rider-banner-icon
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Misprofiterol

TESLİMAT
3.4 üzerinden 5 yıldız, 33 inceleme
Ankara Cd. 73/B
...k04.05.2026Kurye arkadaşa çok çok teşekkür ediyorum :)
...a02.05.2026Çikolata sosunun fazla olmasını isterdim
...n03.01.2026ellerinize sağlık uzun zamandır böyle profiterol yemiyorduk çok güzel tavsiye ederim
...ş19.12.2025teslimat da tatlılar da çok güzeldi. kuryeden de özürlerimi diliyorum mevcut konum seçmiştim o da yanlıs girmiş sanırsam eczane ismi de yeni değiştiği için değiştirememiştim, teşekkürler.
...l18.12.2025Hafif ve lezzetliydi geldiği gibi yuttuk.
...t01.12.2025mükemmeldi içi çıtır çikolatası bol çok güzeldi
...Ş25.11.2025Lezzetli fakat biraz daha kendinizi geliştirmeniz adına puanlıyorum acımasız olmanın anlamı yok iyi çalışmalar
...n17.04.2026Karamelli profiterolün karamelli kremasına çıtır olmasına bayıldık sadece karamel sosla ve badem fındık vs ile üstünü süslemiş olsaydınız çok daha güzel olabilirdi
...I10.01.2026karışık çikolatalı istedim sadece çikolatalı geldi ya da ben fark edemedim çikolatası da biraz acıydı
...i19.11.2025İlk aldığımda çok iyiydi fakat ikinci siparişimde yumurta kokuyordu
...ç24.12.2025sürekli gidip aldığım ya da sipariş ettiğim bir yer lezzete lafım yok çok seviyorum ama burda kuponum vardı kuponla söylediğim için sanırım sosu o kadar azdı ki resmen dokundurulmuş üzüldüm
...s18.10.2025çikolata sosunda çikolata tadı alınmıyor iç dolgusu krem şanti gibi pataşu hamuru çıtır güzel
...n03.05.2026ürün geldi tatı cok kötü cikolata acı ve koyu profiterol kırılmıs ezik bayatlamış heralde kimseye tavsiye etmiyorum
...a05.04.202615 adet söyledik 12 adet göndermişler fotoğrafı da mevcut yazık günah
...n08.02.2026Çikolatasıda güzel değildi hamuruda .
...l03.01.2026Bildiğiniz sosu hazır çikolata sosu, sıfır çikolata tadı lezzet, topların içi bomboş asla değmez
...n19.12.2025sipariş verdiğim ürün sitede 1,2 kg yazmakta fakat gelen ürün 906 gr geldi yani 1/4 eksik paketi açmadan önceki tartımın fotosu var gönderebilirim
...n08.12.2025biraz gelistirmeniz lazım cikolataları pek beğenemedik daha tatlı güzel bi çikolata kullanmanizi tavsiye ederim hamur fena değil bi tık daha taze olabilir iç kreması da daha iyi olabilir tatsızdı..
...a05.12.2025Asla gözüktüğü gibi gelmedi, ellerinde sallaya sallaya getirdikleri için olanda zaten birbirine karışmış mama gibi olmuş
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday12:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: