rider-banner-icon
  • Tost & Sandviç
  • Express Teslimat

Masha Sandwich & Bazlama

TESLİMAT
4.6 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Yakup Sokağı 35/B
...t19.06.2026Çok başarılı çok kaliteli çok lezzetliydi teşekkürler
...z08.06.2026Fiyatına göre gayet büyük ve bol malzemeyle yapılmıştı ellerine sağlık bayıldım
...l26.04.2026Notları dikkate alıyorlar, malzemelerinin kalitesi de güzeldi. Gayet lezzetli bir sandwich 😊
...i03.06.2026Hellim sandviç harikaaaaa
...i02.06.2026ne diyebilirim ki harikaa
...n18.04.2026Gerçekten beklediğimden daha lezzetli daha bol malzemeli elinize sağlık
...i26.05.2026Her şey çok güzeldi teşekkürler sadece bir daha ki sefere sipariş ettiğim meyve suyunu koyarsınız daha mutlu olurum
...i26.05.2026Her şey tek kelimeyle harikaydı
...i26.05.2026Çok iyidi
...ü14.04.2026Malzemeler güzel. Ekmek her zaman taze. Paketleme özenli. Elinize sağlık.
...z14.04.2026Müthiş her lezzetine bayılıyoruz ailecek
...r21.05.2026Her ürünü gönül rahatlığıyla tüketebilirsiniz farklı bir lezzet elinize kolunuza sağlık
...r21.05.2026Paketlemesi çok güzel ve temiz.
...l20.05.2026Hepsi çok güzeldi ve sıcak geldi teşekkür ederim
...y20.05.2026Sandviçlerinizi beğenerek sipariş veriyorduk bu sefer tost denemek istedik gerçekten çok lezzetliydi elinize emeğinize sağlık 🤗
...n10.04.2026Titizlik ve özen ile hazırlanan bir siparişin lezzetini anlatmama gerek bile yok. Tek kelime ile fevkalade. 🎉
...z18.05.2026Harikaydı bu 2. Siparişimiz çok memnun kaldık ellerinize sağlık💗
...ç13.05.2026Sandwichler çok güzel ve boyutları büyük. Elinize sağlık.
...z09.05.2026Mükemmel tertemiz ve hijyenik çok bayıldık 😊😊😊
...ş08.05.20263.kez sipariş verdim sanırım gerçekten hem taze hem de çok lezzetli
...y03.05.2026Uzun süredir yediğim en iyi sandviçlerden biriydi.İçine koyulan bütün malzemeler oldukça tazeydi.Porsiyon olarak da oldukça yeterli, doyurucuydu. Gerçekten ellerinize sağlık. Umarım kaliteniz bozulmaz
...ç03.05.2026O kadar güzel ki neden daha önce keşfetmemişim dedim. Ekmeği taze malzemesi bol mükemmeldi ❤️
...Ç30.04.2026Tat kombinasyonları, malzeme kalitesi, tazelik, porsiyon boyutları harika. Üç gündür müptelası olduk. Umarım hiç bozmazlar.
...n26.04.2026Aşırı güzel çok taze beğendim ayrıca çok özenle sarmışlar teşekkürler
...ğ25.04.2026Gercekten son zamanlarda yedigim en leziz ve kaliteli sandviçler. Elinize saglik
...z25.04.2026Tostlarınıza bayılmıştım. Sandviçte de mest oldum. Gerek büyüklüğü gerek lezzet dengesi. Hatta paketlemesi o kadar kaliteli ki. Emeklerinize sağlık.
...z21.04.2026Sandeviçleri çok taze ve lezzetli
...r18.04.2026Harikaydı elinize sağlık..
...l03.03.2026Her zamanki gibi süper. Ben en çok pesto, hellim ve ton balıklı sandviçlerinizi seviyorum. Hepsini de tavsiye ederim.
...r03.03.2026Malzemesi bol, bazlamaya sığmamış taşıyordu. Yemesi biraz zor ama gözünüzde doyuyor.
Monday08:3015:00
Wednesday08:1515:00
Thursday,Friday08:0015:00
Saturday,Sunday07:3015:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: