rider-banner-icon
  • Burger
  • Express Teslimat

Arjantin Burger

TESLİMAT
4.3 üzerinden 5 yıldız, 15000+ inceleme
Cumhuriyet Cad. Plajyolu No: 15/A*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...n29.04.2026Tek kelimeyle mükemmel 😌
...z15.04.2026Çok lezzetliydi, ekmeği yumuşacık ve doyurucu
...u25.03.2026ilk defa bir restoran hakkında görüş bildiriyorum her bakımdan çok lezzetliydi ekmeğinin yumuşaklığı, köftesinin lezzeti ve içinin doluluğu çok güzeldi ellerinize sağlık.
...s27.01.2026Ürün süper ama fiyatı bir tık pahali gibi
...n23.01.2026Sizi bir arkadaşın tavsiyesiyle keşfettim.. Bu ikinci siparişim ve hayatımda yediğim en iyilerden.. Bundan sonra müdavinizim.. Ellerinize sağlık.. Hayırlı işleriniz olsun..🤗💜
...z26.12.2025Bir yemeğin her parçası mı güzel olur ya. Ekmeği ayrı güzel, eti ayrı sosu ayrı patatesi ayrı soğan halkası ayrı 😂 ellerinize sağlık
...ş24.12.2025Her zaman mükemmel. Sadece ketçap mayonez markasını değişmeniz bence iyi olacak
...l19.12.2025Güzeldi.
...l10.11.2025Her zaman ki gibi çok güzeldi.
...u06.11.2025Islak hamburger kötü diyemem ama iyi de diyemem, ortalama. Ama diğerleri her zamanki gibi süperdi.
...n20.10.2025Restoranlarında da topluca yiyorduk aynı kaliteyle gönderim yapıyorlar
...i06.09.2025Bu lezzet degil baska bisi ötesi yok
...i30.08.2025Cok lezizzzz
...i29.08.2025Her zaman aynı güzellikte
...u26.08.2025Teşekkürler ama keşke notları dikkate alsanız. Sos olarak sarımsaklı mayonez istemiştim ama garlic sos geldi, 4 değil 3 taneydi.
...i25.08.2025Müthiş..
...i25.08.2025Cok iyi lezzet
...u04.05.2026İyi ama keşke notlara dikkat etseniz. Notlarda istediğim sosu gönderseniz daha iyi olabilir.
...ı05.02.2026Gayet lezzetli ve güzel de hamburgerlerin eti biraz fazla pişmişti, ızgara çizgileri fazla siyahlaşmıştı. Onun haricinde hiç bir sorumun yok.
...n21.04.2026Köfteyi beğenmedim diğer her şey güzeldi
...r14.05.2026Et guzel ama islak hamburger soyledim ipislak hamburger gondermisler usta degisti heralde
...ı17.03.2026Ranch soslar yoktu ve ekstra söylediğim malzemeler de yok gibiydi (chedar, köfte gramı, patates boyu gibi)
...z11.05.2026Yanlış sipariş
...u18.03.2026Daha önce çok sipariş verdiğim bir yer, favori mekanlarımdan ama bu sefer hamburger köftesi olmamış. O kadar az pişmiş ki çiğ demeye ramak kalmıştı. Türkiyede kimse et belki ama böyle köfte yemez.
...m16.03.2026yıllar önce bayıldığım bir yerdi. uzun süre sonra tekrar sipariş ettim ama hayal kırıklığı… porsiyon küçülmüş, ekmek bayat, et kötü, patates soğuk. el değiştirdiğini düşünüyorum. tavsiye etmiyorum.
...l04.02.20261 saatten fazla bekleyip geldi yemek.. buz gibi hiç bir keyif almadık. Az değil iki hamburger 1000₺ biraz özen olsa nolur sanki..
...i03.02.2026Poşete koyulmamış sadece kutuyla gönderilmiş geldiğinde çok soğuktu
...n21.10.2025Burger çok soğuk geldi ve patatesler de öyleydi. Ayrıca sipariş eksik geldi, Pepsi söyledik ama gelmedi. Teslimatla doğrudan iletişime geçmeye çalıştık ama cevap vermedi ve sohbeti sonlandırdı.
...y07.10.2025Usta iyi pişmiş olsun dememe rağmen, resmen çiğ et yedim çıtır soğanıda hiç taze değildi üzdü bu siparişim.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday11:3022:00

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No: