rider-banner-icon
  • Döner
  • Restoran Teslimatlı

Merkez Antakya Dürüm

TESLİMAT
4.5 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Nasuh Akar Mah. Ziyabey Cad. No: 27/C
...a21.06.2026Başarılı, lezzetli. hızlı gelmese de sıcak geldi ki bence önemli olan o ama bi tık pahalı diyecem de gönül rahatlığıyla yenilebilecek bi tavuk dönerdir en nihayetinde ama patates neden o kadar pahalı?
...l20.06.2026Her zamanki lezzet 👍👍
...n19.06.2026Çok bekledim ama hem notumu dikkate almaları çok hoşuma gitti hem de o sıcacık dürüm enfesti. Ellerinize sağlık.
...k19.06.2026mükemmel. sarımsak miktarı da mükemmel
...ç16.06.2026Evet evet evet! 💍
...z14.06.2026Efsaneydi. Restoranda yesem ancak bu kadar sıcak olabilirdi çok hızlı geldi. Lavaşı çıtır içinde ki sos çok lezzetliydi çok beğendim. Ellerinize sağlık
...y06.06.2026En iyi dürümü cidden bura yapıyor
...l03.06.2026Enfesti. gerçekten yediğim nadir soslu dönerlerden.
...a01.06.2026pilav ustu yapan cok az yer var, hariikaydi tesekkurler
...a18.05.2026çok güzel,herkese öneriyorum
...n14.05.2026Geç gelmesi dışında başarılı
...t11.05.2026hemşehrim bu işi biliyor ellerinize sağlık
...ç11.05.2026Çok lezzetli gerçekten güzel yapıyorlar
...ç11.05.2026Çok beğendim normalde yemem hiç sevmem tavuk ama Antakya dürümü çok sevdim
...ğ09.05.2026Çooooook iyii
...r09.05.2026Ben cok begendim ya bu isi yapiyorsunuz ellerinize saglik.
...ğ09.05.2026Aşır aşırı iyiii
...n09.05.2026Antakya usulü dürüm böyle olur işte yanılmıyorsam turunç tadı bile aldım çok lezzetliydi genel olarak
...ı07.05.2026Puanı yüksek verdim severek yiyoruz fakat ilk kez lavaşı çok kuru ve sertti
...z07.05.2026cok lezizdi sicacik geldi sadece bana sarimsak orani fazla geldi onun disinda cok iyi bayildim
...r05.05.2026Cok begendim tesekkur ederim
...r01.05.2026son zamanlarda yediğim en iyi yemekti..Elinize sağlık
...e29.04.2026Yediğim en güzel dönerdi, sadece dönerin sonunu kapatırsanız yemek bi tık daha kolaylaşabilir
...ı28.04.2026Döner çok lezzetli ama fiyat olarak biraz pahalı
...l27.04.2026Sos çok fazlaydı onun dışında lezzetli orijinal bir antakya dürümüydü. Elinize sağlık
...r26.04.2026Bu lezzeti nasıl anlatabilirim bilmiyorum WAOW
...ı24.04.2026Gerçekten çok lezzetli elinize sağlık
...K10.04.2026ben de bir Antakyalı olarak her zaman sipariş verdiğim yer arkadaşlarıma da önerdim herkes bayıldı bu siparişimde hediye humus da göndermişler gerçekten çok titiz ve leziz bir işletme elinize sağlık
...r09.04.2026o kadar lezzetli ki sanki antakyadan yapıp gönderiyorlar
...r03.04.2026Harika! Mega dürüm ve tatlıyı çok beğendim! İşte size bunu tatmanız için bir fırsat!
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday11:0022:30
Sunday12:0022:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0001260765700001