52044. Sk. No:19/A...k09.02.2026Niye az yıldızlı burası çok güzeldi ellerinize sağlık 5 yıldız verdim gerçekten tadı görünüşü hızı 100 de yüz
...m07.02.2026Servis hız lezzet çok güzel elinize sağlık
...r16.12.2025Hiç düşünmeden sipariş verebileceğiniz bir mekan. Yemekleri lezzetli, sipariş teslimi çok hızlı. Ayrıca yemek soğumasın diye de föy’e sarmanız kral hareketti. 10 yıldız…
...k23.12.2025ekmek somun olsun notunu gormemelerine ragmen 3 yildiz yemek iyiydi ama somun olsa daha mutlu olurduk
...ş11.02.2026Yanmış ekmek göndermişler kokudan yiyemedik bi daha sipariş vermeyeceğim yer oldu teşekkürler
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday10:3016:30