Şans İskenderun Döneri, Büyükdere

Şifremi Unuttum
veya
Üyeliğiniz yok mu? Üye Ol!
Restoran Puanları
Hız 8,1
Servis 7,1
Lezzet 6,9
Minimum Paket Tutarı
7,00 TL
Çalışma Saatleri (bugün)
11:00 - 04:00
Servis Süresi (ortalama)
45 dk.
Bu restoranın en çok satılan ve en favori ürünleri

Yemeksepeti kullanıcıları tarafından en çok sipariş edilen ve en çok favori olarak belirtilen ürünler.

Çalışma Saatleri
Pazartesi
11:00 - 04:00
Salı
11:00 - 04:00
Çarşamba
11:00 - 04:00
Perşembe
11:00 - 04:00
Cuma
11:00 - 04:00
Cumartesi
11:00 - 04:00
Pazar
11:00 - 04:00
Pazartesi
11:00 - 04:00
Servis Süresi:
45 dakika (ortalama)
Promosyonlar

Sadece Yemeksepeti'nde, 'Seçilmiş Menü (Tavuk Döner Dürüm)' 9 TL yerine 8 TL!

Sadece Yemeksepeti'nde, 'Seçilmiş Menü (Tavuk Döner)' 13 TL yerine 11,7 TL!

Sadece Yemeksepeti'nde, 'Seçilmiş Menü (Tavuk Zurna Dürüm)' 12 TL yerine 10,75 TL!

Ödeme Şekilleri

Online Kredi/Banka Kartı

Nakit

Kredi Kartı

Cüzdan

Bilgiler

Kep Adresi: --- İşletme Adı: Şans İskenderun Döneri Vergi No / Mersis Numarası: ---
Restorana yapılan yorumlar (102 yorum)
e...u
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
1 gün önce - 01:35

Kırmayıp bi dolu turşu göndermişler :) muhteşemsiniz.

o...z
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
3 gün önce - 16:57

Gayet başarılı tavsiye edilir..

s...8
Hız: 7
|
Servis: 7
|
Lezzet: 5
4 gün önce - 02:50

Soğuk.

i...1
Hız: 8
|
Servis: 5
|
Lezzet: 1
6 gün önce - 21:20

Dönerin malzemesi zaten az bir dürümün içi sırf yanık koymuşlar ayıp hep kömürdü döner.

g...a
Hız: 1
|
Servis: 1
|
Lezzet: 1
7 gün önce - 22:57

Cidden eski halinizden eser yok, tavsiye etmiyorum.

Restoran Cevabı:

Damak tadınıza uygun olmayabilir. Eleştire de bilirsiniz ama başkasına uyarı da bulunmak şık değil. Ayrıca bunu yemek sepetinin yayınlaması ne kadar ticari ahlakla bağdaşıyor?

f...3
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
7 gün önce - 19:49

Ellerinize saglik.

a...r
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
8 gün önce - 19:45

Süperdi.

e...i
Hız: 3
|
Servis: 1
|
Lezzet: 1
8 gün önce - 03:07

Gece her zaman yediğimiz dönerci kapalı olduğu için mecburen söyledik. Uzun zaman önce bir daha şansdan döner yemicem içi full deri ve pahalı dedim bi umut değişmişler midir diye bekledim ama yine full deri yine aynı fiyat bir de zorla çalışan paketçi eklenince açlıktan ölsemde yemem bi daha.

a...r
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
10 gün önce - 23:10

Böyle devam. Gayet lezzetli.

a...6
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
10 gün önce - 00:47

Her şeyiyle on numara özellikle nerdeyse sipariş ekranını kapatmadan siparişimin gelmesi efsane.

b...6
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
11 gün önce - 20:19

Herşey güzeldi şişko bünyamin paketleri hızlı getiriyo.

o...2
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
15 gün önce - 17:22

Varya siz adamsınız. Ceyhan prensi adanaaaa.

