- Pastane & Fırın
- Tatlı
- Restoran Teslimatlı
Han Künefe
Han Künefe Değerlendirmeler
...t
3 Hafta Önce
öncelikle elinize sağlık çocuklara yedik fakat güzeldi peynir fazla olduğunda kaliba akmış yanmış ama normal kadayıf yanığı dgl peynir marinasyon gibi olmuş güzeldi biraz daha kalın basarsanız
- Peynirli Künefe (1 Kişilik)455,85 TL
- Poşet1 TL
...t
3 Hafta Önce
kötü yorum vardı fakat tereddüt ettim ama şu anda en iyi künefeci de dahi kötü yorumlar olduğunu gördüm sizi de ön yargısız sipariş ettim çok güzel di elinize sağlık 🙏 birinci kalite lezzet hayırlı o
- Peynirli Künefe (1 Kişilik)455,85 TL
- Poşet1 TL
...t
2 Ay Önce
hızlı geldi ürün taze sıcak malzeme güzeldi fakat tek eksiği bol şerbet az olsaydı çok daha güzel olurdu ellerimize sağlik
- Peynirli Künefe (1 Kişilik)455,85 TL
...n
1 Ay Önce
Siparişim hızlı geldi gayet güzel ve bol malzemeliydi personelleri çok kibar ama şerbeti biraz daha fazla olsa güzel olurdu tekrar elinize sağlık
- Peynirli Künefe (2 Kişilik)625,50 TL
...t
2 Ay Önce
kuryeniz çok nazik elinize sağlık çıtır ve sıcak geldi
...k
1 Hafta Önce
Berbat
...r
1 Ay Önce
yarı hasır yarı peynir geldi. istediğimiz ürün gelmedi. 1 buçuk saat sonra geldi. geldiğinde de hamur olmuştu
...N
1 Ay Önce
Yani ne denebilir bilmiyorum. Tam 2 saat 45 dk.da sipariş geldi. Artık çocuklar uyumak üzereydi. Keşke de uyusalarmış, bu denli kötü bir künefeyi hiç görmemiş olmayı tercih ederlerdi. Uzak durmak lazm
...n
2 Ay Önce
6 kişilik künefe siparişi verdik. Fakat ben böyle berbat bir künefe görmedim. Şiresi neredeyse hiç yoktu ve alt kısmı pişmemiş çiğdi. İnternette adres ve telefon bilgisi bulamadım.
...i
2 Ay Önce
hiç güzel değildi. tat cok kötüydü.
...n
2 Ay Önce
tatlının dışında başka her birşeye benzerdi görselde olduğunun dışında tatlı değildi.
...n
3 Ay Önce
Hasır künefe istemiştik ve misafirim vardı asla o fiyata değmeyen ev yapımı bir kadayıf gönderdiniz ramazan ayında insanları kandırıyorsunuz
...l
3 Ay Önce
Sipariş çok geç geldi geldiğinde de komple dökülmüştü soğuk ve yinecek halde degildi
...t
3 Ay Önce
Yediğim en kötü künefeydi malesef ortasında peynir kenarlar boştu bir daha asla sipariş etmem

