rider-banner-icon
  • Kahve
  • Tatlı
  • Tost & Sandviç
  • Express Teslimat

Coffy

TESLİMAT
4.5 üzerinden 5 yıldız, 93 inceleme
15 Temmuz Mah. Koçman Cad. No:54/B Bağcılar İstanbul
...t22.06.2026keşke abone olma şansımız olsa her gün aynı saatte sipariş lezzet temizlik hazırlanış süre hepsi çok iyi
...n10.06.2026siparisimiz cok hizli geldi cok guzel paketlenmisti yiyecekler sicak kahveler tam ayarindaydi :) minik jestiniz icin de cok tesekkurler ❤️
...t09.06.2026olmayan bi ürün ne zaman gelecek diye yazmıştım siparişime ekleyip koymuşlar ellerinize emeğinize sağlık her sabah söylüyorum kahveler de sandviçlerde çok özenli temiz hazırlanıyor çok tatlısınız
...n20.05.2026Üçüncü siparişim oldu ve her zaman çok güzel geldi umarım kaliteyi bozmazsınız süpersiniz
...z15.05.2026Merhaba kahvelerin hepsi çok güzel ellerinize sağlık küçük hediyeniz için teşekkür ederiz
...a14.05.2026Çok sıcak geldi, teşekkür ederim. Lezzeti de güzeldi.
...i04.05.2026Teşekkür ederim🌺
...ş14.04.2026Macha çok güzeldi. Notlara dikkat ediyorlar çok hızlı geldi. Teşekkür ederim
...e12.04.2026Çok memnun kaldığım bir siparişti, minik ikramınız için de teşekkür ederim. Ellerinize sağlık.
...z02.04.2026Düzenli olarak kahvelerini ve yiyeceklerini tükettiğim harika bir işletme herkese tavsiye ederim :)
...m25.03.2026Latte ve dere otlu ev poğaçası istedim. Lezzetli, sıcak ve hızlı geldi. Emeği geçen herkese teşekkürler. Elinize sağlık.
...n24.03.2026Çok hızlı ve sıcak geldi. Ürünler güzel paketlenmişti. Elinize sağlık
...r23.03.2026siparişim çok hızlı teslim edildi kuryeye ve restorana teşekkür ederim
...n20.03.2026Kahvesi ve sandwichleri lezzetli.Tavsiye ederim.
...c08.03.2026Kahvesi de muffinleri de sandviç de harika kaç kere sipariş verdim bilmiyorum hepsi çok lezzetli rustik ekmeğinebayıldım özellikle ayrıca hep minik bir hediye de koyuyorlar çok teşekkür ederim
...z27.02.2026içecekler hızlı ve sıcak geldi teşekkürler.
...r13.02.2026Çok hızlı geldi sandviç güzeldi küçük ikramları da vardı teşekkür ederim
...n10.02.2026sıcak ve hızlı geldi ayrıca hediye bırakmışlardı
...i07.02.2026Çok güzeldi hızlı geldi
...ç30.01.2026Mükemmel hizmet tatlı ve sandviçe bayıldım
...z20.01.2026Harika. Daha önceki iş yerimdende veriyordum buraya gelmenize çok secindim. Elinize sağlıkkk
...l30.03.2026aslinda cok memnun kalamadim. tatlı cözülmeden yollanmis ama yenmicek gibide degildi guzeldı yınede.hedıye olarak cıkolatada yollamislar. cok tesekkur ederım.
...r06.03.2026Sandviç ekmeği taş gibi olmuş yiyemedim
...l22.05.2026Ekmeğin üstü aşırı kuru ve sert geldi!
...r12.02.2026sandvic yanık geldi, kahve de acıydı
...n15.04.2026Sufle pişmeden gönderilmiş şaka gibi
...R27.02.2026bu ne alakasiz bir gonderim. ben ne yemek istersem onu siparis vermiyorum marka kafasina gore gonderiyor resmen. rezalet. hizmet seviyesi 0
...z25.02.2026içerde lattem gerçekten eksik gelmiş kurye dönmemiş poşete baktım bildiğin özensizce bilerek yapmışlar tadı da kötüydü burdan almayın
...ı18.02.2026Taş gibi sandivic gönderdiler fümeli sandivic sipariş vermeme rağmen icnde füme yoktu ve ekmek farklı geldi ısıramadım bile kesinlikle burdan sipariş vermeyin
...n13.02.2026abi niye yanlis gonderiyorsunuz gozunuzu seveyim
Monday08:3017:45
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday08:0017:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0385055520800012