i...s
Hız: 1
|
Servis: 1
|
Lezzet: 8
16 gün önce - 19:48

Ozellikle zile basmayin cocuk uyuyo yazmama rağmen basip uyandirdiniz cocugu 2 saat ugrastik tekrar uyutmak icin.

a...r
Hız: 10
|
Servis: 8
|
Lezzet: 9
23 gün önce - 22:37

Dönerlere domates eklersek daha lezzetli olur.

a...9
Hız: 9
|
Servis: 10
|
Lezzet: 9
23 gün önce - 02:25

Allah razı olsun sızın gıbı döner yapanlara bileğinize sağlık bol turşu olsun dedik koydunuz adamsınız.

f...3
Hız: 1
|
Servis: 1
|
Lezzet: 1
24 gün önce - 03:29

O durumlerin icindeki sos nerde acaba hicmi koymadiniz kaldiki iyiki koymamissiniz icindeki donerin rezilligi ortada bidaha siparos verenin aklina vah haline...

a...t
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
25 gün önce - 15:20

Burası gerçekten çok iyi, iyi ki varsınız :).

l...a
Hız: 8
|
Servis: 3
|
Lezzet: 1
26 gün önce - 13:14

Yediğim şey döner falan değildi cigkofteydi içine o kadar marul konmuş ki etrafı sarili olmasına ragmen lavasin bile tadını alamadım gerek zam olsun gerek gittikçe kötüleşen tadi söyleyecek tek bir sey var üzdün beni şans.

Restoran Cevabı:

Marulun fazla olmasındaki eleştiriniz haklı olabilir fakat zam konusunda yanılıyorsunuz. Çünkü işletmemiz açıldığı günden beri çiğ köfteye herhangi bir zam yapmamıştır.

a...t
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
29 gün önce - 20:30

Olağanüstü hızlı, sıcak ve lezzetliydi. Kesinlikle kusursuz!

Restoran Cevabı:

Teşekkürler... Afiyet olsun.

m...e
Hız: 10
|
Servis: 6
|
Lezzet: 4
1 ay önce - 19:07

Sadece içinde salata vardı ve tavukların çoğu pişmemişti.

U...6
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
1 ay önce - 16:49

Harika.

e...a
Hız: 9
|
Servis: 8
|
Lezzet: 6
1 ay önce - 23:28

Tavugu azaltmayin lutfen.

Restoran Cevabı:

Bütün ürünlerimizde tavuk tartılarak konulmaktadır. Standartı bozmayacağımızdan emin olabilirsiniz ama yine de gözden kaçan bir şey olduysa özür dileriz.

c...z
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
1 ay önce - 11:37

Kırmızı bufflı kardeşim adam gibi adam kral adam. Ustanında eline koluna sağlık.

d...a
Hız: 9
|
Servis: 5
|
Lezzet: 5
1 ay önce - 19:41

Çabuk gelmesine geliyor da kocaman dürümün yanına 3 tane biber ve 3 dilim salatalık turşususu komik oluyor hemde fazla olmasını rica ettiğim halde pipet koymamışsınız peçete koymamışsınız servis berbat dürümde lavaş içine lavaş bidahakine et de koyun içine lütfen.

b...e
Hız: 10
|
Servis: 9
|
Lezzet: 8
1 ay önce - 15:04

Güzel olmuş eline sağlık.

p...9
Hız: 7
|
Servis: 7
|
Lezzet: 7
1 ay önce - 13:32

Çok hızlı bir şekilde geldi ve lezzetlidir.

s...k
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
1 ay önce - 13:01

Fiyatı pahalı olsada çok güzel gerçekten.

k...i
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
1 ay önce - 18:23

Sipariş vermemden 8 dakika sonra kapımdaydılar. Bu hızı ve lezzeti seviyorum.

s...k
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
1 ay önce - 13:21

Gayet iyiydi sosu azdı sadece.

s...3
Hız: 1
|
Servis: 1
|
Lezzet: 6
1 ay önce - 19:26

5 dakikalık mesafeden 1 saat içinde geliyor ve üstüne üstlük soğuk getiriliyor.