rider-banner-icon
  • International
  • Restaurant Delivery

Bi Bowl

Rating 5 out of 5 stars, 60 reviews
Ahmet Pembegüllü Blv. 77
...t3/31/2026çok güzel
...z11/21/2025başarılı
...k11/13/2025porsiyon büyük lezzet çok iyi ikramınız için de teşekkür ederim elinize sağlık
...r11/7/2025İkramınız için teskkurler çok lezzetliydi kuryenizde cok hızlıydı
...t11/6/2025dağ kekikli çok güzeldi yanındaki tatlı da çok iyi gitti çok beğenip ikinciye söyledim şimdi
...ı10/22/2025Çok doyurucu yanında ki puf için teşekkür ederim ❤️
...n10/22/2025Porsiyonlamanız çok iyiydi fazlasıyla doydum ve lezzet mükkemmeldi 🤌🏻
...e10/15/2025Neredeyse hepsini sipariş etmişizdir hem doyurucu hem uygun fiyatlı
...k10/15/2025lezzet ötesi ❤❤❤
...ş10/14/2025Hiç yorum yoktu ama çok güzel geldi yanında bir de ikram ev yapımı kek göndermişler. Tek önerim bowl içindeki ürünleri kumpirdeki gibi kendimiz seçebilsek süper olurdu:)
...n10/11/2025ellerinize sağlık mükemmel di
...A9/26/2025Tadı herşeyi çok güzeldi aşırııığ beğendim. Tekrar spariş vermeyi çok istiyorum ama bi türlü pos cihazını haledemediğiniz için spariş veremiyorum lütfen kapıda kredi kartı ile ödeme yöntemini düzeltin
...i11/11/2025lezzetine diyecek yok özellikle de kekiklisine. tabak bol boldu bi kişiyi rahat doyurur. bi yıldız eksik verdim o da çatal kasık koymayı unuttulları icin otelden calmak durumunda kaldık.
...k11/3/2025Güzeldi sadece pilav biraz kuru ve tavuk miktarı az gibi geldi
...l10/14/2025Fazlasıyla doyurucu. Çabuk geldi. İkram için teşekkür ederim.
...n1/15/2026Beklemiş tavuk tadı aldım. Orta diyebilirim tadı için. Doyurucu
...k12/11/2025Mezeleri güzel ama tavuk kötüydü hep deriliydi barbekülü olanında barbekü tadı gelmiyordu…
...e11/26/2025Hepsi güzeldi ama tavuğun tadı değişik geldi barbekü soslu değil gibiydi ve aşırı deriliydi. Dilim kek için teşekkürler
...z11/25/2025tat mükemmelde çok p0rnografik fiyatlar
...l1/16/2026Lezzet olarak çok iyi değil ama tek kişi için yeterli miktarda
...l10/15/2025Mezeler güzeldi ama tavuk için aynı şeyi söyleyemeyeceğim kıkırdak yani yumuşak kısımları çok vardı yiyemedim 😢
...u2/19/2026Yediğim en kötü bowldu. Tavuğu aşırı kokuyordu beklemiş tavuğu haşlamışlar gibi.mezelerinde de çok keskin bi koku vardı ,arkadaşımla sipariş etmiştik denemek için yorumlara aldandık.
...r2/17/2026Tavuk bozuk gibiydi
...ı1/31/2026Tavuklar çiğ geldi dağ kekikli istedim körili geldi yiyemedim çöpe döktüm bir daha sipariş vermem
...n1/6/2026Barbekülü bowl söyledim. Tabakta tavuk hariç diğer tüm elementler başarılı olmasına karşın tavuktan garip bir tat aldım . Tavuk ayrıca kokuyordu. Korktuğum için yemeyi bıraktım.
...n11/26/2025Max 40 dk görünen teslimat 80dkda yapıldı, uygulamada 45. Dkda teslim edildi gösterdikleri için uygulamadan iptal edemedim, dükkanı aramama rağmen açan dönen olmadı, gelen yemek soğuk ve karışmıştı.
...n11/24/2025Tavuklar resmen kokuyor bozuktu çöpe döktük ve içecekler eksik geldi üstüne tabağın içinde olan bir şeye alerjim olduğu için çıkarılmasını not ettim ama asla nota bakmıyorlar töbe daha burdan yemem
...n11/24/2025Asla tavsiye etmiyorum
...g11/22/202517.30 da verdiğim sipariş 18.45 de geldi. Soğuktu. Zaten 40 dk kuryede kaldı. Ne canlı takip yapılabiliyor ne de tahmini teslimat süresi veriliyor. Telefon da açılmıyo.Sadece oturup bekleyebiliyorsun.
...n11/21/2025hiç yıldız vermek istedim ama öyle bir seçenek yoktu. fotoğraflara aldanmayın. acı soslu kremalı tavuk bowl siparişi verdim sulu yemek gibi tavuk sote geldi. pilav neredeyse hiç yoktu.mezeler de kötü
Friday11:3019:00

Restaurant information

KEP Address: nurten.akcam@hs01.kep.tr

MERSIS number:

Legal Name

Nurten Akçam

Bi Bowl