rider-banner-icon
  • Pastane & Fırın
  • Express Teslimat

Seyran Pasta & Restaurant

TESLİMAT
4.4 üzerinden 5 yıldız, 2000+ inceleme
Cumhuriyet Cad. Zemin Kat. No: 11 / A*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...n20.06.2026Çilek Dalı pastasını büyük boy yaparsanız şahane olur, teşekkürler 🤩
...ş19.06.2026İkisi de taze ve lezzetliydi
...n18.06.2026Pastalar hep şahane. Hızlı ve özenli teslimat için teşekkürler.
...ş17.06.2026harikaydı çok teşekkürler
...r13.06.2026Kıvamı güzel cam kase de geliyor bu da çok iyi. Sadece üzerindeki yanıklığı belki birtık daha artırılabilir
...i04.06.2026Kusursuz bir lezzetti. Teşekkürler.
...e15.05.2026pişi güzeldi ona sözüm yok. Lakin öyle dümdüz üç tane pişi geleceğini düşünmemiştim.
...l09.05.2026Çok güzel di malzeme bol bol ellerinize sağlık
...a21.04.2026Ellerinize sağlık herşey güzeldi
...y18.04.2026güzel pastaydi
...k12.04.2026harikaydı
...m05.04.2026Her zamanki gibi taze hızlı servis ve paketleme muhteşem.
...s28.03.2026baklava ankara dürüm dür gerisi hıkaye
...u28.03.2026tatlının adı çilek dalı nasıl bir şey geleceğini bilemedim ama tadı çok güzeldi valla beğendik farklı hoş bir kek yapısı var
...r27.03.2026Siz harikasınız not kısmına yazmayı unuttuğum ne varsa göndermiş siniz çok teşekkür ederim kalite tesadüf değildir ❤️❤️❤️
...U20.03.2026Her şey son derece güzeldi. Çok memnun kaldım tavsiye ederim
...ğ11.03.2026Çok güzel.
...K06.03.2026şahaneydi 100 yıldız olsa hepsini verirdim
...n04.03.2026lezzetli bir güllaçtı🤞
...ı03.03.2026Çok güzeldi
...a02.03.2026Gul suyu olmayan gullac gene de fena değildi
...u13.02.2026Ürünler çok güzel fakat fiyatlarınız olması gerekenden fazla
...t01.02.2026Tavuk tek kelimeyle harika ama keşke birkaç ay önce olduğu gibi yanında makarna veya pilav gönderseniz. Patates kızartması hiç zevkli gelmiyor…
...m30.01.2026notumu dikkate almışlar çok tatlısınız teşekkür ederim 🫠💖
...Z24.01.2026Güzeldi ama mıhlama daha tereyağlı olur bu peyniri eritip servis etmişsiniz gibiydi biraz daha ekmek olmasını isterdim ama kötü değildi tercih edilebilir
...l21.01.2026TAZE VE GÜZELDİ SADECE PASTAYI YANLIŞ SEÇMİŞİM HERALDE FRAMBUAZLI İSTEDİM GELEN PASTA DAHA ÇOK MEYVELİ PASTA GİBİYDİ. YİNE DE LEZZETLİYDİ
...r20.01.2026Servisiniz çok özenliydi. Müşteriye olan saygınızdan dolayı çok teşekkürler lezzetli ve keyifli bir yemek yedim kurye arkadaşlara kolay gelsin sağolsunlar iyi çalışmalar
...a11.01.2026Çok güzel çok taze Her zamanki gibi Seyran farkı Bravo 👍 hava yağmurluydu motor kurye arkadaş zor şartlarda bize tatlımızı ulaştırdı kendisini de ayrıca teşekkür ediyorum
...s08.01.2026gercekten harıkaaa dıger baklavalardan 10 gömlek üstün.güllüoğlunda antep fıstıgı sayılı resmen.. denemeden bılemezdın seyran bu işin vakkosu
...s26.12.2025ankara dürüm hayatımda yediğim en güzel baklava .. daha öncede yemiştim her yediğinizde hayran kalıyorsunuz.hem kaymak hem tereyag tadı alabılıyorsunuz fıstık bolbol ve kesmıyor yedikçe yediriyor.nice
Monday07:0022:00
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday07:0022:30

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No: 0767062610100001