- Dünya Mutfağı
- Kahvaltı & Börek
- Kebap & Türk Mutfağı
- Tatlı
- Express Teslimat
Saray Muhallebicisi 1935
Saray Muhallebicisi 1935 Değerlendirmeler
...i
1 Ay Önce
Peynirli yerine kıymalı gelmiş ama çok güzeldi. Teşekkürler.
- Sucuklu Menemen515 TL
- Peynirli Kol Böreği270 TL
...i
4 Ay Önce
Lezzetli bir külbastı yedim.
- Tavuk Külbastı570 TL
...n
5 Ay Önce
Teşekkürler
...r
5 Ay Önce
İlk defa ysde bir isletmeye yorum yapiyorum. Pasta siparis ettik biz istemeden fazlaca karton tabak pecete ve catal gonderme nezaketinde bulunmuslar . Pasta da gercekten cok lezizdi. Tesekkurler.
...ş
6 Ay Önce
çok lezzetliydi
- Not availableSalep (Bardak)
...r
6 Ay Önce
ayranın tüketim için son günüydü onu da içtim bi şey olmadı salata her zamanki gibi temiz ve lezzetliydi.
- Yeşil Mercimekli Izgara Tavuk Salata505 TL
...I
7 Ay Önce
Çok iyi
- Bal & Kaymak260 TL
- Kıymalı Kol Böreği270 TL
...r
10 Ay Önce
Her zaman ki tazeliğinde lezzeti yerinde teşekkürler 🙏🏽
- Omlet370 TL
- Kıymalı Kol Böreği270 TL
...ı
10 Ay Önce
Her zaman notlara yazdığım okunuyor. Hızlı kaliteli ve sıcacık vazgeçilmez saray kalitesi. Teşekkür ediyorum 🌟
...ı
10 Ay Önce
sipariş çok hızlı geldi ve çok lezzetliydi.
- Kazandibi345 TL
- Krem Şokola345 TL
...E
10 Ay Önce
Çok başarılı
...s
10 Ay Önce
Köfteler ortadan ikiye bölünmüştü. Sayenizde ilk defa kelebek köfte yedim. Daha önceden yediğimde hep normal köfte olarak geliyordu, bu sefer niye böyle oldu?
...l
3 Ay Önce
Köftesi lezzetli ama soğuktu, salata sadece göbek maruldan oluşuyor biraz çeşitlendirilebilir. Ekmekleri harika
...k
8 Ay Önce
Çorba ve tavuklu pilavın lezzeti yoktu. Birde tavuklu pilavdan kemik cıktı.
...k
8 Ay Önce
Kazandibi güzel, aşure fena değil ama şube şube değişiyor mu saray muhallebisinin tadı bu kadar onu çok beğenemedik.
- Kazandibi345 TL
...z
1 Ay Önce
porsiyonlar çok küçülmüş makarna?dolu vi çorba?geldi
...ı
10 Ay Önce
Hızlı sıcak ve kaliteli. Çok teşekkür ederim
...i
2 Ay Önce
ilk defa saray muhallebicisinden böyle bir yemek geldi. ızgara köfte söylemiştim üstteki 2-3 köfte bütün alttakiler parçalanmış halde geldi. kalan köfteleri koyduklarından şüphe ettiğim için yiyemedim
- Manda Yoğurt (200 gr.)145 TL
...a
6 Ay Önce
Köfte Dürümün içinde soğan var domates var biber var patates yok, içindekilerde yazanlardan çok farklıydı. Sadece köfte patates yazıyor diye istemiştik.
...n
8 Ay Önce
Tavuk külbastı çok iyi pişmemişti, tavuk ürünlerinin pişirilmesine dikkat edilmesini rica ederim. Bunun haricinde her sey güzeldi.
...n
9 Ay Önce
su gibi çorba
- Poşet1 TL
...u
10 Ay Önce
ÇITIR MANTI İDARE EDER PORSİYONU İYİ TATLILAR PROFİTEROL MÜKEMMEL AŞURE ÇOK ŞEKERLİ
- Profiterol345 TL
....
2 Hafta Önce
Porsiyon çok küçük ve hiç tadı yoktu hamur gelmişti et yoktu o kadar
...n
1 Ay Önce
2 dilim su böreği yerine 1 dilim gönderilmiş
- Kıymalı Kol Böreği270 TL
- Peynirli Kol Böreği270 TL
...r
1 Ay Önce
Beraber bi omletti.hem soğuk hem de bembeyazdı. Yumurtanın sarısı ile turşu mu yaptınız merak ettim
...k
1 Ay Önce
Mantı küçücük 500 tl almayın sakın
...a
4 Ay Önce
Yemekler adeta kar gibi yağdı.
...z
5 Ay Önce
Çorbadan kesilmiş tırnağa benzer bir şey çıktı ve salata suyu tamamen torbaya akmıştı.
...r
5 Ay Önce
Aşırı kötü, hayatımda içtiğim en kötü çorba resmen su gibi ,
...l
5 Ay Önce
Porsiyon çok az ayrıca yaklaşık 1 saatte geldiğinde siparişim


