rider-banner-icon
  • Balık ve Deniz Ürünleri
  • Express Teslimat

Dalyan Karadeniz Balık Pişirme

TESLİMAT
3.9 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
İstasyon Mah. Ulubatlı Hasan Cad. No:33/B
...z08.05.2026Beğendim baya ama biraz daha pişirirseniz daha güzel olur
...a16.03.2026Mükemmel Hamsi. Ellerinize sağlık.
...k29.01.2026Kızım için sipariş veriyorum. Her seferinde özenli geliyor. Hamsi çıtır çıtır çok güzel. Salata taze. Elinize sağlık 😊
...z19.12.2025Tam zamanında ve tam tadında.
...s17.12.2025teşekür ederim çok güzel pişirmişsiniz
...n06.12.2025Çok lezzetliydi hemen geldi teşekkür ederim
...l04.12.2025Çok harikaydı elinize emeğinize sağlık 🙏
...t24.11.2025Balık çok taze ve lezzetliydi; dışı güzel kızarmış, içi sulu kalmıştı. Üstelik ikram olarak gönderdiğiniz helva da tam "yemek sonrası ruhuna" uygun harika bir jestti. İnceliğiniz için teşekkürler.
...l17.11.2025Bu kadar bol porsiyon gönderen başka kimse yok. Biriniz bin olsun elinize sağlık herşey harika.
...a06.11.2025son siparisim eksik geldi. urunmu kalmadi acaba. leziz temiz bir yer daha onceki siparislerimden memnundum. dusuk puan vermek istemedim. yetkili gorur sanirim😀😀URUN EKSİKTİ
...a06.11.2025leziz temiz ve doyurucu ancak son siparisimde urun eksik yarim geldi sanirim bir yanlislik oldu. yada urun kalmadi begendigim bir yer o sebeple dusuk puan vermiyorum
...r26.10.2025ellerinize sağlık sıcacık lezzetli teslim edildi
...a26.10.2025⭐⭐⭐⭐⭐ gercekten cok guzeldi. porsiyonu pisirilmesi goruntusu uzak mesafeden gelmesine ragmen sicakti. kesinlikle tavsiye ederim
...i25.10.2025balığı lezzetli ve tazeydi çok beğendik ellerinize sağlık sadece salatası daha bol malzemeli olabilirdi
...r13.10.2025Doyarmıyım diye tereddütte kalmıştım ama porsiyon çok iyiydi tadıda güzel yapanın ellerine sağlık.
...u12.10.2025Gerçekten harika bir lezzet. ikinci defa sipariş verdim çok memnun kaldım herkesin tatması gereken bir lezzet.
...r11.10.2025Çok güzeldi
...u03.10.2025GERÇEKTEN HARİKA BİR LEZZET.
...u28.09.2025Tek kelimeyle mükemmel doyurucu ve lezzetliydi. Bundan sonra balıkta tek adresimiz.Teşekkürler
...z13.09.2025çok lezzetli ve çok çabuk geldi tşk ederim
...r18.01.2026Bu sefer yağı çok iyi gelmedi. Bir önceki daha iyiydi.
...i20.12.2025Balık güzel problem yok ama yanında gönderdikleri küçük ekmek yeterli değil 1 kğ balık için dışarı çıkma imkanımız olsa zaten yerinde yerdik ekmek sandviç ekmek boyutunda 1kg balık için yetersizdi.
...ş27.04.2026hersey guzel.ama.eksik sipariş gönderiyorsunuz kolam gelmemiş
...a03.12.2025Izgara sipariş etmeme ramen yağda kızarmış gibi çok ağır bir tadı vardı..Kurye efendi de paketi alıp ortalama 1 saat gezdirdi buz gibi getirdi..Uygulamadan izledim..Ayıp ve yazık..
...e30.10.2025Tadı güzeldi , tek sorun 2 balık siparişimiz tek paketleme olduğu için birbirine karışmış şekilde gelmiş olmasıydı
...r23.02.2026Daha özenli olabilirdi direk ekmeğin içine atmışlar balık birbirine yapışmıştı yeşillik taze değildi tam bi hayal kırıklığı
...K07.01.2026Sıcak gelseydi tam yorum yapardım ama buz gibi geldi. Bu nedenle tadı kötü hissettirdi. Sanırım sipariş yanında servis te gönderiyorlar.
...k31.12.2025balıklar kötüydü yağı mı eskiydi balık mı eskiydi bilmiyorum ama tadı kötüydü.
...n22.05.2026350 gr olarak sipariş ettiğimiz balık çok az geldiği için evde kendi hassas terazimizle tarttık neredeyse 3te1i tam 129 gr geldi evde tarttığımzda,gerekli yerlere şikayetimi iletecğm konu para değil
...k23.02.2026Bu puan restoranın değil yemeksepetinin puanı
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:1520:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: