rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Express Teslimat

Metro Sarıyer Börekcisi & Kahvaltı

TESLİMAT
2.7 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Hunat Mah. Uluğ Sk. No:19/B
...z15.02.2026Çok iyiydi ürünler sıcaktı teşekkür ederim
...n04.01.2026Hayatımda böyle bir börek yemedim şahaneydi vallahi
...ş26.11.2025ALLAHİM COK GÜZEL BİSİ tap taze geldi notu dikkate aldığınız için cok tesekkür ederim🥹 Siparİsi verdim 15 dk içinde sıcacık geldi resmen öldüm bittim tadina
...r07.09.2025gayet lezzetli ve sıcaktı ellerinize sağlık hızlı teslimat içinde teşekkür ederim.
...n11.07.2025her sey harika
...n06.07.2025Güzel beğendim teslimattta gecikmedi tşk ederim
...t11.09.2025her zaman ki gibi güzel ve lezzetliydi
...ş02.05.2026Patatesli börek gelmedi. Küt böreği az geldi. Sıcaklık ortalamaydı. Peynirli börekte çok koyulmuştu.
...ı11.07.2025Böreğin lezzet bakımından sıkıntısı yok ama 1 kiloylada alakası yok 1 porsiyondan biraz fazla geldi çok şaşırdık.
...ş29.05.2026kavurmalı tostun tadı berbattı
...s12.04.2026hersey iyi guzel porsiyon doyurucu patatesli yerine peynirli geldi onada tmm ama küçük kıllar cikti
...ç14.12.2025hayatımda yediğim en lezzetsiz böreklerdi biraz baharat biraz tuz atın hiç değilse patatesler fena değildi
...Z02.11.2025SİMİTLER YANIK GELDİ ÇÖPE ATTIK SÜREKLİ SİPARİŞ VERDİĞİM SARIYER BÖREKÇİ ZANETTİM YANLIŞ RESTORANTI SEÇMİŞİM .. HAYAL KIRIKLIĞI ÇOK HIZLI GELDİ HARİCİ KÖTÜ
...ı15.10.2025Küt böreği fena değildi , portakal suyunun birazı dökülmüştü ama bu kuryenin suçuydu poşette ters dönmüştü ,kıymalı börekte söyledim ama getirmediler iade yapıldı.
...n03.09.2025çok yağlı ve güzel deildi
...l19.05.2026eksik ürün göndermişler
...n16.08.2025börek fazla yağlı. daha az yağlı olabilirdi.
...n12.05.2026Yağsız gözleme güzel bir deneyim oldu teşekkürler
...ı10.05.20262 tane ayran siparişi geçmiştim böreğin simitin yanında 2 tane vişne suyu meyve suyu geldi
...n28.04.2026Peynirli istedim etli göndermişler tadi güzel değildi tostun yanında ki patates pişmemiş tavsiye etmiyorum çiğ çiğ göndermişler herşeyi
...t22.04.2026İçinde kıyma çok az paket gelir gelmez soğan kokusu yayılıyor çok soğanlı lezzeti iyi değil
...n15.04.2026Yanlış yemek gönderiyorsunuz hala çözüm sunmuyorsunuz
...r29.03.2026Yediğim hiçbir kol böreği buna benzemez resmen su böreğine benzer bişey dilimlemiş göndermişler tadıda çok kötü
...l22.02.2026patalesli sipariş veriyorum yarisi kiymali geliyor eğer istesem kiymali spariş verirdim aşırı yağli tavsiye etmem kesinlikle
...k16.02.2026eksik sipariş
...n09.01.2026siparişi miz yanlış gönderildi
...z07.01.2026Nasıl rezalet börek göndermişsiniz verdiğim paraya yazık ya insan biraz özenir resimdekiyle alakası yok
...m28.12.2025Yorumlarda küt böreğinin gelmemesine ve istenilen çeşitte gelmemesini yazmışlarda , deneyeyim dedim öyleymiş. Normalde az da olsa geliyormuş ama benimkini hiç göndermediler. Peynirli geldi tadı dakötü
...z15.12.2025İstediğim siparişi getirmediler patatesli istedim kıymalı gönderdiler bi daha tercih etmeyeceğim
...t10.12.2025böyle rezillik görmedim yanlış sipariş getirmek nedir
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday07:0022:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: