- Tavuk
- Restoran Teslimatlı
Tavada Tavuk
Tavada Tavuk Değerlendirmeler
...k
4 Ay Önce
çok güzeldi
- Viyana Şnitzel Tabağı615 TL
...u
4 Ay Önce
on numara beş yıldız bir lezzet...
...u
5 Ay Önce
çok lezzetliydi...
...z
9 Ay Önce
O kadar lezizdi ki ayrıyeten çok güzel paketlenmiş... Kuryenizde güler yüzlü olduğundan memnun kaldım
...r
10 Ay Önce
Yemek hem lezzetli hem de çok sıcaktı.
...k
6 Ay Önce
salatada malzemeler bütün şekilde atılmıştı sadece onun dışında gerçekten ellerinize sağlık
...n
1 Hafta Önce
Porsiyonlar çok küçük normal şubede daha fazla oluyor kurye aşırı geç geldi
...n
2 Hafta Önce
Tuzsuzdu
...i
6 Ay Önce
tavuğun tadı gerçekten hiç benlik değildi. altındakinin beğendi ile hiçbir alakası yoktu. 3 yıldızı çorbaya(galiba ikramdı) ve makarnanın tadına veriyorum. tekrar sipariş etmeyeceğim bir menüydü.
...K
3 Ay Önce
Makarna aşırı hamurdu ve eski lezzeti yoktu normalde çok sevdiğim bir yer ama porsiyonlar çok azdı salata sosu zaten yoktu eskiden olsa bitiremezdim bugün gidip üstüne yemek söyledim
...n
2 Gün Önce
salata yerine de makarna istemistim ama gelmedi ve ekmek çok bayattı ayrıca siparişi verdim bir saaten fazla sürdü gelmesi
...r
2 Hafta Önce
Rezilliğin dikâlâsı denir heralde buna, hem makarnayı salatayla değiştirmediler hem de, fazladan makarna olsun diye 50₺ fazla ödedim onu da yollamamışlar. İlk ve son siparişim yakınından bile geçmem.
...l
2 Hafta Önce
Tavuk yanık geldi yiyemedim
...a
3 Hafta Önce
full makarna istedim yapmamışlar bazıl isteklerimi eksik yollamışlar
...l
1 Ay Önce
İstediğim yemekten farklı bir yemek geldi
...u
1 Ay Önce
Salata düzgün yıkanmamıştı , marulda toprak vardı
- Pesto Soslu Penne375 TL
...n
2 Ay Önce
Çok kötü sosu falan hiç iyi değil ve 1,5 saatte geldi aynı ürünleri yapan s ile başlayan marka hem daha ucuz hem çok daha kaliteli tavsiye etmiyorum
...n
3 Ay Önce
4 oldu... Her siparişte bir umut geç gelmez diye verdikleri saat dilimine güvendim. Hiçbirinde saatinde gelmedi en aşağı 1.30 saate geliyor. Ürünler sipariş ettiğimle alakası yok. Rezalet ve soğuk...
...k
4 Ay Önce
tavuk güzel değil ayrıca double makarna istemiştim dikkate almamışlar
...k
5 Ay Önce
Siparişim eksik geldi makarna ve salatayı tam istemiştim salata da domates olmamasına rağmen domates sapı çıktı her zaman yiyordum ama artık yiyemeyeceğim rezalet.
...r
9 Ay Önce
ürünleri çoğu zaman yanık gönderiyorlar. restoranda bizzat yediğin ile eve gelen arasında dağlar kadar fark var. tavuk da yanıklar oluyor ve yanık kokusundan yenmiyor. salata da çürük marol kullanıyor
...n
10 Ay Önce
aslında lezzetli ama sipariş im ile gelen ürün farklı sanırım yanlış hazırlanmış
...u
11 Ay Önce
Beğenmedim
