tek kelime,Harika!
...l25.06.2026İlk defa sipariş verdim her şey çok güzeldi elinize emeğinize sağlık
...n25.06.2026Çok iyi teşekkürler
...k24.06.2026hediyeniz için çok teşekkürler. her şey çok tazeydi.
...N24.06.2026cok güzel ve özenliydi cabuk geldi
...n23.06.2026Simit ve kahvaltınız tazeydi,yumurta sıcaktı,elinize sağlık. Hediye için de teşekkür ederim.Bir kadın işletmesi olarak çok iyi yerlere gelmenizi dilerim:)
...z23.06.2026On numara
...z20.06.2026elinize sağlık çok güzel olmuş ♥️
...r19.06.2026Gayet güzel
...y17.06.2026Yumurtalar sıcak teslim edildi her şey çok lezzetliydi ben sadece şöyle genel bi zeytinyağı gezdirilmesini isterdim ürünlerin üzerine :) ama genel olarak başarılıııı
...i16.06.2026Her şeyiyle mükemmeldi... sandviç hem çok lezzetli hemde çok büyük geldi. Ellerinize sağlık tekrar tekrar sipariş vereceğim.
...k14.06.2026Güzeldi ellerinize sağlık (:
...a13.06.2026çok beğendim, ellerinize sağlık 💚
...z13.06.2026Domates , salatalık , zeytin çok kaliteliydi. Yumurtada hiçbir koku yoktu. Yumurtaların soyulmuş olması 5 üzerinden 5. puanı hakketti.
...n12.06.2026çok özenli paketlenmişti lezzetliydi ellerinize sağlık🌸
...R10.06.2026Ha ri ka her gün olsa her gün yerim :)
...I10.06.2026Porsiyonlar ve lezzet çok iyiydi. Tekrar sipariş verilir.
...t08.06.2026Gayet beğendim peynir de acuka da simit de güzeldi bence ve kadın girişimci olması beni ekstra sevindirdi
...ğ08.06.2026Nazik hediyeniz ve Notunuz için teşekkürler sandviç çok lezzetliydi tekrardan mutlaka soyleyecegim
...K05.06.2026Güzel notunuz ve özenle hazırladığınız kahvaltı için teşekkür ederim kadın işletmeleri özellikle destekliyorum
...u05.06.2026İşini özenle yapan bir yer çok severek her sabah ofise söyletiyoruz ekipçe
...ç04.06.2026Gerçekten aşırı lezzetli ve doyurucu bir sandviçti tadına bayıldım teşekkür ederim
...k04.06.2026Siparişim çok taze ve lezzetliydi .Gönül rahatlığıyla tavsiye ederim ☺️
...m03.06.2026Çok lezzetli paketleme harika favori restoranlarımdan özenle hazırlanmış sandvicleri için çok teşekkür ederim
...ı01.06.2026Çok lezzetli özenle hazırlanmış paketlemenizde çok güzel teşekkür ederiz ellerinize sağlık özellikle pesto sos müthişti
...a16.04.2026Herşey çok güzeldi. portakal suyu fiyatına göre çok azdı tabi ama geri kalan herşey mükemmel kesinlikle tavsiye ederim. sandviç aynı görseldeki gibi birebir, güzelliğinden boyutuna
...n22.05.2026Taze, lezzetli, özenli… Çok memnunum ellerinize sağlık 👏
...a11.04.2026Oldukça lezzetli ve hızlı teslimattı. Yumurtayı soyarken elim yandı uzun süre. Oldukça lezzetli ayrıca her ürün
Monday,Tuesday,Thursday,Friday08:3016:00
Wednesday08:3015:15
Saturday09:3015:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: