Tuğra Dürüm, Kınıklı (Çamlaraltı Mah.)

Şifremi Unuttum
veya
Üyeliğiniz yok mu? Üye Ol!
Restoran Puanları
Hız 7,3
Servis 7,5
Lezzet 7,6
Minimum Paket Tutarı
7,00 TL
Çalışma Saatleri (bugün)
11:00 - 01:00
Servis Süresi (ortalama)
45 dk.
Bu restoranın en çok satılan ve en favori ürünleri

Yemeksepeti kullanıcıları tarafından en çok sipariş edilen ve en çok favori olarak belirtilen ürünler.

  • Yeşillik, domates, isteğe göre soğan

    5,00 TL
  • Yeşillik, domates, isteğe göre soğan

    7,00 TL
  • Patates püresi, pilav, közlenmiş biber, domates, patates kızartması

    10,00 TL
  • Yeşillik, domates, isteğe göre soğan

    5,00 TL
  • Yeşillik, domates, isteğe göre soğan

    7,00 TL
  • Patates püresi, pilav, közlenmiş biber, domates, patates kızartması

    10,00 TL
Çalışma Saatleri
Pazartesi
11:00 - 01:00
Salı
11:00 - 01:00
Çarşamba
11:00 - 01:00
Perşembe
11:00 - 01:00
Cuma
11:00 - 01:00
Cumartesi
11:00 - 01:00
Pazar
11:00 - 01:00
Cuma
11:00 - 01:00
Servis Süresi:
45 dakika (ortalama)
Uyarılar

Basma Sanayi Caddesi bölgesine minimum paket gönderim tutarı 15 TL'dir.

Ödeme Şekilleri

Online Kredi/Banka Kartı

Nakit

Kredi Kartı

Cüzdan

Bilgiler

Kep Adresi: --- İşletme Adı: Tuğra Dürüm Vergi No / Mersis Numarası: ---
Restorana yapılan yorumlar (106 yorum)
h...4
Hız: 1
|
Servis: 1
|
Lezzet: 5
3 gün önce - 15:06

Servis çok yavaştı bir buçuk saatte anca gelebildi yazık yani.

d...t
Hız: 6
|
Servis: 1
|
Lezzet: 1
6 gün önce - 22:06

Ekmek arası tavuk 2haftadır yok. Menüden kaldırılsa daha iyi olur.

e..._
Hız: 6
|
Servis: 6
|
Lezzet: 7
6 gün önce - 01:31

Genel olarak fena değil daha da geliştirilebilir.

g...k
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
9 gün önce - 19:44

Artık notlar dikkate alınıyor. Herşeyiyle mükemmel...

m...5
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
9 gün önce - 12:09

Mükemmelll.

m...5
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
10 gün önce - 11:34

Izgara tavuğun tadı çok lezzetliydi, paketleme ve içindeki yiyecekler eksiksiz muazzam ve nefis, kusursuz geldi teşekkürler.

b...u
Hız: 1
|
Servis: 7
|
Lezzet: 9
10 gün önce - 01:41

Lezzeti güzel fakat yavaşlamış.

y...1
Hız: 9
|
Servis: 9
|
Lezzet: 9
11 gün önce - 22:14

Bir klasik...

e...8
Hız: 8
|
Servis: 5
|
Lezzet: 8
13 gün önce - 19:59

Menüde patates kızartması var yazıyor ama patates kızartması gelmiyor.

m...0
Hız: 6
|
Servis: 7
|
Lezzet: 7
14 gün önce - 12:30

40 dkda geldi.

d...m
Hız: 1
|
Servis: 1
|
Lezzet: 1
16 gün önce - 17:29

Servis yavaş kurye ve restoran ilesitimi yok örnek veriyorum siparisi iptal ettim evden çıkıyorum kapıda kurye ile karilasiyoruz siparişinizi getirdim diyo ıptal ettikten 10 dk sonra falan.

h...4
Hız: 5
|
Servis: 8
|
Lezzet: 1
16 gün önce - 15:37

Ekmek buz gibi ve istediğim gibi değildi yeşillikten eser yoktu urfa dürümünün içinde.

o...0
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
17 gün önce - 19:45

Herzmanki gibi 10numara 5.

k...7
Hız: 1
|
Servis: 1
|
Lezzet: 1
17 gün önce - 15:36

Geliyor 50 dakikada. Buz gibi. Ekmek olmuş taş gibi. İçi leziz olsa ne fayda ısıramadım ki.

m...s
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
18 gün önce - 18:57

Tavuk ızgara 1 numara.

i...1
Hız: 7
|
Servis: 1
|
Lezzet: 4
22 gün önce - 00:24

Lezzet konusunda bir sorun yok ama siparis soğuk geldi servis 0.

k...o
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
23 gün önce - 01:38

İyi.

h...w
Hız: 1
|
Servis: 1
|
Lezzet: 1
27 gün önce - 21:10

Siparişler gezdik ten sonra bize soğuk bi şekilde geldi.

s...e
Hız: 3
|
Servis: 3
|
Lezzet: 3
28 gün önce - 21:05

Artık eskisi kadar lezzetli değil... Durumde lezzet tat yok malesef.

s...n
Hız: 7
|
Servis: 7
|
Lezzet: 1
29 gün önce - 02:34

Ne yazık ki döner iyi pişmemişti.

e...u
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
30 gün önce - 17:41

Kapıda pişiriyorlar arkadaşlar, 5 dkda sıcacık geldi her zamanki gibi. Lezzette enfes, teşekkürler tuğra!

k...7
Hız: 4
|
Servis: 1
|
Lezzet: 1
1 ay önce - 21:56

Acıdan nefret ederim acı olmasaydı iyiydi.

g...k
Hız: 5
|
Servis: 1
|
Lezzet: 9
1 ay önce - 18:01

800k yasuo gibi.

m...4
Hız: 7
|
Servis: 7
|
Lezzet: 7
1 ay önce - 18:21

Bazen soğuk geliyor yine de güzel lezzetli.

g...0
Hız: 3
|
Servis: 1
|
Lezzet: 3
1 ay önce - 22:50

Izgara tavuk sipariş verdik lezzetini açıkçası anlayamadık çünkü paket karman çormandı her şey birbirine girmiş, şiparişte belirtilen patates püresi falan da yoktu içinde açıkçası resmen buradan tekrar sipariş vermeyin dercesine paket göndermişler...

a...4
Hız: 6
|
Servis: 6
|
Lezzet: 6
1 ay önce - 22:06

Soğuktu.

y...k
Hız: 7
|
Servis: 7
|
Lezzet: 7
1 ay önce - 01:06

Hoş.

g...t
Hız: 7
|
Servis: 1
|
Lezzet: 6
1 ay önce - 15:26

Menüde yazan bir şey eğer bittiyse kalmadıysa onu koymadan yollamak yerine bi arayıp söyleseniz belki iptal etmek isteriz. Hoş bi şey değil yaptığınız insanlar orada yazan neyse onu bekleyerek sipariş veriyor.

a...9
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
1 ay önce - 13:09

Böyle devam.

s...n
Hız: 10
|
Servis: 10
|
Lezzet: 10
1 ay önce - 19:44

Tebrikler gayet başarılı.