rider-banner-icon
  • Ice Cream
  • Dessert
  • Restaurant Delivery

Mehmet Usta Tatlıları

Rating 4.5 out of 5 stars, 1000+ reviews
Güzelyalı Mah. Mithatpaşa Cad. No:1063/A Konak/İzmir
...r6/13/2026Lezzetliydi, ikram için teşekkürler.
...r6/9/2026Fiyat performansı güzel
...z6/1/2026harikaydı elinize sağlık ufak sürpriz için teşekkürler kalite :)
...n5/31/2026Bayram günü çok hızlı ve özenli gönderildi bir de profiterol ikram yollamışsınız teşekkürler 🙏
...r6/1/2026Beğenerek sipariş verdiğimiz işletme. Şu ana dek 1 defa sorun yaşadık. Onun dışında hizmet kalitesi gayet iyi
...i5/25/2026ikram siparişten büyüktü duygulandırdı beni :) kalitesi zaten şaşmıyor teşekkürler 🫶
...r5/24/2026muhtesemmm
...u5/15/2026özellikle künefe 10 numara 5 yıldız
...r5/15/2026Merhabalar. Öncelikle Kuru Baklava çeşidi son dönemde çeşitli işletmelerden yediğim baklavalar arasında en iyisiydi. Diğer taraftan ikram olarak gönderdiğimiz oreolu tatlıyı prestij açısından kaldırın
...u5/15/2026Yorumlara bakarak siparis verdik ve pisman olmadik, gercekten cok begendik, elinize saglik. Ikram icin tesekkürler
...m5/6/2026Siparişimin yanında gelen ikramlık hediye için çok teşekkürler. Baklavanız ve kazandibinizde güzeldi.
...n4/29/2026Ne zaman İzmir’e gelsem sipariş veririm kazandibi güzeldi limonlu dondurma buzluydu çok tat alamadık
...N4/27/2026Her zaman harika
...k4/27/2026hem triliçe hemde ikram çok lezzetliydi teşekkürler
...r4/26/2026Hep çok güzel, ikram göndermeleri de çok ince sadece geçen siparişimde soğuk baklavayı hiç beğenmedim bozuk gibiydi ama normalde her şeyi çok güzel.
...ş4/25/2026artık buradan sipariş vereceğim gerçekten lezzetli, şerbeti biraz daha az olursa harika olacak
...e4/23/2026Her şey için teşekkürler,bol kazançlar.
...n4/20/2026çok beğendim ellerinize sağlık
...ş4/16/2026Tulumba tatlınjz her zamanki gibi çok güzeldi, yanında gönderdiğiniz küçük hediyeniz için de teşekkürler.
...n4/15/2026güzelyalıdaki en iyi esnaf bence hem kaliteli ve güzel tatlıları var ve her siparimde mutlaka farklı bir ikram tatlı gönderirler 2 yıldır sadece burdan tatlı dondurma söylüyorum.Bol kazançlar dilerim
...n4/15/2026her siparişte gönderdiğiniz ikramlar için çok teşekkür ederiz bol kazançlar dilerim
...z4/15/2026Hem çok hızlı geldi yine hem lezzetli ikram içinde çok teşekkür ederi ellerinize sağlık
...z4/13/2026Künefenin delisiyiz. Kilo üstüne kilo alıyoruz Allah yardımcımız olsun o künefe çok güzel ya
...K4/11/2026hediyeniz için teşekkür ederim
...ş4/8/2026Gerçekten künefede tereyagı tadı efsaneydi. Biraz daha şerbetli olsaydı İzmirde yediğim en güzel künefelerden biriydi
...y4/6/2026Porsiyon fazla ve ekstra tatlı koymuşlar, lezzetli de
...n4/5/2026muazzam
...z4/3/2026Çok güzeldi
...t3/28/2026Her zamanki gibi mükemmeldi geçen sefer midye bittiği için bu sefer varmış hemen sipariş ettim yanına ekstradan magnoliada göndermişsiniz çok incesiniz çok teşekkür ederim :)
...t3/27/2026Akşam saatinde vermiş olmama rağmen siparişi tazeydi kullandıkları şeker Antep fıstığı kaliteliydi yıllardır yediğim tatlıcıyı unutturdu ayrıca ekstradan gönderdiğiniz kazandibi için teşekkür ederim:)
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0023:45

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number:

Legal Name

Veysel Bukin

Mehmet Usta Tatlıları