- Ice Cream
- Patisserie & Bakery
- Dessert
- Restaurant Delivery
Bolulu Hasan Usta
Bolulu Hasan Usta Ratings & Reviews
...k
1 month ago
Çok iyi
- Dondurma330 TL
- Kağıt Helva70 TL
- Ispanaklı Kol Böreği235 TL
...l
2 months ago
hep ayni kalite
...l
2 months ago
İstikrarlı iyi lezzet.
- Karamelli Trileçe335 TL
- Peynirli Su Börek (Adana Usulü)270 TL
...k
2 months ago
Taze ve güzel
- Zirve (Orman Meyveli Pasta 8 Kişilik)1.980 TL
...n
3 months ago
Muhtesem
- Profiterol (Aile Boyu Paket)850 TL
- Mini Ekler (500 gr.)790 TL
...t
5 months ago
Her şey çok lezzetli ve tazeydi.
- Kazandibi335 TL
- Karamelli Trileçe335 TL
...y
5 months ago
Tatlılar effsaaneee
- Aşure (Aile Boyu Paket)795 TL
...i
6 months ago
Çok lezzetli çok taze
- 6'lı Tatlı Kampanyası2.010 TL
...a
6 months ago
22:30 da sipariş vermeme rağmen gönderilen tüm ürünler tazeydi umarım hep böyle tazeliği ve kalitenizi korursunuz
...l
7 months ago
💕💕🤍🤍🤍
- Profiterol360 TL
- Aşure335 TL
- Çikolata Soslu Bask Cheesecake (1 Kişilik)290 TL
...t
7 months ago
Her zamanki gibi taze, lezzetli ve özenli. Teşekkürler
...r
8 months ago
lezzetli ve taptaze
- Kavala Kurabiyesi (250 gr.)380 TL
- Şövalye (Çikolatalı Ganaj Pasta 4 Kişilik)1.490 TL
...A
9 months ago
Çok teşekkür ederim
- Karamelli Trileçe335 TL
...Z
9 months ago
Antep fıstıklı kazandibisinin müdavimiyim.
...n
9 months ago
Pastalari zaten harika olmakla beraber, inanilmaz kibar ve dusunceliler. 3 yasindaki kizimin dogum gunu icin 3 seklinde mum bulamamistim sagolsun sus koyup gonderdiler. Cok cok tesekkurler tekrardan
- Şövalye (Çikolatalı Ganaj Pasta 8 Kişilik)1.980 TL
...n
1 week ago
Trileçe paketlemesi yapılırken etrafına bir streç sarılabilirse çok iyi olur. Kurye ile taşınırken sarsıntıdan dolayı içindeki sıvı torbaya sızmış durumdaydı. Onun dışında her şey yerli yerinde.
- 6'lı Tatlı Kampanyası2.010 TL
...z
3 months ago
Gene piyasadakilerin en iyisisin su adı fransızca olanlara 10 basarsın ama daha da güzel olabilirsin die 4 verdim
...k
9 months ago
Lezzetine diyecek yok ama porsiyonlar inanılmaz küçük
- Profiterol360 TL
...N
9 months ago
Kazandibilerde is kokusu vardı sanki kömür külü dökülmüş üstüne gibi.
- Profiterol360 TL
...l
8 months ago
daha iyi olabilir
....
4 months ago
Bu kadar yüksek fiyatları hakedecek porsiyon miktarı ve malzeme kalitesinden söz etmek pek mümkün değil.
...ç
8 months ago
İçinde nasıl koruyucular varsa artık hem tadı acı hem yarısını yediğim halde mideme ağrılar girdi. Yapmayın bu işi sevmiyorsanız. Güzel bir tatda yok. Sağlık şakaya gelmez
...e
11 months ago
Gerçekten bir sene aşure bekliyorum heyecanla, siz ceviz salatası mı yolluyorsunuz? İçinde aşure belki 3 tatlı kaşığı falan vardı, gerisi tamamen kuruyemiş. Süslemesi yani.. :(((

