rider-banner-icon
  • Home-Made Cuisine
  • Express Delivery

Şamdan Çorba

Express
Rating 3.8 out of 5 stars, 1000+ reviews
Atatürk Bulvarı Merkez Apt . No:5*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...k6/23/2026Yemeklerinizi her zaman beğenirim.Çorbada et yemeğide çok güzeldi.
...r4/24/2026Hızlı bir şekilde geldi lezzetli iyiydi emeğinize sağlık
...z2/18/2026Şam’dan da sıkıntı yok yanlız getiren kurye adresi bilmiyorsa aramalı karşı komşumuz sıkıntılı insanlar tartışmak zorunda kaldık kurye yüzünden
...ş1/19/2026çorbalar çok güzeldi, 2 haftadır hastaydım işkembe çorbası ilaç gibi geldi. Çok memnunum ellerinize sağlık.
...n1/4/2026tavukla çorba çok güzeldi elinize sağlık hayırlı işler
...k9/3/2025Kalite ve lezzetin adresi
...k6/26/2025Lezzetleri çok güzeldi elinize sağlık ve çok hızlı bir şekilde geldi
...n6/10/2026gönderilen ekmek miktarı azaltılmış, salatalar solmuş.. aylar sonra sipariş vereyim dedim bin pişman oldum son defa sipariş vermiş bulundum
...i8/24/2025Tadı güzeldi fakat taneleri çok azdı bir süre sonra sadece suyunu içmeye başladım
...ş7/29/2025NOHUT SERTTİ
...ş7/28/2025KURU FASULYE SERTTİ PİLAV GÜZELDİ
...ş7/8/2025NOHUT BİRAZ SERTTİ
...k5/26/2026kullandıkları yağ berbat mideniz tutuşuyor
...z3/31/2026Buz gibi bayat tavuk göndermişler
...r3/27/2026Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Porsiyonlar aşırı küçük. Verilen paranın hakkı bu olmamalı.
...r3/25/2026Ekmekler küflüydü
...k3/9/2026doğru dürüst yağ kullanın o kadar para kazanıyorsunuz
...z2/24/20263 ayrı pahalı yemek sipariş verdim . Yanına ekmek diye bir şey göndermemişler . Restaurant I arayıp söylediğimde yapabilecekleri bir şey yokmuş kurye yokmuş gönderemezlermiş .ödemesini alırken iyi ama
...y12/27/2025Ekmekler küflüydü küflü ekmek yedik sayelerinde, çorbayı da az koymuşlardı
...n12/9/2025Yemek geldiğinde aşırı soğuktu. Pilav hiç iyi değildi. Hiç yiyemedik.
...l11/9/2025Çok aç olmamıza rağmen yarısı çöpe gitti Arnavut ciğerinin alakası yok çok yağlı ve kayış gibiydi. Bulgur lezzetliydi ancak dibi yağ doluydu. Sütlaç yerine Kemal paşa tatlısı geldi. Tam fiyasko...
...a2/22/2026Hastaneye söyledik bir refakatçi olarak gönderdiğiniz tavuk çorbasında tavuk yok denecek kadar azdı Ramazan mübarek gün iftarda çorbayı içemedik üzücü bir deneyim oldu
...n8/11/2025Maalesef yemekler lezzetsizdi tat tuz yoktu
...t2/15/2026Çorbalar tuzsuzdu ve çok yağlıydı çorba değil yağ içiyorduk sanki.
...l8/2/2025Bol taneli dememe rağmen tanesiz göndermişsiniz restoranda söylediğimde dikkat ediyorsunuz sipariştede aynı özeni beklerim
...K8/1/2025dünkü tavuk geldi ve soguktu bidaha asla
...y7/13/20251 yıldız bile çok fazla tavuk kömür olmuş taş gibi tavuk göndermişler yiyemedim rezalet param boşa gitti
...h7/5/2025Kurye hızlı getirdi fakat tavuk buz gibi ve üstü yanmış geldi başka bir müşterinin iptal ettiği bir tavuktu sanırım ayıptır yaptığınız para veriyoruz
...i11/4/2025200 liralık su içtim ya,insan 3 parça tavuk atar içine hasta olduğumuz için çorba söylüyoruz yoksa hazır çorba daha uygun
...z9/7/2025siparişini verdiğim ezogelin corba eksımıstı bamya bildiğin konserveden alınmıs koyulmus gibiydi kötüydü çok
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday08:0023:30

Restaurant information

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Address: samdancorbaveyemeksalonu@hs01.kep.tr

MERSIS number: 0798051056900011