rider-banner-icon
  • Home-Made Cuisine
  • Kebab & Turkish
  • Restaurant Delivery

Beşiktaş Yöresel Ev Yemekleri

Rating 4.3 out of 5 stars, 40000+ reviews
Ihlamurdere Cad. No:40/A Beşiktaş (Türkali Mah.)*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...ş6/10/2026Bunca yıllık yemeksepeti kullanıcılığımda ilk defa bir restorana yorum yapmamı sağlayacak kadar lezzetliydi :) inegöl köftesi mükemmell
...l5/29/2026Yemekler şahane. 5 Yıldızı sonuna kadar hak ediyor. Umarım hep böyle devam ederler.
...n5/27/2026ikramlariniz da tıpkı yemekleriniz gibi çok güzeldi çok teşekkürler iyi bayramlar
...i5/24/2026İkram için teşekkür ederimm
...n5/5/2026ikram için çok teşekkür ederiz.el yapımı tatlilariniz da diğer yemekler gibi taze ve enfesti.
...m4/27/2026Gerçekten ailecek çok beğendik sipariş etmeden duramıyoruz 😂 Ellerinize sağlık
...u4/16/2026Ispanak ve pilavı çok güzeldi; sonra lahana sarmasını denedim o da harikaydı kesinlikle gerçek ev yemekleri tadını veren nadir yerlerden
...v3/23/2026Delicious and big dishes
...a3/3/20265 dk içinde geldi sanırım
...k3/1/2026Her şeyiyle muhteşem çok taze
...n2/24/2026Uzun zamandır sipariş veriyoruz; bir gün bile lezzetsiz veya sıcaklığı farklı bir sipariş gelmedi. Elinize emeğinize sağlık çok teşekkür ederiz
...ı12/19/2025Dışarıdan söylediğim sarma ve dolma genelde çok kötü oluyor, ama buranın sarması ve dolması bence baya başarılıydı. Döner de gayet iyi. Fellah köfte idare ederdi.
...u12/13/2025Hem çok hızlılar hem de çok doyurucu. Tavuğu çok bol, pilav biraz az ama
...u12/13/2025Aşırı doyurucu
...u12/13/2025Çok güzel
...i11/5/2025SEBZE ÇORBASI ÇOK GÜZEL GERÇEK İTALYAN MİNESTRONE ÇORBASI
...t10/10/2025Tavuk lezzetliydi, ıspanak da evde yapılana yakındı ama biraz daha iyi olabilir.
...r9/19/2025Tavuk dönerde favorimsiniz
...s8/20/2025Kaliteli ve lezzetli çok teşekkür ederim
...n7/31/2025İkisi de çok lezzetliydi ama tuzunu biraz azaltabilirseniz sevinirim
...l7/4/2025her zamanki gibi, çok güzeldi, sıcak ve lezzetli.
...a6/12/2026Yaprak sarma dışardan yedigim en iyi sarmalardan biriydi. Kısır fazla salçalıydı, geliştirilebilir.
...r6/6/2026Rica edip not yazdığım halde dolma buz gibi geldi. Kısır lezzetli değildi.
...k5/6/2026Yemekleri başarılı bulmadım lezzetsizdi
...ı4/30/2026Sipariş ettiğim şey gelmedi, karnıbahar ve ıspanak kötüydü. İki tatlı yerine tavuk göğsü gönderdiler, kenarında küfle. Dikkatli olun.
...r3/26/2026İyiydi ama biraz fazla pişmiş ve çok kurumuştu. Onun dışında her şey iyiydi.
...s10/30/2025Fasülye buz gibi geldi yaprak sarmanın tası eskisi kadar güzel değil
...n10/25/2025İzmir köfte eh. Yaprak sarma güzel.
...n10/25/2025Tavuk kuruydu.. Vasat…
...u9/23/2025Soğuk geldi, ısıttım. Diğer lokantalarda bir porsiyonla doyuyorsanız burada 3 porsiyon söylemeniz lazım.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0023:00

Restaurant information

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Address:

MERSIS number: 3780219822200015

Legal Name

Şaban Baş

Beşiktaş Yöresel Ev Yemekleri