rider-banner-icon
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Tavuk
  • Restoran Teslimatlı

Sokak Tavuk İzgara

4.1 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Dumlupınar Mah. Limon Sk. No:2
...r26.06.2026gerçekten aşırı lezzetli mükemmel
...k14.06.2026lezzetli
...a08.06.2026Elinize sağlık güzeldi
...v05.06.2026Elinize sağlık
...v26.05.2026Kesinlikle tavsiye edilir. Diğer yanık, eksik gönderen tavukçulara benzemez. Lezzet gayet ideal. Esnaf önem veriyor müşterisine. Ekmeği ve naneli yoğurdu bir ayrı güzel. İncik veya bonfile öneririm.
...v24.05.2026Muqemmel. Kemiksiz.
...v24.05.2026Efso
...n17.05.2026Her şeyiyle harika
...n03.05.2026Lezzetli, dolu dolu ve hijyenik 🥰
...z25.04.2026çok basarılı be tavuk çok iyi
...i20.04.2026Süper
...k03.04.2026Mükemmel lezzet. Şimdiye kadar verdiğim hiç bir siparişi boş geçmediler, her seferinde hediye gönderdiler. Görükle tarafında yok böyle bir esnaf.
...İ31.03.2026hiçbir eksiği kusuru yoktu on numaraydı f/p harika tat güzel
...u26.03.2026Sıcak ve lezzetli geldi çok beğendim elinize sağlık
...k04.03.2026Her siparişimin yanına hediye koyuyorlar. Ürünlerin hepsi lezzetli ve sadece. Sadece yemek değil hizmet sipariş ettiginizi hissediyorsunuz.
...L14.02.2026Yine mükemmel hızlı sıcak taze notlar okunmuş :)) teşekkür ederim
...k25.01.2026Mükemmeldi. Sıcacık geldi ve 2 kişi yeriz dediğimiz şey 4 kişiye yeter. Bol bol pilav ve salata da vardı yanında.
...u09.01.2026fena değildi
...n28.12.2025Hem hızlı hem inanılmaz lezzetli bir tavuk ne yapıyorsunuz ekstra bilmiyorum.onun dışında kesinlikle gevrekli tavuk da denemelisiniz o da muazzam bir şey oluyor kremayla
...l14.06.2026Tadı güzeldi ama eksik geldi
...u03.06.2026Cidden aşırı lezzetliydi çok iyiydi sadece salata soslu olsa daha güzel olurdu ama o lezzette çokta göze batmadı elinize sağlık
...k25.02.2026çok harika
...t19.05.2026Eksik geldi domates yoktu turşu yoktu yancılar cok azdı
...k18.06.2026İce tea çok güzeldi
...n09.06.2026eski siparişten eksik olan 2 ayrani istedim gondermediniz. 500 Gr şiş tavuk söyledim. pişmiş halini 225 gr tarttik dükkanda.
...r13.03.2026pepsi yazıyor sarıyer geldi, sarıyer çok kötü. makarna tatsızdı. tavuk zaten. ikisi de tuzsuzdu. kullandığınız kremayı acilen değiştirin. yemeği yaparken özen gösterin lütfen para kazanıyosunuz.
...z08.06.2026çoban salata ve ezme gelmedi.
...Z27.05.2026çatal bıçak göndermedi notları dikkate almadı
...s30.10.2025Makarnanın da tavuğun da tadı yoktu tavuk kokuyordu hiç lezzet alamadım yemek çöp oldu
...ı08.05.2026Malzeme az dı. Sadece yavan ekmek yemiş gibi oldum.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:3023:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

İbrahim Erkecik

Sokak Tavuk İzgara