rider-banner-icon
  • Breakfast & Börek
  • Patisserie & Bakery
  • Toast & Sandwich
  • Express Delivery

Özsaray Simit Unlu Mamülleri

Express
Rating 3.1 out of 5 stars, 100+ reviews
100. Yıl Teknik Lisesi Cd. No:74
...n6/25/2026hepsi sıcacık geldi çok güzelleri ancak patatesler daha iyi yapılabilir ama gayet güzeldi yine alırım iyi çalışmalar
...r5/14/2026Cok ilgili ve kibarlar
...u4/26/2026Sosisli patso sipariş verdik ekmeği büyük ve içi doluydu. Ekmeği bitiremedim hatta. Bu fiyata çok çok iyi bayıldık
...n1/26/2026Harika ellerinize sağlık
...n1/24/2026herşey taze ve sıcaktı elinize emeğinize sağlık...
...r12/14/2025herşey çok güzeldi
...n12/4/2025herşey sıcak ve tazeydi çok teşekkürler bol kazançlarınız olsun
...u12/4/2025Çok lezzetli simitler sıcacık geliyor üzümlü kurabiyeleri enfes yok böyle bir lezzet kuryeleri çok kibar ve güleryüzlü bir genç.Kahvaltılık için daima tercihimiz oldu.
...r11/30/2025her şey çok güzeldi elinize sağlık 😎 ikram için teşekkürler ❤
...u11/29/2025hava soğuk olmasına rağmen sıcak geldi. her siparişte ikram gelmesi şaşırtıyor teşekkürler:)
...u11/23/2025istediğim içecek bitmiş diye bir ekstra içecek ve ikramları koymuşlar tebrik ve teşekkür ediyorum başka yerler başka içecek yollayıp geçiyor böyle ince davranışlara özlem kalmışız
...n11/20/2025siparişim vaktinde geldı ve herşey sıcacıktı taptaze patatesli poğaça, ayvalık tostu patates kızartması 🍟 ı kuryeci güzel🙃😊 ilgiliydi
...k11/10/2025Balıkesir'de bulunmayan bir esnaf gibi nezaketlilerdi. İnsanlık halidir hata yapmak ancak hatayı anlamak ise insan olmanın halidir. Teşekkür ederim ilgi alaka için.
...n11/9/2025sıcacık geldi her şey, tavsiyemdir.
...n11/5/2025sıcacık geldi her şey tazecik harikaydı
...n11/1/2025teşekkür ederim iyiydi
...A10/26/2025Sıacacık geldi kurye de iyiydi genel olarak güzeldi tekrar alacağım bi pastane
...u10/24/2025Bir adet ayran eksikti ama poğaçalar lezzetli
...n10/17/2025Çok memnun kaldım ellerinize sağlık. Ürünler lezzetliydi ve sıcaktı. Sipariş hızlı geldi ve eksiksizdi. Fiyatlar da uygun bu ekonomik şartlarda. Allah razı olsun, hep bol ve bereketli işleriniz olsun.
...n10/11/2025paket ulaştığında aransaydı keşke yan daireye bırakmış bende fark etmedim elime ulaşması zordu ama ürünler gayet lezzetliydi özellikle su böreği
...n10/10/2025Elinize sağlık, herşey güzeldi.
...y10/6/2025Hepsi sıcaktı ve aşırı lezzetliydi şaşırdım. Ellerinize sağlık.
...p5/25/2026 taze geliyor güzel
...ı1/12/2026Güzell
...u10/21/2025Börek sıcak ve güzel. Kumru Sipariş verdim. Peynirli simit geldi.🤔
...k10/8/2025Paketleme hoştu. Ürünleri ısıtıp yollamışlar bu da sevindirdi. Ancak Çikolatalı açmaya çok yumurta sürülmüş buram buram yumurta kokuyordu yiyemedik. Su böreği ve çikolatalı simit ise başarılıydı
...a10/14/2025kaşarlı poğaça yerine zeytinli gelmiş.
...k10/12/2025👍
...k6/19/2026poğaça taş gibi, su böreği sırf yağ ve tatsız, ayvalık tostu bilgimiz karışık tost ve resimdeki ile alakasız gerçekten hayal kırıklığı
...z3/21/2026Sucuklu tost yazıp içine salam koymak olmadı
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Sunday07:0023:59
Saturday07:0022:00

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number: