rider-banner-icon
  • Dessert
  • Express Delivery

Cadı'nın Evi

Express
Rating 4.9 out of 5 stars, 70 reviews
KILIÇARSLAN MAH. MUHSIN YAZICIOGLU BLV. NO: 15 B MERKEZ/ BOLU
...u11/27/2025Afife isimli tatlı çok lezzetliydi. Özenle teslim edildi. Ayrıca renkli ve gayet şık şekilde paketlenmesi de güzeldi. Teşekkürler.
...ı11/20/2025Gayet güzel. Kurye çok nazikti 5 yıldız ona :)
...r11/14/2025süper çok lezzetli süper
...n11/17/2025Kurye nazik ve hızlıydı bunun için teşekkürler. Tatlılarınız da güzel yalnız kavanozun ve servisin dışında çikolata lekeleri vardı hijyene dikkat edilmesini tavsiye ederim.
...n11/14/2025Lezzet olarak problem yok ama restorantda yediğimiz porsiyon aynı değildi ondan kırdım yoksa lezzet ve hız olarak mükemmel
...u11/8/2025elimizlemi yiyecez bı kaşık peçete koyaydnz
...n2/11/2026Kısa sürede geldi, çok lezzetliydi, paketleme de çok güzeldi ✨
...i2/7/2026Hızlı geldi, gelen ürün de gayet güzeldi.
...a1/23/2026Öncelikle çok hızlı şekilde geldi çikolata biraz donuktu ama normal tabii ki hava şartları çok lezzetliydi keske biraz daha uygun fiyatlar olsa:( ellerinize sağlık
...ş11/4/2025Letafet tatlısını özel olarak çok beğeniyorum.
...n9/28/2025Her zamanki gibi çok lezzetliydi paket özenli ve hızlı geldi
...i9/27/2025mükemmel bi lezzet aynı resimde ki gibi geldi cok cok lezzetliydi😍
...ç9/27/2025Çok güzeldiii
...n11/2/2025Efsane ötesi tatlılar
...n9/22/2025Lezzet, özen ve incelik hepsi bir aradaydı. Notlar için ayrıca teşekkürler, çok takdir ettim 👌
...a9/22/2025Tatlı çok güzeldi milkshake de ikram için teşekkür ederim :))
...r9/22/2025Çok sevindim yemeksepetine gelmenizee.Çok hızlıydı lezzet her zamanki gibi şahane 🥰
...o9/22/2025Tatli güzeldi ama porsiyonu bana biraz az geldi. Daha fazla olabilirdi. Küçük hediye icin teşekkür ederim.
...ı10/29/2025Bolu'da sipariş verdiğim en iyi işletme. Gerçekten çok kibar ve güleryüzlü çalışanları var. İşlerini hakkıyla yapıyorlar. Tatlıları ve içecekleri zaten dillere destan. Kesinlikle tavsiye ederim.
...ş10/26/2025O kadar iyilerki bu sektörde boluya gelmeleri çok iyi oldu..
...n10/2/2025Tatlılar çok çok iyi favori tatlımı seçerken zorlanıyorum. (Benna ve Afafet) Tatlı şeflerinin ellerine emeğine sağlık �
...n10/2/2025Bu lezzetin artık evden de ulaşılabilir olması harika olmuş 🤌
...u12/3/2025Kurye ile ilgili problem yüzünden puanlama
...y12/1/2025teslimat hızlı tadını hiç beğenmedim
...ı10/24/2025smurff de kavun sos istemedim ama kokusu kavuna benzediği için emin olamadım ve içmedim bilgilendirmek için bir not olabilirdi ama evdekiler çok beğendi,caramel espresso çok güzeldi.
...a10/7/2025Lezzeti çok iyii ama sanki porsiyon biraz küçük gibi geldi.
...ş2/3/20262 farklı tatlı söyledik, çikolataların tadı kötü ve donmuş halde geldi, kremaları da kesinlikle geliştirilmeli, uzun bir süre tekrar şans vermeyi düşünmüyorum
...k12/19/2025Çekirdekli meyve olan tatlıların (örn vişne) çekirdekleri içinde mi değil mi lütfen bundan sonra kontrol ediniz. Şanslıyız ki bizim kırılmadı ama başka birinin dişi kırılabilir
...a12/16/2025assırııı yavas geldi
...ş11/14/2025Extra ödediğim crunch aşırı küçüktü 110 tlye 1 adet crunch değmez.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday12:0023:45

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number: 0610151745800001