rider-banner-icon
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Tobelle Mag

TESLİMAT
4.7 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Karakolhane Cd. 78/B
...M22.06.2026İnanılmaz iyiler!!
...i18.06.2026inanilmazzz lezzetliiii,özellikle karamelli, çilekli mag
...r17.06.2026porsiyon büyük geliyo ve doyuruyo sadece 300 liralık mı emin değilim ama tadı güzel
...i13.06.2026Muhteşemmmm
...k13.06.2026Harikaydı, ellerinize sağlık..
...l05.06.2026Kahve o kadar korunaklı gelmiş ki şaşırdım ahahahah Mag hafifti ve gayet doluydu valla şaşırdım meyveler de tazeydi ilk siparişim memnun kaldım kurye abiye de ayrı yetten teşekkürler 🙏🏼
...a29.05.2026BROWNİE MAG EFSANE PORSİYONLAR KOCAMANNN HARİKA OTESİ ben vookie magi de denedim ikiis arasında kaldıysanız kessınlıkle brownıe mag bu arada cookıe magde güzel ama bu bambaşka
...i22.05.2026Aşırı şekere boğmamışlar, bu da ürünün lezzetini ve kıvamını öne çıkarmış, bizi çok memnun etti. Elinize sağlık.
...k20.05.2026Harika bir lezzet. Porsiyonu gayet büyük. Tam 2 kişilik bir tatlı. Çikolatası biraz daha fazla olsa daha iyi olurdu. Kreması tatlıyı hafifletmiş
...n19.05.2026Çok çok iyi bir deneyimdi, ricamı kırmadıkları için ayrıca çok teşekkür ederim ☺️
...k18.05.2026Başarılı lezzetli hafif. Kurye de nazik biriydi. Karamelli mag ın çikolatası yerine kreması daha fazla olabilir.
...n16.05.2026Porsiyon olarak büyük , mükemmel lezzet .
...ı07.03.2026gerçekten çok iyi ve çok büyüktü tam bir fiyat performans
...n04.01.2026Teşekkürler, çok lezzetliydi. Tekrardan sipariş vereceğim.
...n31.12.2025Biraz gecikti, uykumuz da gelmişti ama öyle lezzetli bir şey geldi ki bekledigimize değdi😊
...n28.12.2025Teşekkürler
...r26.12.2025Cok begendim ama cikolatasi daha fazla olabilirdi
...i30.11.2025tadi mukkemmeldi cilekler de cok iyiydi fazla fazla koymuslardi porsiyonu da buyuk bence
...n18.11.2025Çok güzeldi ama belçika çikolatası değildi, yine de bayıldık.
...ı10.11.2025Cok güzeldi herseyiyleeeee, büyük ayrica
...r01.11.2025gerçekten magnolya yediğimi hissettim.
...n22.10.2025o kadar güzel ki çikolatası kreması her şeyi
...l20.10.2025Çok lezzetli, küçük boyun porsiyonu bile benzerlerinden büyük
...n20.10.2025Ha ri ka! Cookie tam me aradıysam verdi tatlısı
...ş27.08.2025Çooooook güzel
...n09.08.2025Yediğim en güzel mag mükemmeldi
...e28.07.2025Krema meyveler bisküvi her şey o kadar tazeydi ki sanki evde hazırladık. Hayatımda yediğim en iyi magnoliaydı 😍 Ellerinize sağlık 🙏
...a29.05.2026Ya beyaz kreması fazla gelmıştı ayarsız gelmıstı ama sonra brownıe mahınızı denedıgımde bayoldım zaten harıkasınızz
...r21.12.2025tat 10/10 ama fiyatı bi tık yüksek öneririm
...i08.10.2025cookie guzeldi ama krema kotuyfu
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0004:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:3023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: koala.brothers@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0564136506100001